hello
Serwer testowy nie będzie narzucał żadnych ograniczeń związanych z poufnością. W rzeczy samej im chętniej dzielić się będziecie swoimi wrażeniami na forum czy w sieciach społecznościowych, tym lepiej. Zachęcamy do streamowania swoich rozgrywek, publikowania filmów i zrzutów ekranu. Nie zapomnijcie jednak, że niemal wszystkie elementy rozgrywki są wciąż w fazie rozwojowej. Mechanika rozgrywki, równowaga, teksty i każdy inny aspekt gry mogą jeszcze ulec zmianie w wersji finalnej.
Dostęp do testów beta wymaga posiadania komputera z systemem Windows z zainstalowanym Wargaming Game Center (WGC).
Jeśli nie złożyliście jeszcze swoich zgłoszeń, możesz to zrobić teraz, wciskając klawisz „Zgłaszam się”. Pamiętajcie, że najpierw należy się zalogować na naszym portalu!
Liczba graczy, którzy chcą dołączyć do testów, jest duża. Chcemy mieć więc pewność, że serwer wykorzystywany będzie równomiernie. Żeby to się udało, wyślemy pierwszą pulę wysyłanych zaproszeń pomiędzy losowo wybranych graczy. Nowe zaproszenia wysyłane będą w trakcie testów, żeby testy beta dostępne były dla wszystkich, którzy chcą wziąć w nich udział.
Poczekaj, aż otrzymasz od nas zawiadomienie, które wyślemy na powiązany z Twoim kontem adres e-mail. Będzie ono zawierać login i hasło. W dalszej części tego artykułu wytłumaczymy, jak zainstalować klienta gry i wziąć udział w teście.
Możecie teraz śmiało zainstalować klienta gry. Instalując go z wyprzedzeniem, będziecie mogli w pełni wykorzystać czas na przygotowania do testu. Aby zainstalować klienta, podążajcie krok po kroku za poniższą, prostą procedurą.
Pamiętajcie, że musicie mieć zainstalowane Wargaming Game Center na swoim komputerze, aby otrzymać dostęp do testu beta!
Nie przejmujcie się, jeśli nie znajdziecie się w pierwszej fali uczestników testu beta. W miarę trwania testu będziemy zapraszać coraz więcej osób, aby każdy chętny gracz mógł wziąć udział w teście beta!
Zaproszenia były stopniowo rozsyłane do losowo wybranych graczy (spośród tych, którzy się zgłosili) ze wszystkich serwerów, bez względu na indywidualne cechy gracza. Uwaga: jest to pierwsza partia zaproszeń. Wkrótce wyślemy kolejne!
Nie, nie ma żadnych innych sposobów na otrzymanie zaproszenia.
Testowanie pozwala nam na wypróbowanie nowej mechaniki gry w warunkach zbliżonych do rzeczywistych i z dostateczną liczbą graczy. Oczywiście, śledzimy również rozmaite aspekty techniczne jak na przykład wydajność gry na różnych konfiguracjach sprzętowych. Jednym z celów jest także zebranie pierwszych opinii na temat nowej koncepcji od dużej liczby graczy, żeby dobrze zrozumieć, jak nowy rodzaj okrętów wpasuje się w istniejący ekosystem World of Warships. Opinie zbierać będziemy w specjalnie do tego przygotowanych tematach na portalach wszystkich regionów. Wszystkich uczestników poprosimy także o udział w ankiecie.
W trakcie testów gracze będą mieli dostęp tylko do możliwych do zbadania okrętów VI poziomu oraz dwóch okrętów podwodnych: niemieckiego U-69 (poziom VI) oraz amerykańskiego Cachalot (poziom VI).
Dostępne będą jedynie bitwy losowe. Jeśli w kolejce oczekiwać będzie niewielka ilość graczy, do bitwy dodane mogą zostać również boty, by skrócić czas oczekiwania na rozpoczęcie bitwy.
Na razie nie. W tym momencie chcemy skupić się na samej rozgrywce z okrętami podwodnymi. Dodatki przetestujemy później.
Sam test i wszystkie związane z nim aktywności dostępne będą jedynie w językach angielskim i rosyjskim. Jeśli tylko będzie to możliwe, postaramy się informować Was również w innych językach.
Dziękujemy za zainteresowanie testem! Zależy nam, byście podzielili się z nami swoją opinią na forum.