hello
Wraz z niedawno zapowiedzianym przebudowaniem interfejsu bitwy wprowadzimy również znaczne zmiany graficzne. Od aktualizacji 0.31 czołgi będą wyglądać lepiej niż kiedykolwiek wcześniej. Na ulepszenia wizualne będą składać się 3 czynniki:
Jak pewnie zauważyliście we wcześniejszych zapowiedziach tego sezonu – modele pojazdów wprowadzone w aktualizacji 0.31 wyglądają znacząco lepiej niż wcześniejsze modele. Od czasów uruchomienia całego systemów sezonów stale ulepszamy grafikę nowych pojazdów, aż do momentu kiedy jesteśmy zadowoleni z wyniku finalnego. Spójrzcie:
Wieloboki, tekstury w wysokiej rozdzielczości, lepsze cieniowanie – tak właśnie wyglądają nowoczesne projekty graficzne i z radością przekazujemy Wam, że właśnie tak będą wyglądać wszystkie nowe pojazdy, które będziemy wprowadzać do gry.
Wróćmy do sezonu Spirithaven...
W tym sezonie poza wprowadzeniem nowych modeli i usunięciem błędów ulepszamy również wygląd wszystkich modeli. W żołnierskich słowach: bez utraty płynności zoptymalizowaliśmy działanie naszego algorytmu renderującego, zwiększając szczegółowość i jakość obrazów przy większych odległościach. Ulepszyliśmy również metody renderowania powierzchni pojazdów (obliczanie połysków metalicznych i tekstur), aby modele wyglądały jak najbardziej realistycznie.
Chcieliśmy, aby pojazdy nie tylko bardziej przypominały rzeczywiste maszyny, ale i bardziej wyglądały na zniszczone. Z waszych opinii wiemy, że niektóre modele wyglądały „plastikowo”; od wersji 0.31 nie będziecie już mieć tego wrażenia.
Rzućmy okiem na porównania:
W wersji 0.31 wprowadzimy wizualny system progresywnego brudzenia się pojazdów poruszających się w trudnym terenie, a śnieg, piasek, błoto będą przywierać do modeli, które będą wyglądać znacznie bardziej realistycznie. No przecież pojazd nie może być czyściutki po ciężkiej bitwie. Obejrzyjcie ten film:
Bez obaw – ten system nie będzie obniżał płynności gry.
Mamy nadzieję, że spodobają Wam się wszystkie usprawnienia i że czekacie na sezon Spirithaven. Aktualizacja 0.31 zostanie zaprezentowana na publicznym serwerze testowym w najbliższym czasie.
Do zobaczenia na polu bitwy!
ź: AW