Pełna lista zmian w nadchodzącej aktualizacji.
Główne zmiany
Linia frontu
- Liczba poziomów Linii frontu wzrosła z 15 do 20. Odpowiednio, liczba punktów przepustki bitewnej, które można zdobyć w ramach postępów, została podniesiona.
- Liczba punktów rezerwy bojowej, które można zdobyć oraz koszt samych rezerw zostały dopasowane.
- Teraz wybrana rezerwa bojowa może być ustawiona dla wszystkich pojazdów tego samego typu.
- Czas przygotowania rezerw bojowych został skrócony:
- Odliczanie startu dla rezerw bojowych zostało skrócone o 50%.
- Odliczanie ustawia się na 0 przy odblokowaniu nowej rezerwy bojowej.
- Odliczanie ustawia się na 0 przy odrodzeniu się w nowym pojeździe.
- Dodano rozkazy przekwalifikowania: są to specjalne nagrody w tym trybie, pozwalające graczom zresetować za darmo umiejętności i atuty.
- Dodano nowe nagrody, a także możliwość ich wyboru.
- Dodano następujące nowe pojazdy do wypożyczenia: Tiger II FL, T-44 FL, AMX AC mle. 48 FL oraz M41 Walker Bulldog FL.
- Wprowadzono kilka zmian bilansujących.
- Ulepszono część dźwiękową: dodano nowe dźwięki, komendy i ścieżki głosowe zostały zaktualizowane.
Nieletni z Europy
- W garażu przy każdym logowaniu obecni gracze z regionu EU otrzymają powiadomienie z prośbą o podanie swojej daty urodzenia w dziale Zarządzanie kontem na portalu. Gdy tylko gracz poda swoją datę urodzenia (dzień, miesiąc, rok), powiadomienie przestanie być wyświetlane.
- Podczas rejestracji konta w regionie EU nowi gracze będą musieli podać swoją datę urodzenia (dzień, miesiąc, rok) w formularzu rejestracyjnym. Jeśli gracz ma mniej niż 18 lat, będzie musiał podać adres e-mail rodzica.
- W przypadku graczy poniżej 18 roku życia, jeśli w kontroli rodzicielskiej skonfigurowano i aktywowano limit czasu gry, zostanie wyświetlona odpowiednia informacja w kliencie gry. Przy osiągnięciu limitu gry tacy gracze otrzymają powiadomienie mówiące, że ich dopuszczalny czas gry minął i zostaną odłączeni od serwera. Dostęp do gry zostanie wstrzymany zgodnie z harmonogramem ustalonym przez kontrolę rodzicielską.
Zmiany charakterystyk technicznych pojazdów
Następujące pojazdy dodano do testów dla graczy supertestu:
Znane problemy
- W pewnych przypadkach ciąg zdarzeń w dzienniku jest nieprawidłowy.
- W pewnych przypadkach powalone drzewa spadają poprzez teren.
- Po udanym zakończeniu misji Alianci-14 podczas operacji Chimera, po bitwie wyświetlana jest ikona nieudanej misji.
- Na ekranie wyników bitwy brakuje wpisu o ukończeniu ostatniej misji w serii.
- Brak powiadomienia głosowego przy zniszczeniu pojazdu przeciwnika.
- W pewnych przypadkach przewrócone pojazdy otrzymują karę za opuszczenie bitwy przed jej zakończeniem.
- Przy wysokich ustawieniach grafiki, po przełączeniu w tryb snajperski i przybliżeniu na listowie spada FPS (liczba klatek na sekundę).
- Nad pojazdami zniszczonymi poza zasięgiem rysowania jest ciągle wyświetlana ikona wybuchu magazynu amunicji, kiedy takie pojazdy znajdą się w promieniu rysowania gracza.
- Po zamontowaniu wyposażenia Eksperymentalna optyka zasięg widzenia jest zaokrąglany w dół.
- Przy oglądaniu powtórek pojazdy nie wydają dźwięków silnika ani gąsienic.
- Gdy dowódca zostaje ranny, czas potrzebny do zmiany załadowanego pocisku zmniejsza się w przypadku ładowniczego z wyszkolonym atutem Intuicja.
- Przy przenoszeniu celownika artyleryjskiego nad pojazd przeciwnika umieszczony poza kołem rysowania gracza i po zniszczeniu tego pojazdu wyświetlana jest detonacja eksplozji stojaka amunicyjnego.
- Przy użyciu MSAA (standardowe ustawienia graficzne), w modelach pojazdów ukrytych za roślinami i przeszkodami stosowane jest zielone wypełnienie.
- Powiadomienia o tym, dlaczego nie zadano uszkodzeń są wyświetlane nawet kiedy wyłączono odpowiednią opcję.
- W wynikach bitwy wyświetlana jest niepoprawna liczba uszkodzonych/zniszczonych pojazdów przeciwnika.
- W działach samobieżnych nie można aktywować gaśnicy ręcznej w trybie celownika artyleryjskiego.
Naprawione błędy i dodane usprawnienia
- Do okna garażu dodano przycisk wyjścia z trybu Topografia.
- Naprawiono problem w kliencie gry polegający na braku odpowiedzi przy logowaniu przez Wargaming Game Center.
- Efekt wizualny strzału w Leo (szwedzki czołg średni) uwzględnia teraz hamulec wylotowy.
- Naprawiono problem duplikowania animacji widżetu w garażu przy aktywacji lub zmianie rozdziału Przepustki bitewnej.
- Naprawiono problem niedziałającego czatu głosowego w pokojach treningowych.
- Naprawiono problem polegający na losowej niemożliwości wejścia do bitwy w trybie Topografia.
- Naprawiono problem niewyświetlania promienia identyfikacji celu w trybie Topografia przy minimalnej i niskiej jakości grafiki.
- Naprawiono problem niemożności wyjścia z kampanii (przez naciśnięcie ESC) po zamknięciu okna wyboru trybu w trybie Topografia.
- Naprawiono problem pojawiania się pojazdu przeciwnika leżącego na boku na mapie Klify w trybie Topografia.
- Naprawiono problem niedziałającego w niektórych przypadkach podglądu pojazdu.
- W garażu ikony walut i zniżek zostały wyrównane.
- Naprawiono problem niepoprawnego wyświetlania na mapie w unitarce koła zasięgu widzenia, koła rysowania i koła bezpośredniego wykrycia.
- Naprawiono problem niewyświetlania się panela konfiguracyjnego.
- Ulepszono dźwięk przeładowania dla włoskich pojazdów z automatem przeładowującym.
- Naprawiono problem, w skutek którego gracze nie mogli naprawić modułów w panelu pojazdu (interfejs w lewej dolnej części ekranu bitwy).
- Przy ukończeniu misji osobistych z wyróżnieniem informacja o otrzymaniu odznaki nie jest już kopiowana w powiadomieniu o otrzymaniu unikalnego kamuflażu.
- Poprawiono wyświetlanie nagród przy pionowych rozdzielczościach ekranu mniejszych niż 768 pikseli.
- Naprawiono problem wyświetlania w centrum powiadomień niepoprawnych wiadomości o zakupie farb.
- Naprawiono problem niepotrzebnie wyświetlanej w niektórych przypadkach w Twierdzach wiadomości „Niekompletna amunicja”.
ź: WoT