hello
Rozmyślając nad przyszłością World of Tanks, zdecydowaliśmy przyjrzeć się bliżej tak zwanym wojskowym samochodom opancerzonym, lekkim pancernym pojazdom historycznie używanym jako zwiad lub uzbrojona eskorta i spełniających inne zadania na polu bitwy. Doszliśmy do wniosku, że byłoby dobrze odświeżyć naszą grę, dodając do niej coś naprawdę wyjątkowego.
Pojazdy kołowe to jeden z najgorętszych tematów w World of Tanks, a niektórzy z Was wciąż mają niezachwiane opinie na temat ich wprowadzenia. Cóż, w grudniu zeszłego roku niektórzy współpracownicy oraz inni gracze pomagali nam testować czołg lekki premium VIII poziomu EBR 75 FL 10 w warunkach aktywnej walki na serwerze głównym. W nadchodzącym teście publicznym możliwość przetestowania w grze pojazdów kołowych jest dostępna dla wszystkich.
Francuskie pojazdy kołowe mają nową mechanikę wcześniej niedostępną w World of Tanks. Ta mechanika stanowi kluczową cechę wszystkich samochodów opancerzonych i czyni je naprawdę wyjątkowymi. Wszystkie wojskowe pojazdy kołowe mają historyczne korzenie. Niektóre z nich były produkowane seryjnie, a nawet weszły do służby.
Przetestujcie je w grze i podzielcie się swoimi wrażeniami!
Oczywiście, na początku pojazdy kołowe mogą się wydawać trochę dziwne, bo trzeba się przyzwyczaić do szybkich manewrów, funkcji automatycznego namierzania oraz dwóch trybów jazdy. Z drugiej strony, możecie się przejechać i zobaczyć, co się stanie.
Aby wzbogacić Wasze doświadczenia, wprowadzamy nie jeden pojazd, lecz 5 samochodów opancerzonych 5 na raz, od poziomu VI do X. Ich linia zaczyna się od AMX ELC bis, czołgu lekkiego V poziomu, od którego można badać pojazdy kołowe.
Ważne: Załoga pojazdów kołowych będzie jednolita dla wszystkich pojazdów, aby ułatwić Wam postępy w grze. Wszystkie załogi składają się z dowódcy (spełniającego również rolę ładowniczego), kierowcy, celowniczego i radiooperatora.
Omówmy nieco więcej pojazdy-nagrody. Według naszych statystyk i Waszych opinii, w wersji 1.3 zwiększyliśmy atrakcyjność i konkurencyjność dwóch pojazdów z pierwszego zestawu misji osobistych (T 55A oraz Object 260). Tym razem, dwa inne wspaniałe czołgi otrzymają swoją porcję niewielkich, ale zasłużonych usprawnień – Chimera oraz Object 279.
Zacznijmy od czołgu Chimera. Poprawiliśmy jego celność, prędkość pocisku, czas celowania i stabilizację działa, aby lepiej przystosować ten czołg do skutecznego ostrzału. Poprawiono również zasięg widzenia pojazdu Chimera. Najważniejszą zmianą jest zwiększenie penetracji pociskami standardowymi.
Object 279 (wczesny) będzie mieć lepszy czas celowania i wyższą celność. Oprócz tego, zmniejszy się jego rozrzut podczas obrotu wieży. Wzmocniliśmy również jego dolną płytę pancerza, zmniejszając szanse na jej penetrację.
Dzięki tym usprawnieniom oba czołgi-nagrody otrzymają celniejsze i skuteczniejsze działa. Wszelkie szczegóły i dokładną specyfikację podamy wkrótce w dedykowanym artykule na temat szczegółów zmian w misjach osobistych, więc czekajcie na dalsze informacje!
Czy pamiętacie mapę Miasto duchów, która wcześniej służyła za arenę bitew w różnych trybach gry i podczas turniejów? W wersji 1.4 mapa Miasto duchów ulegnie znacznym zmianom i otrzyma całkiem nowe życie jako mapa do bitew losowych.
Za tą mapą kryje się legenda. Jest ona polem bitwy dla dumnego wojownika z Kazachstanu, który był zmuszony opuścić swój dom na zawsze i walczyć o wolność i pokój dla swoich najbliższych. Jego droga przebiega przez kazachstańskie stepy i pustynie i prowadzi go do Miasta duchów, w którym zmierzy się z przeciwnikami. Stawka jest wysoka, a zwycięstwo nie będzie łatwe.
Dokładnie w takim nastroju tworzyliśmy ścieżkę dźwiękową dla tej mapy. Próbowaliśmy zawrzeć w niej cały zakres głębokich uczuć związanych z tą heroiczną legendą.
Nie poprzestaliśmy na tym i nadal usprawnialiśmy zaktualizowany silnik. Już w wersji 1.4 przekonacie się, jak komfortowa i przyjemna będzie gra w Waszą ulubioną grę!
Wsparcie renderowania współbieżnego będzie się dobrze sprawdzać na wszelkich typach nowoczesnych procesorów. Nie musicie ulepszać swojego komputera, aby zauważyć poprawę wydajności dzięki technologii współbieżności. Po prostu wyjedźcie do bitwy i korzystajcie z niej!
W przyszłości będziemy nadal optymalizować wydajność, aby używać wszystkich możliwości obliczeniowych procesora do poprawy grafiki, fizyki i rozgrywki. A to z kolei pomoże nam uczynić z World of Tanks jeszcze bardziej kolorową, realistyczną i ekscytującą grę. Dowódcy! A teraz wyruszajcie i testujcie nowe usprawnienia i zmiany! Podzielcie się swoimi ogólnymi opiniami na forum, naprawdę doceniamy Wasz wkład!