PanzerNews - WoT: PS4 & X: tryb Loaded Dice, czyli zmiany RNG

WoT: PS4 & X: tryb Loaded Dice, czyli zmiany RNG

To, że konsolowe World of Tanks nastawione jest stricte na zysk i zarządzane jest bez ładu i składu - wszyscy wiemy. Konsolowa wersja zaczyna podążać śladami WoT: Blitz, które już dość dawno na stałe obniżyło wartość RNG (do 5%), a nawet wprowadziło tryb bitew realistycznych (więcej informacji TUTAJ). Tak więc na konsolach, od 6 do 12 sierpnia, zostanie wprowadzony nowy tryb gry "Loaded Dice", który zredukuje RNG: • uszkodzeń z 25% na 10% • penetracji z 25% na 0% • obrażeń od pożaru z 25% na 0%

Więcej szczegółów: • Obrażenia niepenetrujące od pocisków HE nadal będą się różnić, jako że zależą od grubości pancerza. • Penetracja zawsze będzie wynosiła tyle ile stanowi jej teoretyczna wartość bez względu na odległość. • Obrażenia od pożaru będą stałe, jedynie długość pożaru będzie różna, jak i każdy pojazd ma określony indywidualny współczynnik obrażeń od pożaru. Oznaczenia wskaźnika penetracji: • kolor czerwony: 100% szans na penetrację pancerza • kolor pomarańczowy: 50% szans na penetrację pancerza • kolor żółty: 0% szans na penetrację pancerza 4VPjjGbWSr0
ź: WoT Express
Sekcja komentarzy
Loading comment form ...