Aktualizacja 1.9 już się zbliża, ale zanim jeszcze wprowadzimy zmiany do serwera zwykłego, przed nami jeszcze trochę testowania.
Podczas pierwszej rundy wprowadziliśmy już zmiany do pojazdów z poziomów I–IV, drzewa technologicznego oraz pojazdów kolekcjonerskich. Teraz zamierzamy wprowadzić poprawki do tych zmian, zająć się kilkoma kwestiami i obserwować jak będą się spisywać. Prosimy Was o dołączenie do drugiego testu publicznego i dalsze dzielenie się Waszymi spostrzeżeniami na forum.
Pierwszy raz w testach? Przeczytajcie o zasadach testów publicznych w tym przewodniku.
Uczestnictwo: Zbieranie danych graczy zakończono 19 marca, więc wszyscy gracze, którzy zarejestrowali się w grze do 18 marca 21:59 CET (20:59 UTC) mogą uczestniczyć w teście.
Informacje zwrotne: Prosimy o podzielenie się Waszymi opiniami i uwagami na temat tej wersji testu oraz zgłaszanie błędów w specjalnej sekcji na forum.
KLIENT TESTU PUBLICZNEGO
Aby uczestniczyć w teście z użyciem Wargaming.net Game Center, skorzystajcie z tego linku.
Wargaming.net Game Center pobierze wszelkie dodatkowe dane
Added new elements to the interface of the "Top of the Tree" missions which make the functionality more noticeable and ensures a better understanding of discounts and mission conditions.
Fixed Issues
Fixed the issue where information about vehicle configuration in the vehicle preview window shifted at the screen resolution of 1280x800.
Improved the censorship of offensive words for game chat messages.
Fixed some technical issues.
Changes to technical characteristics of Vehicles
U.K.
Cruiser Mk. I
Changed the reload time of the 40 mm Pom-Pom prototype gun from 8.5 to 11.5 s
Changed the number of shells in the magazine for the 40 mm Pom-Pom prototype gun from 2 to 4 shells
Covenanter
Changed the vehicle durability with the Covenanter Mk. I turret from 450 to 475 HP
GERMANY
VK 30.01 (H)
Changed the engine power of the Maybach HL 116 engine from 350 to 300 h.p.
Changed the engine power of the Maybach HL 150 engine from 470 to 400 h.p.
Changed the engine power of the Maybach HL 190 engine from 440 to 375 h.p.
VK 36.01 (H)
Changed the engine power of the Maybach HL 150 engine from 470 to 400 h.p.
Sturer Emil
Changed the engine power of the Maybach HL 116 engine from 350 to 300 h.p.
VK 20.01 (D)
Changed the engine power of the Maybach HL 116 engine from 350 to 300 h.p.
VK 30.01 (P)
Changed the load capacity of the VK 30.01 (P) suspension from 36,600 to 46,600 kg
Changed the load capacity of the VK 30.01 (P) verstärkteketten suspension from 39,900 to 50,000 kg
Changed the hull weight from 18,000 to 28,000 kg
Changed the vehicle durability with the Porsche Typ 100 turret from 1,000 to 1,040 HP
Durchbruchswagen 2
Changed the engine power of the Maybach HL 116 engine from 350 to 300 h.p.
U.S.S.R.
K-91-2
Added for testing by Supertest players.
BT-7
Changed the vehicle durability with the BT-7 mod. 1935 turret from 500 to 510 HP
A-20
Changed the vehicle durability with the A-20 mod. 1938 turret from 450 to 475 HP
France
AMX 40
Changed the vehicle durability with the AMX 40 turret from 360 to 380 HP