PanzerNews - WoWs: aktualizacja 0.9.3

WoWs: aktualizacja 0.9.3

Europejskie niszczyciele.

Kapitanowie! W trakcie wdrażania aktualizacji serwer będzie niedostępny:

Od: Cz. 09 Kwi. 07:00 CEST (UTC+2) / Twój czas lokalny: Cz. 09 Kwi. 07:00
Do: Cz. 09 Kwi. 10:00 CEST (UTC+2) / Twój czas lokalny: Cz. 09 Kwi. 10:00

Rozmiar aktualizacji: 1,2 GB

EUROPEJSKIE NISZCZYCIELE: CZĘŚĆ 2

Nowa linia europejskich niszczycieli jest teraz dostępna do zbadania przez wszystkich graczy.

Cechy okrętów z nowej gałęzi drzewa technologicznego

  • Szybkie torpedy o dalekim zasięgu, które zadają niezbyt wysokie uszkodzenia. Można je wystrzelić w wąskim lub bardzo wąskim stożku.
  • Okręty poziomu VII i wyższych wyposażone są w szybkostrzelne działa głównej baterii, które są skuteczne na krótkich dystansach.
  • Dobre uzbrojenie przeciwlotnicze o dobrym zasięgu.
  • Niszczyciele poziomu VIII i wyższych wyposażone są w sprzęt eksploatacyjny Obrona przeciwlotnicza.
  • Brak Wytwornicy dymu jest częściowo rekompensowany niezłym kamuflażem.
  • Niszczyciele poziomu V i wyższych mogą korzystać ze sprzętu eksploatacyjnego Grupa naprawcza.

KAMPANIA „ŻELAZNA WOLA”

Nowe wydarzenie w grze skupia się na tymczasowej kampanii „Żelazna wola”.

Składa się na nią pięć misji, z których pierwsza dostępna będzie od momentu wprowadzenia wersji 0.9.3, a kolejne odblokowywane będą w każdym kolejnym tygodniu.

Uwaga: możecie wypełniać zadania każdej misji wielokrotnie. Pozwoli to Wam na dalsze zdobywanie gwiazd, ale nagrodę otrzymacie tylko po ukończeniu zadania po raz pierwszy.

Kampania dostępna będzie przez 6 miesięcy.

Nagrodą za wypełnienie kampanii jest nowy unikalny historyczny dowódca, Jerzy Świrski, z 10 punktami umiejętności i specjalizacją na okręt I Gryf.

Nowy dowódca posiada następujące talenty:

  • Ekspert przeładowania torped: skraca czas przeładowania torped o 5% na każde 8 zdobytych baretek „Trafienie torpedą”. Talent ten aktywować można wielokrotnie.
  • Ekspert celowania z dział przeciwlotniczych: zwiększa stałe uszkodzenia zadawane przez uzbrojenie przeciwlotnicze o 10% po zdobyciu 20 baretek „Zestrzelenie samolotu”. Talent ten aktywować można raz na bitwę.

Jerzy Świrski ma również ulepszoną umiejętność:

  • Przypływ adrenaliny: +0,25% (zamiast +0,2%) szybkości przeładowania uzbrojenia okrętu i prędkości eskadr za każdy 1% straconych PW.

Pół roku po zakończeniu kampanii chcemy udostępnić Jerzego Świrskiego w Zbrojowni, do wymiany za węgiel. Będziecie więc mogli zdobyć go w przyszłości, nawet jeśli nie uda się Wam ukończyć kampanii „Żelazna wola”.


BITWY LOSOWE

Sekcja w zbrojowni „Marynarka europejska 2” została uzupełniona o zestawy losowe. Każdy zestaw nabyć można za 500 dublonów.

Zawartość zestawu: jednorazowe kamuflaże, sygnały, węgiel, wolne PD i elitarne PD dowódcy. Zawierają również unikalnego, historycznego dowódcę Jerzego Świrskiego z 14 punktami umiejętności oraz europejskiego dowódcę Grzegorza Brzęczyszczykiewicza.

Lista zestawów

Jeśli posiadacie już Jerzego Świrskiego, po ponownym zdobyciu tego dowódcy otrzymacie rekompensatę w wysokości 7500 dublonów.


DOSTAWY CODZIENNE

W trakcie aktualizacji 0.9.3 wejdźcie do gry pomiędzy 9 a 30 kwietnia włącznie i rozpocznijcie odbieranie wartościowych nagród w sekcji „Dostawy codzienne”.

