PanzerNews - 1.12: drugi test publiczny już gotowy!

1.12: drugi test publiczny już gotowy!

Przygotujcie się na ciąg dalszy waszej zwycięskiej pancernej wyprawy w Przepustce bitewnej: Sezon 4, której możecie spróbować już podczas drugiego testu publicznego w aktualizacji 1.12! Będziecie też mogli spróbować swoich sił w ostatnim sezonie Bitew rankingowych 2020-2021.

W 2021 roku nadal będziemy trzymać się podziału w oparciu o pory roku, więc nowe sezony Przepustki bitewnej pojawią się na wiosnę, lato i jesień. Jednak liczba etapów w każdym sezonie, sposób zdobywania punktów i system nagród zostaną odświeżone.

Przepustka bitewna: Sezon 4 jest dostępna jedynie do wstępnych testów. Różne charakterystyki i wartości, które pojawią się w 2. teście publicznym mogą być odmienne od tych z wersji ostatecznej. Wszystkie nagrody w Przepustce bitewnej podczas tego testu publicznego służą przeprowadzaniu testów i zostaną zastąpione innymi nagrodami.

Jeden sezon, trzy rozdziały

Na każdy sezon Przepustki bitewnej złożą się 3 rozdziały i nie będzie on już zawierał postępu elitarnego. Każdy rozdział sezonu będzie się składał z etapów. Nadal będziecie zdobywać punkty, wypełniać etapy i otrzymywać nagrody, ale teraz każdy sezon będzie miał trzy podstawowe pojazdy i postacie. Do tego pojawią się trzy wspaniałe style progresywne (więcej informacji poniżej).

Zdobywanie punktów

Będziecie mogli zdobywać punkty w pojazdach VI-X poziomu w następujących trybach gry:
  • Bitwy losowe (poza wielkimi bitwami)
  • Bitwy rankingowe
  • Stalowy łowca
  • Linia frontu
Punkty Przepustki bitewnej można także zdobywać poprzez wypełnianie misji codziennych. Im trudniejsza misja, tym więcej punktów oferuje. Zamiast rozważania, w jakich trybach grać, by zdobyć punkty Przepustki bitewnej, możecie po prostu wybrać je według upodobania i zyskać nagrody w całościowym wydarzeniu Przepustki bitewnej. Tak jak przedtem, liczba zdobytych punktów* zależy od Waszej pozycji w pobitewnym rankingu pod względem zdobytych PD w drużynie. Nawet jeśli Wasza drużyna przegrała lub zremisowała, nadal możecie otrzymać punkty Przepustki bitewnej.
*Poniższy rozkład wszystkich punktów służy jedynie przeprowadzeniu testów i może być odmienny od ostatecznej wersji.

Bitwy losowe (pojazdy poziomów VI-X) i rankingowe (pojazdy X poziomu)

POZYCJA W DRUŻYNOWYM RANKINGU POBITEWNYM POD WZGLĘDEM ZDOBYTYCH PD WYGRANA PORAŻKA/REMIS
Najlepsza 3 7 5
Najlepsza 10 5 3

Stalowy łowca (pojedynczy gracze)

POZYCJA W RANKINGU POBITEWNYM LICZBA PUNKTÓW PRZEPUSTKI BITEWNEJ
1 5
2–5 3
6–15 2
16–20 0

Stalowy łowca (gracze w plutonie)

POZYCJA W RANKINGU POBITEWNYM LICZBA PUNKTÓW PRZEPUSTKI BITEWNEJ
1 5
2–3 3
4–8 2
9–10 0

Misje dzienne

MISJE LICZBA PUNKTÓW PRZEPUSTKI BITEWNEJ
Poziom I 3
Poziom II 5
Poziom III 7
Premia -

Pojazdy podstawowe Przepustki bitewnej

Każdy sezon będzie miał teraz trzy podstawowe pojazdy. Pojazdami podstawowymi tego sezonu są:

Wszystkim trzem czołgom przypisane są specjalne zasady odnośnie zdobywania punktów Przepustki bitewnej zarówno w bitwach losowych jak i rankingowych.

