hello
Kapitanowie! W trakcie wdrażania aktualizacji serwer będzie niedostępny:
Rozmiar aktualizacji: 1,2 GB
Nowa linia europejskich niszczycieli jest teraz dostępna do zbadania przez wszystkich graczy.
Nowe wydarzenie w grze skupia się na tymczasowej kampanii „Żelazna wola”.
Składa się na nią pięć misji, z których pierwsza dostępna będzie od momentu wprowadzenia wersji 0.9.3, a kolejne odblokowywane będą w każdym kolejnym tygodniu.
Uwaga: możecie wypełniać zadania każdej misji wielokrotnie. Pozwoli to Wam na dalsze zdobywanie gwiazd, ale nagrodę otrzymacie tylko po ukończeniu zadania po raz pierwszy.
Kampania dostępna będzie przez 6 miesięcy.
Nagrodą za wypełnienie kampanii jest nowy unikalny historyczny dowódca, Jerzy Świrski, z 10 punktami umiejętności i specjalizacją na okręt I Gryf.
Nowy dowódca posiada następujące talenty:
Jerzy Świrski ma również ulepszoną umiejętność:
Pół roku po zakończeniu kampanii chcemy udostępnić Jerzego Świrskiego w Zbrojowni, do wymiany za węgiel. Będziecie więc mogli zdobyć go w przyszłości, nawet jeśli nie uda się Wam ukończyć kampanii „Żelazna wola”.
Sekcja w zbrojowni „Marynarka europejska 2” została uzupełniona o zestawy losowe. Każdy zestaw nabyć można za 500 dublonów.
Zawartość zestawu: jednorazowe kamuflaże, sygnały, węgiel, wolne PD i elitarne PD dowódcy. Zawierają również unikalnego, historycznego dowódcę Jerzego Świrskiego z 14 punktami umiejętności oraz europejskiego dowódcę Grzegorza Brzęczyszczykiewicza.
Jeśli posiadacie już Jerzego Świrskiego, po ponownym zdobyciu tego dowódcy otrzymacie rekompensatę w wysokości 7500 dublonów.
W trakcie aktualizacji 0.9.3 wejdźcie do gry pomiędzy 9 a 30 kwietnia włącznie i rozpocznijcie odbieranie wartościowych nagród w sekcji „Dostawy codzienne”.
W sumie zdobyć możecie 10 nagród, podczas gdy dostawy dostępne są przez 14 dni. Oznacza to, że możecie pominąć 4 dni w trakcie 2 tygodni i nadal zdobyć wszystkie wartościowe nagrody.
Format: 7 na 7, okręty X poziomu dowolnego typu.
Nagrody: do 11 000 jedn. stali i wiele nagród dodatkowych.
Mapy: Ziemia ognista, Północ, Wody Północy, Przystań, Łzy pustyni, Złomowisko Alpha, Droga wojownika.
W tym sezonie na mapach nie będą pojawiać się cyklony.
W nowym sezonie, w którym udział brać mogą lotniskowe, wprowadziliśmy nowe ograniczenie: klan może wejść do bitwy albo z jednym lotniskowcem, albo z jednym pancernikiem.
Zdajemy sobie sprawę z tego, że obecność lotniskowców w znacznym stopniu wpłynie na kształt bitew klanowych. Będziemy się bacznie przyglądać wynikom tego sezonu i na podstawie tych obserwacji podejmiemy decyzję o dalszym rozwoju bitew tego typu.
Uwaga: w trakcie bieżącego sezonu, w przeciwieństwie do poprzednich sezonów, nie będzie zniżki na resetowanie umiejętności dowódcy. Poprzednio była ona to konieczna, ponieważ wielu graczy musiało zmieniać umiejętności dowódców przez niedopuszczenie do gry lotniskowców.
