PanzerNews - 1.12.1: pierwszy test publiczny już dostępny

1.12.1: pierwszy test publiczny już dostępny

Na dzisiaj przypada premiera pierwszego testu publicznego aktualizacji 1.12.1, która nie wprowadza rewolucyjnych zmian.

Daje jednak sposobność na wypróbowanie ulepszonej opcji trybu snajperskiego dla niszczycieli czołgów i niektórych innych czołgów z ograniczonymi kątami obrotu wieży. Będziecie teraz mogli odblokować ich kadłuby w trybie snajperskim.

Przełączanie blokady kadłuba: każda sekunda ma znaczenie

Obecnie celowanie w trybie widoku snajperskiego w niszczycielach czołgów bez wieży i niektórych innych czołgach nie jest zbyt komfortowe. Domyślnie, po wejściu w tryb snajperski kadłub jest automatycznie blokowany, co uniemożliwia celowanie poza obrębem kątów celowania. Bywa to trudne, ponieważ czasami, jeśli chcecie przesunąć celownik w inne miejsce, musicie przełączyć się na tryb zręcznościowy i obrócić pojazd w kierunku przeciwnika. Dopiero wtedy możecie wrócić do trybu snajperskiego i wycelować. W ferworze walki, kiedy liczy się każda sekunda, te cenne chwile mogą zadecydować o zwycięstwie lub porażce.

Dla niszczycieli czołgów i innych pojazdów z poziomymi działami o stałym kącie kadłub pozostanie domyślnie zablokowany. O włączeniu blokady kadłuba poinformuje Was czerwone światło, gdy przejdziecie w tryb snajperski. Teraz możecie wyłączyć je ręcznie w ustawieniach gry i zapisać jako ustawienie domyślne, zaznaczając pole w odpowiednim menu:

Przy wyłączonej blokadzie kadłuba rozgrywka tymi pojazdami będzie podobna do gry szwedzkimi niszczycielami czołgów i czołgami średnich oraz wysokich poziomów z trybem ostrzału. Wasza kamera w trybie snajperskim będzie mogła swobodnie się obracać, co umożliwi szybką zmianę pozycji strzeleckiej. Jeśli opcja ta pozostanie włączona, pojazdy te będą walczyć tak samo, jak wcześniej.

Ponadto zawsze macie w zanadrzu klawisz X (możecie go ponownie przepisać na inny w ustawieniach gry), którego można użyć w trybie snajperskim, by grało się wygodniej. Naciśnijcie go w dowolnym momencie, aby odblokować kadłub, obrócić wieżę i zająć lepszą pozycję. Pojawią się również nowe powiadomienia dźwiękowe informujące o ręcznym włączaniu/wyłączaniu opcji blokady kadłuba.

 
Ta funkcja nie będzie dostępna dla dział samobieżnych (pozbawione są widoku snajperskiego) i pojazdów z trybem ostrzału.
Dołączcie do testu publicznego i wypatrujcie dalszych informacji! Jak działa test publiczny

Pierwszy raz w testach? Przeczytajcie o zasadach testów publicznych w tym przewodniku.

Kwalifikacje: Rejestrację zamknięto 17 marca, więc wszyscy gracze, którzy zgłosili się do 16 marca, 21:59 CET mogą uczestniczyć w teście.

Informacje zwrotne: Prosimy o podzielenie się Waszymi opiniami i uwagami na temat tej wersji testu oraz zgłaszanie błędów w specjalnej sekcji na forum.

Klient testu publicznego

Aby uczestniczyć w teście z użyciem Wargaming.net Game Center, skorzystajcie z tego linku.

  • Wargaming.net Game Center pobierze wszelkie dodatkowe dane
  • Zacznij grę

WIĘCEJ O WARGAMING.NET GAME CENTER

Main Changes

Battle Interface Improvements

Players can set the default state of hull lock in Sniper mode in the game settings for tank destroyers and other vehicles with limited turret/gun traverse angles.

  • If enabled, the gameplay will remain unchanged.
  • If disabled, the gameplay will be similar to vehicles featuring Siege mode.

Players now have the option to switch hull lock in Sniper mode in battle using the "X" key.

New sounds for manual activation/deactivation of hull lock have been added.

Bootcamp

A training progress bar has been added to the congratulation and battle results windows, as well as the Bootcamp exit window.

Changes to Technical Characteristics of Vehicles

China

  • Added the following vehicles for testing by Supertest players: 114 SP2.
ź: WoT
Sekcja komentarzy
Loading comment form ...