Object 705A

POZYCJA W DRUŻYNOWYM RANKINGU POBITEWNYM POD WZGLĘDEM ZDOBYTYCH PD WYGRANA PORAŻKA/REMIS
Najlepsza 3 8 6
Najlepsza 10 6 4

121

POZYCJA W DRUŻYNOWYM RANKINGU POBITEWNYM POD WZGLĘDEM ZDOBYTYCH PD WYGRANA PORAŻKA/REMIS
Najlepsza 3 9 7
Najlepsza 5 7 5
Najlepsza 10 5 3

T110E3

POZYCJA W DRUŻYNOWYM RANKINGU POBITEWNYM POD WZGLĘDEM ZDOBYTYCH PD WYGRANA PORAŻKA/REMIS
Najlepsza 3 10 8
Najlepsza 10 5 3
Jeśli zdobędziecie maksymalną liczbę punktów Przepustki bitewnej dla danego pojazdu, otrzymacie dodatkowe punkty w nagrodę. Limity punktów w poniższej tabeli dotyczą tylko 2. testu publicznego.
POZIOM LIMIT PUNKTÓW DODATKOWE PUNKTY I OSIĄGNIĘCIE LIMITU
Pojazdy podstawowe Przepustki bitewnej 18 1
X 15 1
IX 15 1
VIII 12 1
VII 12 1
VI 10 1

Pojazdom podstawowym będą towarzyszyć trzej dowódcy: znani Wam już Vasiliy Badaev i George Barton wraz z nowym bohaterem o imieniu Shan Ling. Możecie zwerbować wszystkich trzech bohaterów jako spersonalizowanych załogantów z atutem zerowym Braterstwo broni i wystarczającą liczbą PD, by wyszkolić jeszcze dwa atuty/umiejętności. Przynależność i specjalizacja narodowa każdego załoganta mogą zostać zmienione.

Vasiliy Badaev George Barton Shan Ling

Style progresywne

Mamy dla was także trzy zupełnie nowe style progresywne dla trzech pojazdów podstawowych, które można ulepszać w miarę zdobywania większej liczby punktów Przepustki bitewnej i osiągania określonych etapów postępu.

Styl 3D Lodołamacz

Styl 3D Niedźwiedź polarny

Styl 3D Walijski blues

Każdy styl znajduje się początkowo na 1. poziomie, w najbardziej podstawowej formie i zyskuje coraz więcej elementów 2D i 3D w miarę rozwoju, aż do 4. poziomu.

Przed rozpoczęciem każdego rozdziału sezonu będziecie mogli wybrać jeden z trzech stylów na 1. poziomie i stopniowo go ulepszać. Jeśli chcecie zebrać je wszystkie, rozegrajcie każdy z trzech rozdziałów sezonu!

Na koniec sezonu będziecie mogli zakupić poziomy stylów (ale nie same style!), za złoto, ale jedynie dla tych stylów, które już zdobyliście. Na przykład, jeśli pod koniec sezonu posiadacie jeden styl na 4. poziomie i jeden na 2., możecie kupić 2 brakujące poziomy, których nie zdołaliście odblokować dla drugiego stylu. Trzeci styl nie będzie dla was dostępny.

Nowe wyposażenie z nagród i inne nagrody

W nowym sezonie będziecie mieli do wyboru standardowe wyposażenie z różnych kategorii nagród, a także jedną sztukę istniejącego już wyposażenia z nagród dla każdego rozdziału sezonu. Dodamy także zupełnie nowe wyposażenie z nagród, Celowanie z nagród, do puli ulepszonych nagród.

Wybierajcie mądrze i miejcie na uwadze swój styl gry!

Możecie dostać w swoje ręce także inne cenne nagrody, takie jak:

  • Zupełnie nowe elementy personalizacji: stylowa naklejka, trzy ciekawe style 2D (po jednym na rozdział sezonu) i spektakularny medal za ukończenie Przepustki bitewnej: Sezon 4.
  • Narodowe fragmenty schematów (z opcją wyboru narodu)
  • Dni konta premium WoT
  • Podręczniki dla załogi (z opcją wyboru narodu)
  • i wiele więcej!

Odbierzcie nagrody za żetony!

Do Przepustki bitewnej zostanie dodana nowa waluta—żetony. Podobne żetony można było zdobyć podczas Ekspedycji 2020, ale teraz będą one dostępne wyłącznie na określonych etapach postępów w Przepustce bitewnej. Wymienicie je na pojazdy oraz inne cenne przedmioty w nowej sekcji Przedmioty za żetony w sklepie w grze. Odwiedźcie ją, aby zobaczyć, ile żetonów zarobiliście! Wreszcie, dwa pakiety Przepustki bitewnej zawierające podstawowe i ulepszone nagrody dla trzech rozdziałów sezonu zostaną rozdane podczas 2. testu publicznego. Drugi pakiet będzie także zawierał specjalną misję, w której zdobędziecie złoto.
Te pakiety zostały stworzone na potrzeby przeprowadzenia testów i nie będą występować w darmowej wersji po publikacji ostatecznej wersji tego wydarzenia.

