PanzerNews - Metalowa wojna: zasady

Metalowa wojna: zasady

Nowe wydarzenie na Mapie Globalnej.

To wydarzenie trwa od 29 czerwca 2020, 08:00 UTC, do 13 lipca 2020, 08:00 UTC.

  • Podczas tego wydarzenia gracze mogą otrzymać różne nagrody, w zależności od liczby zebranych punktów sławy; mogą też skonstruować pojazd premium w Warsztacie.
  • Liczba nagród i możliwość stworzenia pojazdu premium zależy od liczby stoczonych bitew oraz zwycięstw, a także od strategicznych decyzji podejmowanych przez dowódców klanowych.
  • Gracze mogą zbierać punkty sławy, które można wymienić w dowolnym momencie podczas trwania wydarzenia na osobiste premie, mogące zwiększyć liczbę zdobywanych osobistych punktów sławy. Po zakończeniu wydarzenia zebrane przez gracza punkty sławy mogą zostać wymienione na różne nagrody.
  • Po każdej bitwie gracze otrzymają różnorakie surowce, które można wykorzystać w Warsztacie do konstruowania pojazdów premium.
  • Klany będą zdobywać punkty sławy zarówno w bitwie jak i za wypełnianie specjalnych warunków.
  • W dowolnym momencie podczas trwania wydarzenia klan może przekonwertować swoje punkty sławy na punkty badań.
  • Punkty badań można zainwestować w różne technologie przyspieszające zbieranie klanowych punktów sławy i ułatwiające klanom działania na mapach.
  • Klany, które rozważnie zainwestują swoje punkty sławy będą zdobywać ich coraz więcej w bitwach.
  • Klany, które optymalnie dysponowały swoimi środkami, zbierając punkty sławy oraz inwestując je w technologie, a także osiągnęły dobre wyniki w bitwach, mają największe szanse na osiągnięcie sukcesu podczas wydarzenia.

1. Zasady ogólne

1.1. To wydarzenie zaczyna się 29 czerwca 2020, o 10:00 CEST, a kończy się 13 lipca, 2020, o 10:00 CEST. Ostatnim dniem walk będzie niedziela, 12 lipca.

1.2. Wydarzenie to będzie jednoetapowe i nie będzie miało przerw ani dni wolnych.

1.3. Wszystkie klany (te już istniejące jak i nowo utworzone) będą mogły uczestniczyć w wydarzeniu.

1.4. Arena gry zostanie podzielona na trzy fronty: podstawowy, zaawansowany i elitarny. Dostęp do zaawansowanego i elitarnego frontu jest ograniczony.

1.5. Bunty są wyłączone.

1.6. Wszystkie bitwy rozgrywane będą w formacie absolutnym: 15 na 15, pojazdami poziomu X.

1.7. Czas trwania bitwy będzie wynosić 15 minut.

1.8. „Mgła wojny” będzie włączona.

1.9. Kary za niestawienie się w bitwie będą włączone.

1.10. Dochody prowincji w złocie będą wyłączone. Prowincja dostarczy swojemu właścicielowi 1 do 2 specjalnych premii.

1.11. Właściciel prowincji nie bierze udziału w turniejach o prowincje inwazyjne, bitwach w turniejach poprzez aukcje ani w atakach lądowych na własne prowincje.

1.12. Klany mogą aplikować o turnieje inwazyjne na terytorium podstawowego frontu oraz o aukcje inwazyjne na zaawansowanym oraz elitarnym froncie, pod warunkiem, że posiadają terytoria na jakichkolwiek frontach.

1.13. Klany nie mogą atakować drogą lądową inwazyjnych prowincji na terytorium podstawowego frontu.

1.14. Klany mogą atakować drogą lądową inwazyjne aukcje na zaawansowanych i elitarnych frontach.

1.15. Sztaby są wyłączone. Dywizje można tworzyć w każdej prowincji.

1.16. Dywizje można tworzyć za darmo.

1.17. Moduły dywizji są włączone, ale ograniczone. Wszystkie dywizje są automatycznie wyposażone w moduł batalionu inżynieryjnego, który zmniejsza ograniczenie ruchu pomiędzy posiadanymi prowincjami o 50%.

1.18. Prowincje startowe na terytorium frontu podstawowego są dynamiczne i zmieniają swoje położenie po zakończeniu bitew inwazyjnych.

1.19. Maksymalna liczba uczestników turnieju inwazyjnego wynosi 32.

1.20. W pierwszym dniu „ponownego podziału świata” maksymalna liczba uczestników turniejów inwazyjnych wyniesie 16.

1.21. Prowincje startowe na terytorium frontów zaawansowanego i elitarnego są dynamiczne i zmieniają swoje położenie po zakończeniu bitew.

1.22. Maksymalna liczba uczestników aukcji inwazyjnej na terytorium frontu zaawansowanego wynosi 16, a na terytorium frontu elitarnego 8.

1.23. Przesunięcie bitwy o 15 minut jest włączone w 50% prowincji.

1.24. Blokada pojazdów jest włączona w prowincjach frontu elitarnego. Podstawowy czas blokady wynosi 72 godziny.

1.25. Mapy:

  • Tylko front podstawowy: Karelia, Klasztor, Przełęcz, Paryż, Charków, Berlin (nowa)
  • Tylko fronty zaawansowany i podstawowy: Lakeville, Ruinberg, Erlenberg, Linia Zygfryda, Przedmieście, El Halluf, Autostrada, Cichy Brzeg, Studzianki
  • Wszystkie fronty (łącznie z elitarnym): Malinowka, Himmelsdorf, Prochorowka, Ensk, Kopalnie, Murovanka, Urwisko, Westfield, Piaszczysta rzeka, Redshire, Step, Zatoka rybacka, Dębina