W sumie zdobyć możecie 10 nagród, podczas gdy dostawy dostępne są przez 14 dni. Oznacza to, że możecie pominąć 4 dni w trakcie 2 tygodni i nadal zdobyć wszystkie wartościowe nagrody.


BITWY KLANOWE. DROGA WOJOWNIKA

Początek: Śr. 15 Kwi. 13:30 CEST (UTC+2) / Twój czas lokalny: Śr. 15 Kwi. 13:30Koniec: Pon. 08 Cze. 05:30 CEST (UTC+2) / Twój czas lokalny: Pon. 08 Cze. 05:30

Format: 7 na 7, okręty X poziomu dowolnego typu.

Nagrody: do 11 000 jedn. stali i wiele nagród dodatkowych.

Mapy: Ziemia ognista, Północ, Wody Północy, Przystań, Łzy pustyni, Złomowisko Alpha, Droga wojownika.

W tym sezonie na mapach nie będą pojawiać się cyklony.

Cechy sezonu

W nowym sezonie, w którym udział brać mogą lotniskowe, wprowadziliśmy nowe ograniczenie: klan może wejść do bitwy albo z jednym lotniskowcem, albo z jednym pancernikiem.

Zdajemy sobie sprawę z tego, że obecność lotniskowców w znacznym stopniu wpłynie na kształt bitew klanowych. Będziemy się bacznie przyglądać wynikom tego sezonu i na podstawie tych obserwacji podejmiemy decyzję o dalszym rozwoju bitew tego typu.

Uwaga: w trakcie bieżącego sezonu, w przeciwieństwie do poprzednich sezonów, nie będzie zniżki na resetowanie umiejętności dowódcy. Poprzednio była ona to konieczna, ponieważ wielu graczy musiało zmieniać umiejętności dowódców przez niedopuszczenie do gry lotniskowców.


SPRINT RANKINGOWY

Początek: Śr. 29 Kwi. 11:00 CEST (UTC+2) / Twój czas lokalny: Śr. 29 Kwi. 11:00
Koniec: Pon. 11 Maj 10:30 CEST (UTC+2) / Twój czas lokalny: Pon. 11 Maj 10:30

Format: 12 na 12, okręty IX i X poziomu

Tryb: wyścig zbrojeń


ZMIANY INTERFEJSU PORTU

Ograniczenie dot. liczby sygnałów specjalnych i ekonomicznych, jakie można zamontować na okręcie, zostało zniesione. Będzie teraz można jednocześnie zamontować do ośmiu sygnałów bojowych oraz dowolną liczbę sygnałów ekonomicznych i specjalnych.

Zmiany w zakładce Wygląd

  • Montaż, demontaż lub kupowanie elementów wpływających na wygląd okrętu, zmiana schematu kolorystycznego okrętu, łączenie elementów wyglądu z okrętem wymaga teraz pojedynczego kliknięcia lewym przyciskiem myszy na odpowiedni element.
  • Dodano możliwość montażu/demontażu wszystkich sygnałów ekonomicznych i specjalnych jednym kliknięciem lewym przyciskiem myszy.
  • Dodano możliwość natychmiastowego montażu/demontażu wszystkich zalecanych (najskuteczniejszych dla danego okrętu) sygnałów bojowych.
  • Zaktualizowano dymki dla sygnałów, flag i kamuflaży.
Drzewo technologiczne zawiera teraz dymki objaśniające cechy grup okrętów w każdej gałęzi.

ULEPSZENIA SYSTEMU DOBIERANIA DRUŻYN

Zmiany wprowadzone w systemie doboru w wersji 0.9.3 dadzą większe możliwości na efektywną grę okrętami niskich poziomów przeciw okrętom wysokich poziomów, zmniejszą także liczbę przypadków, w których gracze wchodzą okrętem VIII poziomu do bitwy zdominowanej przez okręty X poziomu.

Ponadto, liczba bitew z dwoma lotniskowcami na drużynę zostanie znacząco zmniejszona, a te z trzema lotniskowcami na drużynę przestaną się pojawiać.

Lista zmian

  • W bitwach poziomów VII–X wprowadziliśmy limit na minimalną liczbę okrętów dwa poziomy niższych od poziomu bitwy.
  • Wprowadziliśmy limit na maksymalną liczbę okrętów, których poziom odpowiada poziomowi bitwy, z wyjątkiem bitew, w których wszystkie okręty są tego samego poziomu.
  • Uaktualniśmy ustawienia, które ograniczają liczbę okrętów określonego typu w bitwie.

