hello
System doboru graczy i wprowadzenie graczy AI na niższych poziomach pomoże nowicjuszom rozgrywać bardziej komfortowe gry i szybciej doskonalić swoje umiejętności.
Przeczytajcie poniższy artykuł, by dowiedzieć się więcej i nie zapomnijcie o sekcji FAQ!
Nowicjusze w niskopoziomowych bitwach losowych (poziomy I-V) zostaną dobrani z innymi nowymi graczami, aby podnieść komfort rozgrywki.
Gracz zostanie zakwalifikowany jako nowicjusz, jeśli nie rozegrał ani jednej bitwy w możliwym do zbadania pojeździe VII lub wyższego poziomu, w żadnym trybie gry. Jeśli wykaże się skutecznością w bitwach z innymi nowicjuszami, otrzyma status regularnego gracza. Jeśli gracz ten kupił pojazd premium z poziomów VII-VIII, ale nadal walczy na niższych poziomach (I-V), nadal utrzyma status nowicjusza.
Jeśli nowicjusz wjeżdża do gry niskopoziomowymi pojazdami (I-V), system doboru postara się stworzyć osobną kolejkę do bitwy wyłącznie z nowymi graczami w każdej drużynie. Jeśli jednak nie ma wystarczającej liczby nowicjuszy, aby zapełnić obie drużyny, system doboru postara się dodać regularnych graczy do tych bitew przeznaczonych głównie dla nowych twarzy. Jeśli gracz wejdzie do bitwy w pojeździe VI poziomu jako nowicjusz, zostanie natychmiast przypisany do kolejki losowych bitew dla regularnych graczy.
Istnieje pięć map na poziomach I-III: Kopalnie, Himmelsdorf, Klasztor, Ensk i Step i będą one przypisywane losowo, niezależnie od typu gracza uczestniczącego w bitwie (nowicjusza, regularnego, czy AI). Wszystkie pozostałe mapy są dostępne dla bitew pojazdami IV poziomu i wyżej.
Naszym priorytetem jest zapewnienie, że nowicjusze będą grali z innymi nowicjuszami w celu łatwiejszego zaadaptowania do środowiska gry.
Jednak, w zależności od serwera, pory dnia i bieżącego stanu kolejki, system doboru może nie dysponować wystarczającą liczbą graczy, aby zapełnić obie drużyny w starciach na poziomach I-V. Dodanie czołgistów sterowanych AI pozwoli graczom szybciej dostać się do bitwy, a systemowi doboru - prędzej skompletować drużyny. Na serwerach o dużym ruchu, gracze będą mieli mniejsze szanse na spotkanie pojazdów AI, ale to nadal będzie możliwe.
Chcemy, by obecność pojazdów sterowanych przez AI była całkowicie jawna. Dlatego na liście graczy, czołgiści AI będą oznaczeni wielokropkiem (...). Oto pozostałe atrybuty bitew z udziałem graczy AI:
Gracze AI znajdą się jedynie w rzadkich bitwach nowicjuszy z pojazdami poziomów I-V, jeśli system doboru nie zdoła zebrać wystarczającej liczby nowicjuszy i/lub regularnych graczy, by skompletować zrównoważone i konkurencyjne drużyny. Opisane wyżej bitwy z udziałem AI będą stosunkowo rzadkie, w zależności od regionu, pory dnia i liczby graczy online. Po bitwie nie można zobaczyć statystyk graczy AI.
Ten system doboru to funkcjonalność, której zadaniem jest ulepszenie wrażeń z gry dla nowych graczy w niskopoziomowych bitwach losowych (poziomy I-V) i nie zestawianie ich z bardziej doświadczonymi dowódcami.
System doboru dla nowicjuszy będzie się starał stworzyć bitwy jedynie z nowymi graczami. Można założyć, że jedynie w sytuacjach, kiedy nie będzie wystarczająco dużo nowicjuszy, system ten dobierze kilku bardziej doświadczonych graczy.
Gracze AI zostaną dodani w osobnej kolejce stworzonej przez system doboru dla nowicjuszy. Graczy AI nie będzie poza tą kolejką.
Gracz zostanie zakwalifikowany jako nowicjusz, jeśli nie rozegrał ani jednej bitwy w możliwym do zbadania pojeździe VII lub wyższego poziomu, w żadnym trybie gry. Jeśli wykaże się skutecznością w bitwach z innymi nowicjuszami, otrzyma status regularnego gracza.
Jeśli gracz ten kupił pojazd premium z poziomów VII-VIII lub wyższych, ale nadal walczy na niższych poziomach (I-V), nadal utrzyma status nowicjusza. Jednak jeśli wejdzie do bitwy VIII poziomu w pojeździe premium, dołączy do kolejki z regularnymi graczami.
Gracze, którzy zostali zakwalifikowani jak o bardziej doświadczeni i opuścili kolejkę dla nowicjuszy nie będą mogli już do niej powrócić, niezależnie od jakości ich gry. Wyjątkiem są sytuacje, gdy doświadczeni gracze zostaną okazyjnie włączeni do kolejki nowicjuszy ze względu na zapotrzebowanie systemu doboru.
Zależnie od pory dnia i stanu kolejki, system doboru może nie dysponować wystarczającą liczbą nowicjuszy, aby skompletować dwie równe drużyny. W takim przypadku system ten doda pojazdy sterowane przez AI, aby szybciej skompletować drużyny i wpuścić graczy do bitwy.
Nazwa graczy AI będzie opatrzona wielokropkiem (...).
Gracze AI zostaną wykorzystani jedynie wtedy, kiedy frekwencja na serwerze będzie niska i w kolejce zabraknie nowicjuszy.
Nie, jedynie w kolejkach dla nowicjuszy.
Gracze AI będą uczestniczyć w bitwach z pojazdami z poziomów I-V.
Gracze AI nie mogą zajmować więcej niż 7 miejsc w drużynie lub 14 miejsc w bitwie.
Po bitwie nie będzie można zobaczyć statystyk graczy AI.
Gracze AI będą posiadali podobny poziom umiejętności do tego u graczy, którzy doszli do określonego poziomu, który reprezentują w bitwie (poziomy I-V). Gracze AI będą reagować na bieżąco, ale czasem popełniać będą pomyłki, podobnie jak gracze na porównywalnym poziomie zaawansowania.
Gracze AI będą kierować jedynie czołgi lekkie, średnie i ciężkie w ramach poziomów, w których są dopuszczalni. AI nie mogą prowadzić niszczycieli czołgów ani dział samobieżnych.
Gracze AI nie posiadają więcej informacji niż inni gracze na tych samych pozycjach.
Nie.
Wszelkie statystyki, medale i wyniki bitew pozostaną bez zmian i będą obliczane standardowo. Zniszczenie graczy AI wynagrodzi Was taką samą liczbą PD, jaką zdobylibyście, niszcząc regularnych przeciwników. Podobnie jak w zwykłych bitwach, możecie zdobywać osiągnięcia i nagrody oraz robić postępy w misjach osobistych.
System doboru dla nowicjuszy działa zarówno dla nowych jak i istniejących już kont, na których nie rozegrano żadnych bitew możliwymi do zbadania pojazdami VII - lub wyższego - poziomu.