Glosariusz

W tym wydarzeniu zostaną wykorzystane różne kompleksowe mechaniki i koncepty, podobne do tych, które znacie już z poprzednich wydarzeń na mapie globalnej. Zwięzły glosariusz umieszczony poniżej został skompilowany w celu lepszego zrozumienia użytych mechanik opisanych w tym artykule:
  • Warsztat: mechanika, która dodatkowo daje specjalne surowce (w kliencie gry) po bitwach stoczonych na mapie globalnej, przetwarza zasoby oraz wytwarza pojazdy premium.
  • Moduły eksperymentalne: zestaw specjalnych modułów, które polepszają różne charakterystyki pojazdów. Wykorzystane tylko w ramach wydarzenia. Jednorazowe. Otrzymywane przez uczestników w ograniczonej lub określonej liczbie. Nie można ich uzupełniać.
  • Surowce: różne przedmioty w grze otrzymywane po bitwach na mapie globalnej. Mogą być przetwarzane w Warsztacie.
  • Komponenty: elementy, które można złożyć przy użyciu surowców dostępnych w Warsztacie. Komponenty są wykorzystywane do konstrukcji pojazdów premium.
  • Kolejka produkcyjna: element Warsztatu. Sekwencja elementów do konstrukcji.
  • Fronty: arena gry jest podzielona na trzy fronty, z których każdy ma inne zasady dostępu i mechaniki. Każdy kolejny front posiada mniej prowincji, lepsze nagrody, ale wymaga też ostrzejszej rywalizacji.
  • Premie: klanowe ulepszenia są dostępne w prowincjach i nadawane posiadającym je klanom.
  • Technologie: specjalne ulepszające elementy otrzymywane przez klany dzięki inwestowaniu uprzednio zdobytych punktów sławy.
  • Laboratorium: dostawca technologii. Technologie można nabyć za punkty badań, które otrzymacie wymieniając klanowe punkty sławy.
  • Inwestycja: specjalna mechanika odpowiedzialna za wymianę klanowych punktów sławy na punkty badań, których potrzebujecie do zakupu technologii. Jeśli klan posiada prowincje na frontach i użyje mechaniki Inwestycji, zostanie on automatycznie usunięty z mapy. To nie dotyczy wydawania punktów zdobytych w misjach.
  • Aukcje inwazyjne: połączenie inwazji i aukcji, w którym klany licytują inwazję z użyciem klanowych punktów sławy, podczas gdy inne klany uczestniczą w aukcji za pośrednictwem premii i technologii.
  • Zadania klanowe: zadania, które po ukończeniu dają klanowe punkty sławy, punkty badań oraz różne technologie.
  • Premie osobiste: specjalne korzyści otrzymywane przez graczy w zamian za osobiste punkty sławy.
  • Bonusowe nagrody: różne nagrody otrzymywane przez graczy po zakończeniu wydarzenia w zamian za zebrane osobiste punkty sławy.

2. Warsztat

Podczas Metalowej wojny, gracze mogą użyć Warsztatu (przez wykorzystanie surowców otrzymanych po bitwach na mapie globalnej), aby skonstruować pojazdy premium poziomów VII i VIII.

Warsztat znajduje się na ekranie klanu.

2.1 Surowce i konstrukcja pojazdów

Po bitwie na mapie globalnej, uczestnicy otrzymają różne surowce.

Ilość surowców jest taka sama dla wszystkich członków drużyny i zależy od następujących czynników:

  • Front, na którym przeprowadzono bitwę: Ilość surowców otrzymana z frontu zaawansowanego jest większa, niż ta z podstawowego, ale mniejsza niż ta z elitarnego.
  • Typ bitwy: Gracze mogą wygrać więcej surowców w bitwach w zwykłych prowincjach niż w prowincjach inwazyjnych czy inwazyjnych aukcjach (łącznie z bitwami przeciwko właścicielowi prowincji).
  • Zwycięstwo lub porażka: Klan zdobędzie więcej surowców w przypadku zwycięstwa.
  • Liczba zniszczonych pojazdów przeciwnika: Im więcej zniszczonych nieprzyjacielskich pojazdów, tym więcej surowców (pojazdy zniszczone pod koniec bitwy są wliczane, bez względu na to, kto je zniszczył).
  • Moduły eksperymentalne (zobacz punkt 3 Zasad) na zniszczonych pojazdach: Zniszczenie pojazdów posiadających moduły eksperymentalne zostanie nagrodzone dodatkowymi surowcami.

Surowce zdobyte w bitwie mogą zostać wykorzystane do tworzenia komponentów. Komponentów można użyć do konstrukcji pojazdów premium.

Złom to podstawowy zasób, którego można użyć, by otrzymać inne surowce. W Warsztacie złom można wykorzystać w celu otrzymania różnych surowców: metali żelaznych, metali nieżelaznych i części zamiennych. Proces przekształcania złomu na inne surowce jest błyskawiczny.

Surowce wykorzystywane są przy składaniu następujących komponentów: części silnika, opancerzenia, uzbrojenia, metalowych elementów oraz narzędzi.

Wszystkie przedmioty mogą zostać rozłożone na komponenty. To proces natychmiastowy, ale ilość otrzymanych surowców będzie mniejsza, niż ta użyta do złożenia przedmiotu.

Komponenty są wykorzystywane do konstrukcji pojazdów premium.

Jednocześnie można konstruować tylko jeden przedmiot (włączając w to pojazdy). Jednak jest możliwość nastawienia kolejki produkcyjnej.

Przedmioty w kolejce produkcyjnej można z niej usuwać lub przenosić. W przypadku usunięcia przedmiotu z kolejki (łącznie z obecnie składanym), surowce zostaną w całości zwrócone do magazynu.

Uwaga! Produkcja wymaga trochę czasu – pojazd VII poziomu potrzebuje 15 dni, a pojazd VIII poziomu – 16 dni. Gracze powinni wybrać pojazd do skonstruowania z wyprzedzeniem, ponieważ czas jest ograniczony. Podczas wydarzenia można skonstruować tylko jeden pojazd premium.

W warsztacie gracze znajdą dziennik bitewny. Pokazuje on ilość surowców, które zdobyliście we wszystkich bitwach od czasu rozpoczęcia wydarzenia.

