hello
Nowa fala testów publicznych przyniesie ze sobą powrót znajomych map dla bitew losowych, a także oczekiwany tryb Stalowego łowcy i wiele więcej. Dowiedzcie się, co nowego pojawi się na polu bitwy wraz z tą aktualizacją, a następnie dołączcie do testu publicznego i podzielcie się uwagami!
Znacznie przeprojektowaliśmy aranżację mapy oraz jej graficzny styl. Więcej szczegółów o mapie Rzeka Perłowa znajdziecie w poświęconym jej artykule, który opublikujemy później.
Zrewidujemy także charakterystyki pojazdów X
IS-4,
X
T110E5 i
X
E 100, a także parametry niektórych pojazdów ciężkich.
Po przeprowadzeniu rebalansu, IS-4 otrzyma bardziej wytrzymały przedni pancerz, co pozwoli mu na efektywniejszą walkę na linii frontu. Zwiększy się także szybkość obrotu jego wieży, a rozrzut działa będzie mniejszy w ruchu i podczas obrotu wieży. Działo tego czołgu straci na precyzji, jednak jego przeładowanie i czas celowania zostaną zmniejszone.
Charakterystyki pozostałych pojazdów z tej gałęzi, w tym VII
KV-3,
VIII
KV-4 i
IX
ST-I, zostaną zmienione, dając im większe możliwości w bliskich starciach.
T110E5 zachowa swój charakter uniwersalnego zawadiaki z dobrym pancerzem i pokaźną siłą ognia. W jego przypadku, rozrzut działa zostanie zmniejszony, a uszkodzenia na minutę – zwiększone. Charakterystyki bojowe IX
M103 i
VIII
T32 także zostaną uwydatnione.
Superciężki E 100 stanie się jeszcze twardszy dzięki wzmocnieniu pancerza przedniej wieży, który będzie jeszcze trudniejszy do przebicia. Otrzyma on także zaktualizowane alternatywne działo, lepiej nadające się do bliskich starć. Jest ono mniej precyzyjne, ale zadaje duże uszkodzenia i ma zwiększoną szybkostrzelność. Co więcej, czas celowania jego działa kal. 15 cm zostanie zmniejszony.
Pozostałe pojazdy z tej gałęzi otrzymają zaktualizowane pociski wywołujące większe uszkodzenia. Pancerz ich wieży także zostanie ulepszony.
Możecie dowiedzieć się więcej o przeprojektowanych charakterystykach tych czołgów z Listy zmian oraz poświęconego im artykułu, który opublikujemy później.
Wraz z aktualizacją 1.10 wprowadzimy także przeprojektowany system komunikacji w bitwie. Dzięki licznym ulepszeniom teraz będziecie mogli łatwiej porozumiewać się z sojusznikami i szybciej ustalać taktykę gry w drużynie. Cały system komunikacji stał się bardziej przejrzysty i wydajniejszy. Przeczytajcie o wszystkich tych zmianach w poświęconym im artykule.
POZYCJA W DRUŻYNIE POD WZGLĘDEM ZDOBYTYCH PD BAZOWEGO | WYGRAĆ BITWĘ | PRZEGRAĆ BITWĘ/ZREMISOWAĆ |
---|---|---|
Najlepsza 3 | 7 | 5 |
Najlepsza 10 | 5 | 3 |
Każdy czołg X poziomu może zdobyć do 50 obligacji na tydzień. Liczbę obligacji zdobytych dla każdego pojazdu X poziomu oraz limity możecie sprawdzić poprzez karuzelę czołgów.
Stalowy łowca, jeden z najbardziej wyczekiwanych trybów w World of Tanks, powraca do gry w sierpniu 2020 roku w odświeżonym formacie . Wydarzenie to będzie współdzielić postępy z Linią frontu 2020 o nazwie Ekspedycja. Czeka tam na Was również sporo znacznych zmian, a w tym nowe pojazdy. Bądźcie pierwszymi, którzy wypróbują je w teście publicznym i podzielcie się uwagami!
Stalowy łowca jest dostępny w teście publicznym jedynie w celach testowania. System postępów podczas testu publicznego zostanie skrócony. Wartości i różne charakterystyki, które napotkacie w teście publicznym, mogą odbiegać od tych z ostatecznej wersji wydarzenia.
