PanzerNews - 1.9.1: trzeci test publiczny już gotowy!

1.9.1: trzeci test publiczny już gotowy!

Jesteście gotowi na dalszą epicką wyprawę pancerną w drugim sezonie Przepustki bitewnej, Dowódcy?

Jeśli podobało się Wam zdobywanie wszystkich możliwych nagród w pierwszym sezonie, będziecie zachwyceni, ponieważ w drugim będzie ich jeszcze więcej! Pracujemy nad drugim sezonem Przepustki bitewnej, którego będziecie już mogli doświadczyć w czasie trzeciej iteracji testu publicznego. Nowy sezon, który przyniesie ze sobą mnóstwo wspaniałych nagród, wystartuje w czerwcu! Będziecie mieli możliwość zdobycia dwóch nowych typów wyposażenia z nagród, do dwóch świeżych stylów 3D, ekskluzywnego, spersonalizowanego członka załogi i wiele innych. Spójrzmy co nas czeka.

Nowy sezon, nowe pojazdy podstawowe

Drugi sezon Przepustki bitewnej jest dostępny w czasie trzeciego testu publicznego tylko na potrzeby testu wstępnego. Wszystkie nagrody w Przepustce bitewnej podczas tego testu publicznego służą przeprowadzaniu testów i zostaną zastąpione innymi nagrodami, z wyjątkiem dwóch nowych typów wyposażenia z nagród. Wartości i różne charakterystyki, które napotkacie w teście publicznym mogą odbiegać od tych z ostatecznej wersji wydarzenia.

Nie wprowadzono żadnych zmian do podstawowej rozgrywki ani do mechanik postępu w Przepustce bitewnej od czasu publikacji pierwszego sezonu wydarzenia. Jeżeli nie uczestniczyliście w poprzednim sezonie, lub chcecie odświeżyć swoją pamięć, możecie sprawdzić wszystkie ogólne zasady w specjalnym artykule.

W sezonie drugim pojawią się dwa nowe pojazdy podstawowe Przepustki bitewnejXM48A5 Patton (amerykański czołg średni X poziomu) oraz XTVP T 50/51 (czechosłowacki czołg średni X poziomu). Te wysoko skuteczne stalowe bestie obowiązują specjalne zasady zdobywania punktów progresji, jak i wyższe limity.

Zachwycające style 3D, wyposażenie z nagród i inne przydatne nagrody

Drugi sezon dostarczy wam mnóstwa nagród:

  • Do dwóch świetnych stylów 3D dla pojazdów podstawowych tego sezonu Przepustki bitewnej.

  • Spersonalizowany członek załogi dla jednego z pojazdów podstawowych z zerowym atutem „Braterstwo broni” i dostateczną liczbą PD do opanowania dwóch dalszych atutów/umiejętności. Narodowość członka załogi nie może zostać zmieniona.
Dodatkowo będziecie mogli zdobyć dwa zupełnie nowe typy wyposażenia z nagród: Optykę z nagród oraz Stabilizator z nagród.

Ich charakterystyki mogą zostać podniesione do poziomu ulepszonego wyposażenia za pomocą kredytów, a ich demontaż będzie przebiegał na regułach demontażu standardowego wyposażenia z użyciem złota lub zestawu demontażowego.

Co oczywiste, udział w drugim sezonie Przepustki bitewnej wypełni Wasz skarbiec wieloma cennymi nagrodami. Szczegółową listę wszystkich nagród znajdziecie w kliencie gry po rozpoczęciu sezonu.

Nie wahajcie się dołączyć do testu publicznego i spróbować swoich sił w nowym sezonie, Dowódcy! Przebijajcie się przez etapy i dzielcie się spostrzeżeniami! Naprawdę ich potrzebujemy, by Przepustka bitewna była jeszcze bardziej ekscytująca!

JAK DZIAŁA TEST PUBLICZNY Pierwszy raz w testach? Przeczytajcie o zasadach testów publicznych w tym przewodniku. Dostępność: Zbieranie danych graczy zakończono 3 maja, więc wszyscy gracze, którzy zarejestrowali się w grze do 2 maja, 22:59 CET (20:59 UTC) mogą uczestniczyć w teście. Informacje zwrotne: Prosimy o podzielenie się Waszymi opiniami i uwagami na temat tej wersji testu oraz zgłaszanie błędów w specjalnej sekcji na forum. KLIENT TESTU PUBLICZNEGO Aby uczestniczyć w teście z użyciem Wargaming.net Game Center, skorzystajcie z tego linku.
  • Wargaming.net Game Center pobierze wszelkie dodatkowe dane
  • Zacznij grę

WIĘCEJ O WARGAMING.NET GAME CENTER

Main Changes

Battle Pass

Added the off-season screen for Battle Pass. Added Battle Pass Season 2. Once Season 2 starts, all progress for Battle Pass Season 1 will be reset, including the Point Limits for all vehicles. The following changes were made for Season 2:
  • Added new rewards for Main Progression Stages: customization elements, 3D styles, custom crew members and crew skins, and new Bounty Equipment (Bounty Optics and Bounty Vertical Stabilizer).
  • Added projection decals as rewards for some Elite Progression Stages.
  • Improved the functionality of selecting final rewards when the Improved Pass is available.
  • Improved player notifications for the case when a player does not have vehicles that are suitable for earning points in Battle Pass.
  • Reworked the navigation on the Main Progression screen.
  • Made changes to a number of screens and windows.

Fixed Issues

  • Fixed the issue of the high sound effect volume for friction against rock when driving at a high speed.
  • Fixed the issue of the improperly displayed preview for the Red Fortress style for the KV-5.
  • Fixed the issue of the shifted style description after switching from a style with a full description to a style with a short description.
  • Fixed the issue of the unavailable Return Crew to Vehicle option if at least one crew member was in the vehicle.
  • Fixed the issue of scaling the Battle Pass progress bar at 4K resolution and x2 scale.
  • Fixed a number of issues related to playing sound events when a player interacted with customization elements.
  • Fixed the issue of missing national emblems in the vehicle preview menu.
  • Fixed the issue of repeating effects and notifications in the last mission of Bootcamp.
  • Fixed some technical issues.

Changes to the technical characteristics of the following vehicles:

Covenanter
  • Changed the dispersion of the QF 40 mm Mk. VI Bofors in the Covenanter Mk. IV CS turret from 0.39 to 0.41 m
  • Changed the reload time of the QF 40 mm Mk. VI Bofors gun in the Covenanter Mk. IV CS turret from 5.5 to 6 s
  • Changed the vehicle durability with the Covenanter Mk. I turret from 475 to 510 HP
  • Changed the vehicle durability with the Covenanter Mk. IV CS turret from 500 to 540 HP
Sekcja komentarzy
Loading comment form ...