Warsztat będzie dostępny do końca okresu przewidzianego na wymianę punktów sławy na premie-nagrody, czyli do 30 lipca 2020, o 10:00 (CEST).

Po zamknięciu Warsztatu wszystkie niewykorzystane surowce zostaną usunięte.

Skonstruowane pojazdy zostaną przyznane graczom w ciągu kilku dni po zakończeniu okresu wymiany punktów sławy na premie-nagrody i podsumowania aukcji obligacji.

3. Moduły eksperymentalne

W ramach wydarzenia wszyscy uczestnicy otrzymają eksperymentalne moduły, które wpłyną na techniczne charakterystyki pojazdów.

Te moduły będzie można wykorzystać jedynie na mapie globalnej.

Na pojeździe może być zamontowany tylko jeden moduł eksperymentalny. Będzie on aktywny tylko przez jedną bitwę (moduły nie zostanie usunięty w przypadku technicznego zwycięstwa).

Te moduły można demontować i montować ponownie na pojazdach.

Moduły eksperymentalne nie mogą być montowane na działach samobieżnych.

Po rozpoczęciu wydarzenia i zalogowaniu się do klienta gry, gracze otrzymają 3 moduły eksperymentalne każdego typu. Nie można ich będzie uzupełnić podczas wydarzenia. Używajcie ich tylko w ważnych bitwach!

Podczas bitwy i przed nią, jeśli moduł eksperymentalny został zamontowany na pojeździe, będzie on oznaczony specjalnym znacznikiem w interfejsie bitwy.

Po zakończeniu wydarzenia wszystkie niewykorzystane moduły zostaną usunięte.

MODUŁ EFEKT
System kontroli ognia +30% do stabilizacji działa -5% do wytrzymałości pojazdu
 Dodatkowe płyty pancerne +20% do wytrzymałości pojazdu +30% do wagi pojazdu
Ciężkie ładunki +15% do zadanych uszkodzeń +20% do czasu celowania
System klimatyzacji +30% do głównej kwalifikacji wszystkich członków załogi
Kompozytowa osłona przeciwodłamkowa +5% do wytrzymałości pojazdu +10% do wagi pojazdu
System doładowania +20% do mocy silnika

4. Arena gry

4.1. Arena gry zostanie podzielona na trzy fronty: podstawowy, zaawansowany i elitarny.

4.2. Podczas wydarzenia, okno czasowe dla każdego frontu trwa od 19:00 do 22:00 CEST (włącznie).

5. Fronty

Trzy fronty charakteryzują się różnymi warunkami dostępu, liczbą osobistych i klanowych punktów sławy, które oferują oraz różnymi strategicznymi mechanikami.

Każda prowincja na mapie globalnej oferuje 1 do 2 premii, które dają strategiczną przewagę klanowi, który je otrzyma.

Przydzielanie premii w prowincjach pozostaje niezmienne w czasie trwania wydarzenia.

5.1. Front podstawowy

5.1.1. Na froncie podstawowym klanowe punkty sławy są przyznawane tylko za bitwy. 5.1.2. Zgłoszenia do inwazji na terytorium frontu podstawowego są dostępne dla każdego klanu, który posiada przynajmniej 15 członków z pojazdami X poziomu. 5.1.3. Maksymalna liczba zgłoszeń do inwazji jednocześnie dostępnych dla frontu podstawowego wynosi 6 (jeśli klan posiada ponad 90 członków z pojazdami X poziomu). 5.1.4. Dostępne są dynamiczne inwazje na terytorium frontu podstawowego. Zgłoszenia do inwazji na podstawowym froncie mogą być wysyłane przez klany, które już posiadają prowincje na dowolnym froncie. 5.1.5. Front podstawowy składa się z 636 prowincji. Okno czasowe: od 19:00 (CEST) do 22:00 (CEST).

5.2. Front zaawansowany

5.2.1. Na froncie zaawansowanym klanowe punkty sławy można zdobyć zarówno za bitwy jak i za posiadanie prowincji.

5.2.2. Istnieją cztery sposoby uzyskania dostępu do prowincji frontu zaawansowanego:

  • Zajęcie prowincji zapewniającej premię „zgłoszenia do aukcji inwazyjnej na froncie zaawansowanym”.
  • Kupno technologii „zgłoszenie do aukcji inwazyjnej na froncie zaawansowanym” w Laboratorium.
  • Złożenie oferty (w punktach sławy) na aukcji inwazyjnej. Minimalna oferta na froncie zaawansowanym wynosi 100 punktów sławy(zob. punkt 8 Zasad).
  • Ukończenie zadań klanowych „Doświadczony najeźdźca” (zob. punkt 10 Zasad).

5.2.3. Prowincje frontu zaawansowanego zapewniają 10% premii do punktów sławy zdobywanych w bitwach (różnice względem frontu podstawowego – zob. punkt 8 Zasad).

5.2.4. Posiadanie prowincji na froncie zaawansowanym jest nagradzane klanowymi punktami sławy. Liczba punktów sławy maleje z każdym dniem jej posiadania.  Klanowe punkty sławy są dodawane podczas obliczania dla następnej tury po zakończeniu bitew w prowincji. Jeśli klan opuści mapę przed obliczeniem tury, nie otrzyma tych klanowych punktów sławy.

CZAS POSIADANIA PRZEZ KLAN PROWINCJI NA FRONCIE ZAAWANSOWANYM (DNI GRY) KLANOWE PUNKTY SŁAWY
1 4000
2 3000
3 2000
4 1000
5+ 0

Zatem, jeśli klan zajmie prowincję na froncie zaawansowanym po raz pierwszy, otrzymuje 4000 klanowych punktów sławy. Jeśli klan posiada prowincję w drugim dniu, otrzymuje 3000 klanowych punktów sławy; posiadanie prowincji trzeciego dnia zapewni 2000 klanowych punktów sławy itd.

