PanzerNews - 1.12: koniec z Ekspedycją i czołgami-nagrodami

1.12: koniec z Ekspedycją i czołgami-nagrodami

Harkonnen z The Daily Bounce przybliża zmiany, jakie czekają nas w tym roku.

Wargaming zadecydował skończyć z wydarzeniem Ekspedycja, na rzecz corocznych etapów Linii Frontu i Stalowego Łowcy, ale już bez żetonów, czy innej waluty, która umożliwiłaby wymianę na czołg-nagrodę IX poziomu.

Decyzja ta została podjęta po tym, jak gracze narzekali, że wydarzenie było zbyt długie, a jeśli przegapili jeden odcinek, to tracili szansę na czołg. W odpowiedzi na krytykę, WG zdecydowało usunąć żetony Ekspedycji i czołgi-nagrody z tych dwóch trybów, a w ramach alternatywy połączono je z Battle Pass, umożliwiając graczom szybsze zdobywanie punktów Przepustki.

Na tym nie koniec. Gracze będą mogli zdobywać punkty Przepustki, aby przyspieszyć postępy, ale nie oznacza to, że nie otrzyma ona również żadnych zmian. IV sezon Battle Pass zostanie wkrótce ogłoszony, a to niektóre szczegóły:

  • Zwiększono ilość etapów Przepustki bitewnej z 45 do 150, podzielonych na trzy rozdziały. Każdy rozdział będzie miał 50 etapów i swojego własnego bohatera, w tym przypadku dowódcę, powiązanego z danym czołgiem.
  • Sezony I do III Przepustki obejmowały 45 etapów, które gracze musieli ukończyć, aby zdobyć wszystkie nagrody, oraz 100 opcjonalnych etapów, jeśli chcieli zdobyć obligacje. W sezonie IV gracze będą musieli ukończyć 50 etapów w każdym rozdziale, aby zdobyć wszystkie nagrody.
  • Inną zmianą jest możliwość wyboru schematów dla dowolnie wybranej nacji, zamiast narzuconych.

Sezon 2021 Stalowego Łowcy jest już dostępny w ramach testu publicznego aktualizacji 1.12 i można tam znaleźć wszystkie informacje o tym, jak będą przyznawane punkty Przepustki bitewnej. Wyświetlane wartości są na razie umowne i będą się różnić przy oficjalnym wydaniu aktualizacji 1.12.

Czy te zmiany mogą potencjalnie zabić SŁ i LF dla większości graczy? Podczas gdy Linia Frontu może wciąż zachęcać przez zdobywanie kredytów, Stalowy Łowca z pewnością stracił jakiś cel istnienia. Połączenie tych trybów z Przepustką bitewną, w celu zmiany jej na jeszcze większy grind, wydaje się złą zmianą dla graczy. Dostępnych będzie więcej nagród, ale wymagają one również więcej czasu spędzonego w grze.

ź: TDB
Sekcja komentarzy
Loading comment form ...