W tym roku Stalowy łowca nie będzie krótkoterminowym wydarzeniem. Tym razem będzie trybem długoterminowym, składającym się z 4 osobnych etapów. Etapy te będą kontynuacją Waszej Ekspedycji po niesamowite pojazdy-nagrody. Podczas każdego etapu Stalowego łowcy będziecie mogli zdobyć do 3 żetonów.
Podejrzyjmy niektóre zmiany, które czekają nas w tym trybie.
Dowódcy! Dołączcie do nas i sami zobaczcie wszystkie te zmiany i dodatki, które przyniesie ze sobą ta pokaźna aktualizacja! Podzielcie się swoimi uwagami, przemyśleniami i sugestiami, abyśmy mogli sprawić, żeby jeszcze ciekawiej grało się w naszą grę!
JAK DZIAŁA TEST PUBLICZNYPierwszy raz w testach? Przeczytajcie o zasadach testów publicznych w tym przewodniku.
Dostępność: Rejestrowanie kont graczy zakończono 29 czerwca, więc wszyscy gracze, którzy utworzyli swoje konta w grze do 28 czerwca, 22:59 CEST mogą uczestniczyć w teście.
Informacje zwrotne: Prosimy o podzielenie się Waszymi opiniami i uwagami na temat tej wersji testu oraz zgłaszanie błędów w specjalnej sekcji na forum.
KLIENT TESTU PUBLICZNEGOAby uczestniczyć w teście z użyciem Wargaming.net Game Center, skorzystajcie z tego linku.
WIĘCEJ O WARGAMING.NET GAME CENTER
An atmospheric new map called Arzagir 4.04 will appear in Steel Hunter. At the same time, the Dreamland map will remain in the game.
The progression system will be simplified and the Tech Tree for all vehicles will be corrected. Each of the five available tanks can be upgraded from Tier I to Tier VII.
Instead of 25 Ranks, there are 15 Levels, and you won’t lose Levels for poor battle performance.
The number of Platoons per battle will be increased to 10 (Platoons fight only against other Platoons).
Loot points that can be found across the map will contain a charge (instead of a specific combat reserve) that is randomly generated for one of the four Abilities, depending on the loot type (smoke color).
The Ability aiming system has been unified. Different types of aiming used in the previous event have been replaced with a single universal aiming mechanic that is used for all Abilities requiring it.
Combat reserves have been replaced by 4 different Abilities:
List of new features:
Five special vehicles will be available. Each one belongs to a particular nation: France, U.K., U.S.A., Germany, and U.S.S.R. The tactical purpose for each vehicle is different and is determined by their design specifics and possible module improvements. These vehicles are conditionally divided into three roles:
Bonds can now be earned in a different way. Our goal is to make the whole system more transparent, understandable, and predictable. At the same time:
Players will be able to earn bonds not only in single-tier battles but in all Random or Grand Battles in Tier X tanks so long as they rank in the top 10 of their team by base experience earned. In other words, when playing in a Tier X vehicle, you will earn bonds even in battles against Tier VIII and Tier IX vehicles. The higher your position in the Battle Results by experience earned, the more bonds you will receive:
The same rule applies to Grand Battles and Ranked Battles. Each Tier X vehicle will have a weekly limit (similar to the system in Battle Pass):
We have reworked the communication system
Revised the communication system for Random Battles to expand & improve interactions between players.
Changes to the technical characteristics of the following vehicles:
Tiger I
VK 36.01 (H)
Tiger II
E 75
E 100
Now Gun Rammers cannot be mounted on Tier VIII–Х medium tanks.
Changes to the technical characteristics of the following vehicles:
Progetto M40 mod. 65
Prototipo Standard B
Added the following vehicle for testing by Supertest players: CS-52.
Changes to the technical characteristics of the following vehicles:
SU-122А, SU-76M, SU-85B, T-70, T-80
Object 430
Object 430U
KV-3
ST-I
KV-4
IS-4
Added the following vehicle for testing by Supertest players: T77
Changes to the technical characteristics of the following vehicles:
T32
M103
T110E5