5.2.5. Kiedy prowincja jest zajmowana wiele razy (z wyłączeniem zajęcia po inwestycji), bonus nie zmienia się – tak, jakby klan posiadał prowincję bez przerwy. Na przykład, jeśli klan posiada prowincję przez trzy dni, następnie ją straci i odzyska kolejnego dnia, to otrzyma 1000 klanowych punktów sławy za pierwszy dzień ponownego posiadania prowincji i 0 klanowych punktów sławy za następny dzień.

5.2.6. Inwestowanie zeruje licznik posiadania prowincji. i jeśli zostanie ona ponownie zajęta, przychody są naliczane od nowa.

5.2.7. Front zaawansowany składa się ze 160 prowincji. Okno czasowe: od 19:00 (CEST) do 22:00 (CEST).

5.3. Front elitarny

5.3.1. Na froncie elitarnym klanowe punkty sławy można zdobyć za bitwy, za posiadanie prowincji i za liczbę posiadanych prowincji.

5.3.2. Istnieją dwa sposoby uzyskania dostępu do prowincji frontu elitarnego:

  • Kupno technologii „zgłoszenie do aukcji inwazyjnej na froncie elitarnym” w Laboratorium.
  • Złożenie oferty (w punktach sławy) na aukcji inwazyjnej. Minimalna oferta na uzyskanie dostępu do frontu elitarnego wynosi 10 000 klanowych punktów sławy (zob. punkt 8 Zasad).

5.3.3. Prowincje frontu zaawansowanego zapewniają 20% premii do punktów sławy zdobywanych w bitwach (różnice względem frontu podstawowego – zob. punkt 9 Zasad).

5.3.4. Przez analogię do prowincji frontu zaawansowanego i punktu 5.2.4 Zasad, podczas posiadania prowincji, liczba otrzymywanych punktów również zmniejsza się po każdym dniu. Klanowe punkty sławy są dodawane podczas obliczania dla następnej tury po zakończeniu bitew w prowincji.

CZAS POSIADANIA PRZEZ KLAN PROWINCJI NA FRONCIE ELITARNYM (DNI GRY) KLANOWE PUNKTY SŁAWY
1 12 000
2 9000
3 6000
4 3000
5+ 0

5.3.5. Klany posiadające grupy prowincji na terytorium frontu elitarnego zdobywają klanowe punkty sławy. Na koniec dnia rozgrywki klany posiadające 4 lub więcej prowincji na terytorium frontu elitarnego są nagradzane klanowymi punktami sławy w zależności od liczby prowincji posiadanych po zakończeniu wszystkich bitew w prowincjach.

LICZBA POSIADANYCH PRZEZ KLAN PROWINCJI NA FRONCIE ELITARNYM NAGRODA W KLANOWYCH PUNKTACH SŁAWY
1 0 punktów
2 0 punktów
3 0 punktów
4 18 000 punktów
5 18 000 punktów
6 36 000 punktów
7 36 000 punktów
8+ 90 000 punktów

Klanowe punkty sławy otrzymywane za posiadanie grup prowincji są dodawane na koniec dnia rozgrywek (o 09:00 CEST). Jednakże, jeśli klan rozpocznie inwestowanie, posiadając grupę prowincji na Froncie elitarnym, otrzyma pełną kwotę w punktach badań za wszystkie klanowe punkty sławy, wliczając nagrodę za posiadanie grupy prowincji.

Jeśli klan utrzyma prowincje w posiadaniu do zakończenia bitew o prowincje, a następnie opuści mapę globalną (rozpoczynając inwestycję), otrzyma klanowe punkty sławy.

5.3.6. Blokada pojazdów jest włączona w prowincjach frontu elitarnego.

  • Pojazdy zniszczone w dowolnej bitwie na terytorium frontu elitarnego zostają zablokowane na 72 godziny, z wyłączeniem bitew przeciwko właścicielowi prowincji. Po wygranej bitwie z właścicielem prowincji pojazdy zostają zablokowane na 36 godziny.
  • Czas blokady pojazdów można skrócić przy użyciu specjalnej technologii.
  • Zablokowanych pojazdów można używać w bitwach na terytoriach frontów podstawowego i zaawansowanego.

5.3.7. Front elitarny składa się z 15 prowincji. Okno czasowe: od 19:00 (CEST) do 22:00 (CEST).

6. Usprawnienia dla klanów

Klan może użyć różnych premii i technologii, aby przyśpieszyć tempo zdobywania punktów sławy.

Te podzielone są na dwie grupy: Technologie, które można kupić w Laboratorium za punkty badań lub otrzymać jako nagrodę za wykonanie zadań klanowych oraz premie które można otrzymać, zajmując i utrzymując prowincje zapewniające takie bonusy. Skutki działania premii i technologii sumują się. Więcej szczegółów znajduje się w punktach 6.3 i 6.4 Zasad.

6.1. Punkty badań i inwestowanie

6.1.1. Inwestowanie to specjalna mechanika służąca do zamiany klanowych punktów sławy na punkty badań (po określonym kursie wymiany). Kurs wymiany można ulepszyć, używając odpowiednich technologii. 6.1.2. Zebrane klanowe punkty sławy można wymienić w całości lub w części. Im więcej klanowych punktów sławy jest wymienianych, tym lepszy jest kurs wymiany. Liczbę wymienianych punktów sławy można ustalić, rozpoczynając inwestycję. 6.1.3. Podczas użycia tej mechaniki wszystkie zgłoszone (nierozstrzygnięte) oferty na aukcjach są wycofywane, a klan opuszcza mapę globalną. Wszystkie zebrane klanowe punkty sławy są zamieniane na punkty badań. Tylko dowódca klanu lub oficerowie wykonawczy mogą używać funkcjonalności inwestowania. 6.1.4. Zamiana punktów sławy na punkty badań jest dokonywana po przeliczeniu dla najbliższej tury. 6.1.5. Inwestowania nie można rozpocząć, jeśli w prowincjach, w których klan ma wyznaczone bitwy, zaczęło się już okno czasowe. 6.1.6. Po zakończeniu inwestowania przywracana jest możliwość zdobycia pełnej premii z prowincji frontów zaawansowanego i elitarnego (punkty 5.2 i 5.3 Zasad). 6.1.7. Zamiana punktów sławy na punkty badań jest nieodwracalna, co oznacza, że punktów badań nie można zamienić na punkty sławy. Zalecamy mieć to na uwadze, szczególnie pod koniec wydarzenia.