Format: 12 na 12, okręty IX i X poziomu
Tryb: wyścig zbrojeń
Ograniczenie dot. liczby sygnałów specjalnych i ekonomicznych, jakie można zamontować na okręcie, zostało zniesione. Będzie teraz można jednocześnie zamontować do ośmiu sygnałów bojowych oraz dowolną liczbę sygnałów ekonomicznych i specjalnych.
Zmiany wprowadzone w systemie doboru w wersji 0.9.3 dadzą większe możliwości na efektywną grę okrętami niskich poziomów przeciw okrętom wysokich poziomów, zmniejszą także liczbę przypadków, w których gracze wchodzą okrętem VIII poziomu do bitwy zdominowanej przez okręty X poziomu.
Ponadto, liczba bitew z dwoma lotniskowcami na drużynę zostanie znacząco zmniejszona, a te z trzema lotniskowcami na drużynę przestaną się pojawiać.
Na przykład: w bitwach X poziomu drużyna zawierać będzie przynajmniej 3 okręty VIII poziomu (jeśli takie czekają w kolejce) i nie więcej niż 5 okrętów X poziomu, pod warunkiem, że w kolejce do bitwy czeka standardowa liczba graczy. Liczba niszczycieli i pancerników w drużynie nie może przekroczyć odpowiednio 4 i 5.
Dla każdego poziomu bitwy zastosowane mogą być różne zestawy ustawień, w zależności od czasu oczekiwania w kolejce — im dłuższy, tym łagodniejsze są obostrzenia. Nowe ustawienia pomogą uniknąć znacznego wydłużenia czasu oczekiwania w sytuacjach, gdy niewielu graczy czeka w kolejce do bitwy, ale jednocześnie zapewnią optymalne składy drużyn, w danych okolicznościach.
17 kwietnia w Agencji badawczej pojawią się unikalne ulepszenia dla następujących okrętów: X Des Moines, X Worcester, X Gearing, X Montana, X Zaō, X Shimakaze, X Yamato, X Hindenburg, X Z-52, X Großer Kurfürst, X Moskwa, X Chabarowsk, X Grozovoi, X Minotaur, X Conqueror, X Henri IV, X République i X Yueyang. Koszt każdego ulepszenia to 19 200 punktów badawczych.
Uwaga: zamierzamy zmienić unikalne ulepszenia w wersji 0.9.5.
Okręty V Marblehead, VI Anshan i X Marceau zostały dodane do sekcji „Okręty za zasoby”, gdzie można je nabyć odpowiednio za 34 000, 40 000 I 236 000 jedn. węgla.
X Marceau to projekt „3000-tonowego okrętu zwiadowczego”, który opracowano we Francji na początku II wojny światowej. Okręt uzbrojony jest w powojenne działa uniwersalne. W World of Warships cechuje go wysoka prędkość maksymalna i szybkostrzelna artyleria, a także solidne uzbrojenie przeciwlotnicze.
Cechy kluczowe:
Wraz z wprowadzeniem wersji 0.9.3 następujące okręty przestaną być dostępne w Zbrojowni: X Smolensk, IX Jean Bart, IX Neustrashimy, VII Flint i IX Black. Jean Bart również zostanie usunięty ze Sklepu premium.
X Smolensk i IX Jean Bart stały się bardzo popularne na swoich poziomach. Żeby więc zachować odpowiedni poziom różnorodności składu drużyn, przez pewien czas (na razie nieokreślony) nie będzie można ich nabyć.
Z licznych powodów IX Neustrashimy, VII Flint i IX Black nie są aktualnie często nabywane za stal. Podjęliśmy więc decyzję o tymczasowym usunięciu ich ze Zbrojowni. Powrócą za 6 miesięcy lub później i będą dostępne za węgiel.
Pod koniec kwietnia VIII Orkan stanie się dostępny za dublony w Zbrojowni. Będzie można wykonywać nim zadania z kampanii „Żelazna wola”, które zaprojektowane są pod europejskie niszczyciele. Więcej informacji wkrótce!