Na przykład: w bitwach X poziomu drużyna zawierać będzie przynajmniej 3 okręty VIII poziomu (jeśli takie czekają w kolejce) i nie więcej niż 5 okrętów X poziomu, pod warunkiem, że w kolejce do bitwy czeka standardowa liczba graczy. Liczba niszczycieli i pancerników w drużynie nie może przekroczyć odpowiednio 4 i 5.

Dla każdego poziomu bitwy zastosowane mogą być różne zestawy ustawień, w zależności od czasu oczekiwania w kolejce — im dłuższy, tym łagodniejsze są obostrzenia. Nowe ustawienia pomogą uniknąć znacznego wydłużenia czasu oczekiwania w sytuacjach, gdy niewielu graczy czeka w kolejce do bitwy, ale jednocześnie zapewnią optymalne składy drużyn, w danych okolicznościach.


ZBROJOWNIA

Unikalne ulepszenia

17 kwietnia w Agencji badawczej pojawią się unikalne ulepszenia dla następujących okrętów: X Des MoinesX WorcesterX GearingX MontanaX ZaōX ShimakazeX YamatoX HindenburgX Z-52X Großer KurfürstX MoskwaX ChabarowskX GrozovoiX MinotaurX ConquerorX Henri IVX République i X Yueyang. Koszt każdego ulepszenia to 19 200 punktów badawczych.

Uwaga: zamierzamy zmienić unikalne ulepszenia w wersji 0.9.5.

Okręty

Okręty V MarbleheadVI Anshan i X Marceau zostały dodane do sekcji „Okręty za zasoby”, gdzie można je nabyć odpowiednio za 34 00040 000 I 236 000 jedn. węgla.

X Marceau to projekt „3000-tonowego okrętu zwiadowczego”, który opracowano we Francji na początku II wojny światowej. Okręt uzbrojony jest w powojenne działa uniwersalne. W World of Warships cechuje go wysoka prędkość maksymalna i szybkostrzelna artyleria, a także solidne uzbrojenie przeciwlotnicze.

Cechy kluczowe:

  • Osiem dział kal. 127 mm w czterech wieżach, czas przeładowania to 3,5 sekundy, a obrót o 180 stopni zajmuje zaledwie 6 sekund.
  • Cztery potrójne wyrzutnie torped kal. 550 mm. Wyróżnia je szeroki kąt celowania, ale same torpedy nie mają takiej mocy jak w przypadku innych niszczycieli X poziomu.
  • Wysoka, wynosząca 44 węzły prędkość maksymalna może zostać podniesiona o 20% dzięki Doładowaniu silnika — wzrasta wtedy do 52 węzłów.
  • Uzbrojenie przeciwlotnicze jest całkiem dobre jak na okręt tego typu, ale może zostać jeszcze bardziej wzmocnione dzięki sprzętowi eksploatacyjnemu Obrona przeciwlotnicza, który umieścić można w osobnym miejscu.
  • Tak jak większość francuskich niszczycieli, X Marceau nie posiada Wytwornicy dymu. Jego wykrywalność jest większa niż przeciętna — 8,6 km ze stałym kamuflażem, ale bez ulepszeń i umiejętności dowódcy.

Wraz z wprowadzeniem wersji 0.9.3 następujące okręty przestaną być dostępne w Zbrojowni: X SmolenskIX Jean BartIX NeustrashimyVII Flint i IX Black. Jean Bart również zostanie usunięty ze Sklepu premium.

X Smolensk i IX Jean Bart stały się bardzo popularne na swoich poziomach. Żeby więc zachować odpowiedni poziom różnorodności składu drużyn, przez pewien czas (na razie nieokreślony) nie będzie można ich nabyć.

Z licznych powodów IX NeustrashimyVII Flint i IX Black nie są aktualnie często nabywane za stal. Podjęliśmy więc decyzję o tymczasowym usunięciu ich ze Zbrojowni. Powrócą za 6 miesięcy lub później i będą dostępne za węgiel.

Pod koniec kwietnia VIII Orkan stanie się dostępny za dublony w Zbrojowni. Będzie można wykonywać nim zadania z kampanii „Żelazna wola”, które zaprojektowane są pod europejskie niszczyciele. Więcej informacji wkrótce!

Sekcja komentarzy
Loading comment form ...