6.2. Laboratorium

6.2.1. Laboratorium jest specjalnym sklepem, w którym punkty badań można wydawać na różne technologie. 6.2.2. W Laboratorium można zobaczyć wszystkie aktywne ulepszenia klanowe.

6.3. Bonusy klanowe

6.3.1. Każda prowincja na mapie wydarzenia zapewnia do dwóch różnych premii. 6.3.2. Premie są aktywowane po zajęciu przez klan prowincji i kończą się, kiedy klan przestaje być posiadaczem prowincji. 6.3.3. Jeśli klan posiada kilka prowincji dających tę samą premię, efekty premii nie kumulują się. Klan otrzymuje efekt tylko z najbardziej skutecznej premii. Na przykład, jeśli klan posiada dwie prowincje, z których jedna zapewnia premię +3% do klanowych punktów sławy, a druga +10% do klanowych punktów sławy, to członkowie klanu uzyskają tylko bonus +10% do zdobytych klanowych punktów sławy.

6.4. Technologie

6.4.1. Podczas trwania wydarzenia, technologię można otrzymać tylko raz. Pozostanie ona aktywna aż do zakończenia wydarzenia. 6.4.2. Technologia zaczyna działać zaraz po jej kupieniu w Laboratorium lub po otrzymaniu jej przez klan za wypełnienie zadania klanowego. 6.4.3. Efekty kilku technologii tego samego typu sumują się. Dlatego, jeśli klan zdobędzie technologię zapewniającą +5% do klanowych punktów sławy, a potem zdobędzie technologię zapewniającą +10% do klanowych punktów sławy, to członkowie klanu otrzymają bonus +15% do zdobywanych przez siebie klanowych punktów sławy. 6.4.4. Koszt technologii może się zmieniać w zależności od liczby klanów, które ją kupiły. Im więcej klanów zdobędzie konkretną technologię, tym tańsza się ona stanie dla klanów, które jej jeszcze nie posiadają.

6.5. Tabela premii i technologii

EFEKT TECHNOLOGIE PREMIE
Zwiększona liczba klanowych punktów sławy zdobywanych w bitwach  Fronty: podstawowy, zaawansowany, elitarny
Zwiększona liczba klanowych punktów sławy za posiadanie prowincji na froncie zaawansowanym i elitarnym  Fronty: podstawowy, zaawansowany, elitarny
Zgłoszenie do aukcji na froncie zaawansowanym  Front podstawowy
Zgłoszenie do aukcji na froncie elitarnym
Zwiększona nagroda za posiadanie prowincji na terenie frontu elitarnego  Front elitarny
Zwiększone działanie premii zapewnianych przez prowincje
Skrócony czas blokady pojazdu
Lepszy kurs wymiany punktów sławy klanu na punkty badań
   Zwiększona premia za wygraną z przeciwnikiem posiadającym więcej klanowych punktów sławy

7. Premie osobiste

7.1. W kliencie gry, na ekranie klanu, gracze wymieniają osobiste punkty sławy na osobiste premie, które przyspieszają zdobywanie osobistych punktów sławy.

7.2. Premia osobista za osobiste punkty sławy zostaje aktywowana w chwili jej otrzymania.

Prosimy pamiętać, że wyżej wspomniana wymiana jest nieodwracalna, więc wymieniajcie punkty z rozwagą.
Strategiczne podejmowanie decyzji pozwoli Wam zarobić więcej punktów sławy i osiągać wyższe miejsca w klasyfikacji wydarzenia, a nieprzemyślane dysponowanie zasobami może Was posłać w dół listy.

8. Aukcje inwazyjne w prowincjach zaawansowanych i elitarnych frontów

8.2. Gracze muszą użyć aukcji inwazyjnych, aby dostać się na front zaawansowany i elitarny.

8.2. Są dwa sposoby na wzięcie udziału w aukcji inwazyjnej: uzyskanie do niej dostępu za pomocą technologii lub premii, albo złożenie oferty w klanowych punktach sławy.

8.3. Główną cechą aukcji inwazyjnych jest to, że może w niej zwyciężyć więcej niż jeden uczestnik. Po aukcji jej zwycięzcy spotykają się w turnieju. Zwycięzca turnieju walczy z właścicielem prowincji. Maksymalna liczba zwycięzców aukcji zależy od frontu – 16 zwycięzców dla frontu zaawansowanego i 8 zwycięzców dla frontu elitarnego.

8.4. Osiem zgłoszeń do aukcji inwazyjnej na froncie zaawansowanym i cztery zgłoszenia do aukcji inwazyjnej na froncie elitarnym są zarezerwowane dla klanów, które uzyskały dostęp, zajmując prowincję z odpowiednią premią lub kupując daną premię w Laboratorium.

8.5. Na jedną turę przed rozpoczęciem bitew wszystkie klany mogą zgłosić oferty na aukcję inwazyjną wyrażone w punktach sławy klanu lub zgłosić podanie o możliwość inwazji, używając posiadanych premii klanu i technologii.

8.6. Na jedną turę przed rozpoczęciem bitew tworzona jest drabinka turnieju. W jej skład wchodzą klany, które zgłaszają się do aukcji inwazyjnej za pomocą premii i technologii, klany, które złożyły najwyższe oferty w punktach sławy klanu i klany, które atakują daną prowincję „z lądu”.

