hello
Nasz zespół pracuje codziennie, by uczynić grę jeszcze ciekawszą i atrakcyjniejszą. Ta skrupulatna praca kształtuje naszą ulubioną grę od wielu lat.
Wprowadziliśmy daleko idące ulepszenia na następujących mapach: Łzy pustyni, Pułapka, Droga wojownika i Wyspy Salomona. Dodaliśmy szczegółowe tekstury, zmieniliśmy pogodę, efekty wizualne i świat podwodny, a także starannie przerobiliśmy wiele innych detali.
Poprawiliśmy sposób wyświetlania śniegu i piasku na wyspach, dodaliśmy też efekt śniegu pokrywającego okręty przy odpowiedniej pogodzie.
Kamuflaże samolotów pasują teraz do okrętów, z których wystartowały. Efekt ten obejmuje wszystkie rodzaje samolotów w grze, w tym eskadry lotniskowców, jak również myśliwce, samoloty zwiadowcze i grupy ataku lotniczego.
Przerobiliśmy stronę wizualną świata podwodnego. Okręty i środowisko pod wodą wyglądają teraz bardziej naturalnie i malowniczo. Poprawiliśmy też wygląd oddalonych obiektów podwodnych widocznych w trybie lornetki.
Nasze prace nad ulepszeniem otoczenia nie odwiodły nas jednak od okrętów — wprowadziliśmy poprawki do tekstur i geometrii następujących jednostek:
VIII Massachusetts,
I Eritrea,
IX Friedrich der Grosse,
III Valkyrie,
VI Dido,
X Forrest Sherman,
X Grosser Kurfürst,
IX Friesland,
X Puerto Rico,
X Thunderer,
X Zaō,
X Worcester,
III Vampire,
I Hashidate,
VII Haida,
X Somers,
VII Nueve de Julio,
VIII Orkan,
IX Jutland,
IX Neustrashimy,
V HSF Hiei,
VI Karl von Schönberg,
V Hill,
★ Eagle.
Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o tym, jak nasz zespół deweloperski pracuje nad upiększaniem World of Warships, koniecznie obejrzyjcie osobny film poświęcony zmianom graficznym.
ź: WoWsZasubskrybujcie nasz kanał na YouTube i włączcie powiadomienia, by niczego nie przegapić!