Bitwy rankingowe 2020-2021: Przygotujcie się na ostateczne starcie!

W drugim teście publicznym będziecie mogli dołączyć do epickiego finałowego sezonu Bitew rankingowych 2020-2021. Począwszy od finałowego sezonu, możecie zdobyć wyjątkowe grawerunki „Skuteczność” dla swojego nieśmiertelnika. Będzie on wyświetlał 10 poziomów Waszej skuteczności bojowej i pancernej wprawy. Poziom grawerunku zależy od Waszej skuteczności w bitwach rozegranych podczas najbardziej udanego sezonu w bieżących bitwach rankingowych. Aby odblokować ten grawerunek musicie zakwalifikować się przynajmniej raz w dowolnym sezonie 2021 do ligi. Dołączcie do testów, dajcie z siebie wszystko, zdobądźcie ekskluzywny grawerunek „Skuteczność” i podzielcie się wrażeniami z tego ostatecznego starcia z przeciwnikami na X poziomie!

Dołączcie do 2. testu publicznego, wypróbujcie zmodyfikowaną Przepustkę bitewną i podzielcie się uwagami!

Jak działa test publiczny

Pierwszy raz w testach? Przeczytajcie o zasadach testów publicznych w tym przewodniku.

Kwalifikacje: Rejestrację zamknięto 2 lutego, więc wszyscy gracze, którzy zgłosili się do 1 lutego, 21:59 CET (20:59 UTC) mogą uczestniczyć w teście.

Informacje zwrotne: Prosimy o podzielenie się Waszymi opiniami i uwagami na temat tej wersji testu oraz zgłaszanie błędów w specjalnej sekcji na forum.

Klient testu publicznego

Aby uczestniczyć w teście z użyciem Wargaming.net Game Center, skorzystajcie z tego linku.

  • Wargaming.net Game Center pobierze wszelkie dodatkowe dane
  • Zacznij grę

WIĘCEJ O WARGAMING.NET GAME CENTER

Main Changes

Ranked Battles 2020–2021: Final Season

The Performance engraving for the Dog Tag has been added. The engraving level depends on the performance during the best Season within the current year of Ranked Battles, in which the player qualified for a League.

Support for Battle Pass in Ranked Battles has been added.

Battle Pass 2021 

List of changes compared to the previous year:

  • Battle Pass progression now includes three Chapters, each with the same number of Stages.
  • An Improved Pass can be purchased separately for each Chapter, or for all Chapters at once. It can be purchased in the Store for gold or for real money.
  • Players can now earn Progression Points in Random Battles and Ranked Battles, in the Steel Hunter and Frontline modes, and by completing daily missions.
  • The main reward of each Chapter will be a progressive style that has several progression levels. The levels differ by the number of applied elements. The player can choose which of the three styles to improve within the Chapter.
  • Players will now be able to choose certain Battle Pass rewards: a nation for Training Manuals and blueprints, as well as standard and Improved Equipment from the list.
  • Battle Pass Tokens (a currency for completing certain Stages) have been introduced. During the year, accumulated Tokens can be exchanged for special rewards in the "Items for Tokens" section of the Store. The list of items will include unique vehicles, consumables, and other valuable items.

Stronghold

In Stronghold mode, added support for battles with "fog of war" enabled.

Known Issues

Battle Pass 2021:

  • After selecting the Training Booklet reward, the congratulation screen for progressive style improvement is displayed.
  • The Claim Reward buttons remain displayed above the Progression Stages.
  • Some congratulation screens may display images of lower resolution than necessary.
  • Some congratulation screens may display incorrect images for the rewards received.
  • Incorrect arrangements of text on the various Battle Pass screens can be seen.
  • Vehicles with the progressive styles applied do not leave wider track traces on the terrain.
  • The More Payment Methods button does not work when purchasing the Improved Pass for real money.
  • The introductory video and the video for receiving a style are yet to be finalized. The final versions will be presented when Battle Pass is released.
  • The info page in the client is from the last season of Battle Pass.

Fixes and Improvements

  • Fixed most of the issues related to the excessively loud sound when HE shells hit the player's vehicle.
  • Fixed the issue due to which the intro music was played twice when loading a map and starting a battle.
  • Fixed some technical issues.
ź: WoT
Sekcja komentarzy
Loading comment form ...