Przykład: 23 klany zgłosiły się do aukcji inwazyjnej frontu zaawansowanego. 2 klany posiadają prowincje zapewniające odpowiednią premię, a 4 wykupiły zgłoszenia w laboratorium. 14 klanów złożyło oferty w klanowych punktach sławy, a 3 zaatakowały tę prowincję „z lądu”. Na jedną turę przed rozpoczęciem bitew tworzona jest drabinka turnieju. Obejmie ona 6 klanów, które posiadają odpowiednie premie (2 klany posiadające prowincje i 4 klany, które wykupiły technologię), 10 klanów, które złożyło najwyższe oferty w punktach sławy klanu i 3 klany, które zaatakowały prowincję „z lądu”. 4 klany, które złożyły najniższe oferty na aukcji, nie biorą udziału w turnieju.

8.7. Jeśli kilka klanów złoży identyczne oferty, priorytet otrzymuje klan, który złożył ofertę najwcześniej.

Przykład:10 klanów złożyło identyczne oferty na aukcji inwazyjnej na froncie elitarnym. Oprócz tego do aukcji zgłosiły się 2 klany posiadające odpowiednią technologię. W tym przypadku aukcję wygra 8 klanów – 2 klany posiadające technologię i 6 klanów, które złożyły oferty wcześniej od innych klanów.

8.8. Niewykorzystane oferty zostaną zwrócone klanom, które je zgłosiły. 8.9. Bitwy pomiędzy zwycięzcami aukcji i klanami, które atakują prowincję „z lądu” są rozgrywane według standardowych zasad stosowanych w turniejach pretendentów. Oprócz tego do osobistych i klanowych punktów sławy zdobytych w tych bitwach stosowany jest mnożnik x5.

9. Punkty sławy

9.1. W ramach wydarzenia klany współzawodniczą o punkty sławy, aby sięgnąć po najcenniejsze nagrody.

9.2. Zarówno klany jak i gracze zdobywają punkty sławy w bitwach.

9.3. W jednej bitwie wszyscy gracze jednej drużyny zdobywają taką samą liczbę punktów sławy, na które wpływa też współczynnik osobistej premii, unikatowy dla każdego gracza.

9.4. Wzór na obliczenie liczby punktów sławy zdobywanych w bitwach:

1

gdzie:

  • Fame_Points= punkty sławy zdobyte w bitwie
  • Fame_points_base = podstawowa liczba punktów sławy na froncie podstawowym wynosi 1500, na zaawansowanym 1650, a na elitarnym 1800
  • Battle_type_c= współczynnik typu bitwy
  • Event_value_c = mnożnik wydarzenia (dla Metalowej wojny wynosi on 1)
  • Еlo_c= współczynnik klasyfikacji Elo równy klasyfikacji Elo na froncie dla pojazdów X poziomu
  • Team_XP= ilość doświadczenia zdobytego w bitwie przez drużynę
  • Battle_XP= całkowita ilość doświadczenia zdobytego w bitwie przez obie drużyny
  • Team_size = wielkość drużyny jest ustalona jako 15 graczy
  • Bonus_р= współczynnik z aktywowanych premii dla punktów sławy zdobytych w bitwach (różny dla klanów i graczy)
  • Technology_р= współczynnik z aktywowanych technologii dla punktów sławy zdobywanych w bitwach (tylko dla klanów)

Współczynnik typu bitwy (Battle_type_c)

TYP BITWY WSPÓŁCZYNNIK
Turnieje pretendentów do prowincji startowej na froncie podstawowym 1
Turniej pretendentów do zwykłej prowincji na dowolnym froncie i turniej pretendentów w aukcji inwazyjnej na froncie zaawansowanym i elitarnym 5
Bitwa z właścicielem na wszystkich frontach 5
Współczynniki klasyfikacji Elo (Elo_c)
KLASYFIKACJA ELO KLANU PRZECIWNIKA ELO_C
≤1000 1,0
1001–1050 1,1
1051–1100 1,2
1101–1150 1,3
1151–1200 1,4
1201–1250 1,5
1251–1300 1,6
1301–1350 1,7
1351–1400 1,8
1401–1450 1,9
≥1451 2,0

9.5. Osobiste punkty sławy

9.5.1. W ramach tego wydarzenia osobiste punkty sławy można zdobywać tylko w bitwach.

9.5.2. W trakcie wydarzenia osobiste punkty sławy można wymieniać na premie osobiste.

9.5.3. Po zakończeniu wydarzenia osobiste punkty sławy można wymieniać na premie w postaci nagród.

9.6. Klanowe punkty sławy

9.6.1. Klanowe punkty sławy można zdobywać, walcząc w bitwach i spełniając specjalne warunki na frontach zaawansowanym i elitarnym.

9.6.2. Dziennik zdobywanych klanowych punktów sławy jest dostępny w profilu klanu na portalu klanów.

9.6.3. Jeśli klan posiadający mniej punktów sławy klanu pokona klan posiadający więcej punktów sławy (wliczając już złożone, ale jeszcze nierozstrzygnięte oferty), 0% różnicy w punktach sławy klanu (wliczając już złożone, ale jeszcze nierozstrzygnięte oferty) zostaje przekazanych od klanu pokonanego do zwycięskiego.  Technologie mogą zwiększyć tę wartość o 4% różnicy w klanowych punktach sławy.

Przykład: 2 klany rozegrały bitwę. Zwycięski klan ma na końcu bitwy 1000 punktów sławy klanu, a przegrany klan ma 101 000 klanowych punktów sławy. Różnica w liczbie ich punktów sławy wynosi 100 000. 3% tej różnicy wynosi 3000. Zatem pokonany klan straci 3000 klanowych punktów sławy, które zostaną przekazane zwycięskiemu klanowi.

9.6.4. Klanowe punkty sławy można wydawać na aukcje inwazyjne na frontach zaawansowanych i elitarnych (zobacz 8 Zasad).

9.6.5. Klanowe punkty sławy można wymienić na punkty badań w całości lub częściowo za pomocą mechaniki inwestowania.

9.6.6. Klanowe punkty sławy z uwzględnieniem zainwestowanych punktów są wyświetlane na mapie globalnej, co pozwala na ocenę przeciwników pod względem liczby punktów sławy wydanych na technologie i pod względem tempa zdobywania punktów sławy.

9.7. Ustawiane bitwy są zabronione przez Regulamin. Klany i gracze, którzy naruszą te zasady, utracą wszystkie swoje punkty sławy (zarówno klanowe, jak i osobiste), a ich konta w grze zostaną zablokowane.

9.8. W przypadkach spornych związanych z dodawaniem punktów sławy (podejrzenie ustawionych bitew itp.) administracja rezerwuje sobie prawo do zażądania dostarczenia powtórek z bitwy, zrzutów ekranu i innych informacji związanych z bitwą. Jeśli żądane informacje nie zostaną dostarczone, administracja podejmie decyzję w oparciu o posiadane dane. Zalecamy użycie opcji Włącz nagrywanie bitew w ustawieniach gry.

10. Zadania klanowe

10.1. W trakcie wydarzenia klany mogą wypełniać zadania klanowe.

10.2. Te zadania będą nagradzane technologiami, punktami badań i klanowymi punktami sławy.

10.3. Wszystkie zadania klanowe, ich warunki i nagrody są dostępne w interfejsie mapy globalnej.

Siła uderzeniowa Nagroda: 5000 punktów badań Warunki zadania: Wygrać bitwę na elitarnym froncie (łącznie z bitwami aukcji inwazyjnych) Liczba wypełnień: 2 Uderzenie testowe Nagroda: 100 punktów badań Warunki zadania: Zdobyć prowincję na froncie podstawowym Liczba wypełnień: 3 Uderzenie omijające Nagroda: 5000 klanowych punktów sławy Warunki zadania: Zdobyć prowincję na froncie zaawansowanym Liczba wypełnień: 3 Uderzenie kończące Nagroda: Technologia: +20% do klanowych punktów sławy zdobywanych w bitwach Warunki zadania: Zdobyć prowincję na froncie elitarnym Liczba wypełnień: 1 Doświadczony najeźdźca Nagroda: Technologia: darmowe zgłoszenie na front zaawansowany Warunki zadania: Zająć 10 prowincji na froncie zaawansowanym Liczba wypełnień: 1 Przycelowanie Nagroda: 50 punktów badań Warunki zadania: Zniszczyć 50 pojazdów przeciwników na dowolnym froncie Liczba wypełnień: 2

11. Oferta specjalna

Klany będą miały możliwość wymiany klanowych punktów sławy na punkty badań przy specjalnym, korzystniejszym kursie wymiany, jeśli klan rozegra w wydarzeniu bitwy przez przynajmniej 5 dni, nie dokonując inwestycji.

Jeśli klan spełni ten warunek, otrzyma specjalną ofertę zainwestowania dającą o 50% więcej punktów badań. Ta oferta pozostanie dostępna przez 24 godziny i może zostać użyta jedynie raz podczas wydarzenia.

12. Postępy wydarzenia

12.1. Przed rozpoczęciem wydarzenia wszystkie klany otrzymują 15 punktów badań, które mogą wydać na technologie w Laboratorium. 12.2. Pierwszego dnia wydarzenia wszystkie prowincje na froncie podstawowym mają status startowych. Maksymalna liczba zgłoszeń do inwazji to 16. 12.3. Po zakończeniu bitew na prowincjach inwazyjnych, udostępnione zostaną dynamiczne prowincje inwazyjne na podstawowym froncie. Maksymalna liczba zgłoszeń do tego typu inwazji wynosi 32. 12.4. Drugiego dnia wydarzenia zostaną otwarte dynamiczne aukcje inwazyjne na terytoriach frontów zaawansowanego i elitarnego. 12.5. Ostatniego dnia wydarzenia (12 lipca), po zakończeniu bitew w turniejach inwazyjnych, nowe dynamiczne inwazyjne prowincje i aukcje nie będą tworzone. 12.6. 13 lipca 2020 o 10:00 CEST, mapa zostanie zamrożona, wydarzenie się zakończy i rozpocznie się podsumowywanie wyników. 12.7. Proces wręczania nagród i otwarcie dostępu do wymiany obligacji na pojazdy rozpocznie się 16 lipca 2020 roku.
Uwaga: data otrzymania nagród może ulec zmianie.

13. Specjalne kary za niestawienie się w bitwie

13.1. Suma kar zostanie obliczona z całkowitej sumy klanowych punktów sławy, łącznie z ofertami aukcyjnymi, które zostały złożone, ale nie wygrały.

13.2. Klanowe punkty sławy są odejmowane z konta klanu. Dlatego po nałożeniu kar i rozstrzygnięciu aukcji konto klanu może wskazywać ujemną liczbę punktów sławy klanu.

LICZBA OPUSZCZEŃ W CIĄGU OKREŚLONEGO OKRESU MAKSYMALNA LICZBA ZGŁOSZEŃ DO INWAZJI KLANOWE PUNKTY SŁAWY OKRES ROZLICZENIOWY
1 6 Kary nie zostaną nałożone 3 dni
2 5 -10%
3 3 -10%
4 1 -10%

14. Nagrody

Nagrody przyznawane w wydarzeniu dzielą się na nagrody osobiste i klanowe, a przyznawane są na podstawie zajętego miejsca w odpowiednich Alejach sławy. Dodatkowo wszyscy uczestnicy wydarzenia, którzy zdobyli osobiste punkty sławy, będą mogli je wymienić na premie-nagrody.

Jedynie gracze i klany, które zdołały wejść do Alei Sław będą brani pod uwagę w obliczeniach graczy, którym zostaną przyznane nagrody.

Aby trafić do Alei Sław, gracz lub klan musi rozegrać w wydarzeniu co najmniej 5 bitew.

14.1. Klasyfikacja osobista

14.1.1. W nagrodę za miejsce zajęte w klasyfikacji osobistej gracze mogą otrzymać styl 3D Stróż Korony dla T95/FV4201 Chieftain, styl Stal damasceńska, obligacje, odznaki oraz możliwość wymiany obligacji na pojazd-nagrodę.

14.1.2. Przydział obligacji według klasyfikacji osobistej:

Należy zwrócić uwagę, że sumy obligacji podane poniżej są podane ze współczynnikiem zależnym od miejsca zajmowanego przez klan. Z tego powodu nagroda może zostać pomnożona nawet do siedmiu razy!
OD DO OBLIGACJE
0% 1% 1000
1% 2% 950
2% 3% 900
3% 5% 850
5% 10% 800
10% 15% 750
15% 20% 700
20% 25% 600
25% 50% 500
50% 75% 250

14.1.3. Nagrody i warunki ich otrzymania

NAGRODA WARUNKI
Zwycięzca Metalowej wojny Przyznawany członkom najlepszego klanu w wydarzeniu Metalowa wojna na mapie globalnej. Należy być członkiem zwycięskiego klanu na koniec wydarzenia. Należy rozegrać przynajmniej 5 bitew w wydarzeniu dla wybranego klanu od ostatniego dołączenia do tego klanu
Najlepsza 10 Metalowej wojny Przyznawany członkom najlepszych 10 klanów w wydarzeniu Metalowa wojna na mapie globalnej Należy być członkiem klanu, który znalazł się w pierwszej 10 na koniec wydarzenia Należy rozegrać przynajmniej 5 bitew w wydarzeniu dla wybranego klanu od ostatniego dołączenia do tego klanu Wyróżnienie nie zostanie nadane, jeśli otrzymano nagrodę Zwycięzca Metalowej wojny
Najlepsza 100 Metalowej wojny Przyznawany członkom najlepszych 100 klanów w wydarzeniu Metalowa wojna na mapie globalnej Należy być członkiem klanu, który znalazł się w pierwszej 100 na koniec wydarzenia Należy rozegrać przynajmniej 5 bitew w wydarzeniu dla wybranego klanu od ostatniego dołączenia do tego klanu Wyróżnienie nie zostanie nadane, jeśli otrzymano nagrodę Zwycięzca Metalowej wojny lub Najlepsza 10 Metalowej wojny
Uczestnik Metalowej wojny Nagroda pamiątkowa za aktywny udział w wydarzeniu Metalowa wojna Należy rozegrać przynajmniej 5 bitew w wydarzeniu
Epickie zwycięstwo Nagroda dla członków klanu, który odniósł najwyższą liczbę zwycięstw z rzędu Należy być członkiem klanu, który odniósł najwyższą liczbę zwycięstw z rzędu (na koniec wydarzenia) Należy rozegrać przynajmniej 5 bitew w wydarzeniu dla wybranego klanu od ostatniego dołączenia do tego klanu

14.1.4. Odznaki i warunki ich otrzymania

ODZNAKA WARUNKI
Legenda Mapy globalnej Przyznawana za wyjątkowe osiągnięcia na mapie globalnej Należy znaleźć się wśród 1% najlepszych graczy w klasyfikacji osobistej i być członkiem klanu należącego do 1% najlepszych klanów w momencie zakończenia wydarzenia Należy rozegrać przynajmniej 50% bitew w wydarzeniu dla klanu będącego wśród 1% najlepszych klanów
Bohater Metalowej wojny Należy znaleźć się w klanie najlepszych 10% w klanowej kwalifikacji po zakończeniu wydarzenia Należy rozegrać przynajmniej 5 bitew w wydarzeniu dla wybranego klanu od ostatniego dołączenia do tego klanu

14.1.5. Styl 3D Stróż Korony i warunki jego otrzymania

Najlepszych 4000 graczy pod względem zdobytych osobistych punktów sławy otrzyma styl 3D Stróż Korony dla T95/FV4201 Chieftain.

14.1.6. Styl Stal damasceńska i warunki jego otrzymania

Wszyscy gracze, którzy zajmą pierwsze 10% miejsc w klasyfikacji osobistej na koniec wydarzenia, otrzymają styl Stal damasceńska.

Styl ten może być wykorzystany na pojazdach poziomów VIII-X. Można go stosować wielokrotnie na różnych pojazdach z tych poziomów bez ograniczeń.

14.1.7. Naklejki i warunki ich otrzymania

Gracze, którzy otrzymają medal Legenda Mapy globalnej oraz odznakę, dostaną również zestaw podobnych naklejek (6 szt.).

14.2. Premie osobiste

14.2.1. Gracze, którzy zdobyli osobiste punkty sławy podczas wydarzenia, mogą wymienić je na premie osobiste.

14.2.2. Po zakończeniu wydarzenia cena pojazdów-nagród wyrażona będzie w osobistych punktach sławy. Ich koszt będzie się równał liczbie osobistych punktów sławy zdobytych przez gracza, który zdobył 8000 miejsce w Alei sław. Poza osobistymi punktami, gracze będą potrzebować 4000 obligacji, aby otrzymać pojazd-nagrodę. Pojazdy do wyboru (poziom X):

14.2.3. Można wybrać jedynie pojazd, którego nie macie w garażu.

14.2.4. Wszystkie pojazdy-nagrody posiadają zestaw personalizujący „Weteran”.

14.2.5. Wszystkie premie-nagrody i ich koszty w osobistych punktach sławy będą dostępne wyłącznie w kliencie gry na ekranie klanowym.

14.2.6. Wymiana punktów sławy na premie-nagrody będzie możliwa do 10:00 (CEST), 30 lipca.

Style

Styl 3D Grafit dla Object 907

 

Strzał

 

Błyskawica

 
Cyfrowy, zaadaptowany   Zdobywca   Zwycięzca  
Zmierzch   Klanowy miejski  

Kamuflaż

Klanowy cyfrowy
Letni Zimowy Pustynny

Inne nagrody

14.3. Klasyfikacja klanowa

UWAGA! Pamiętajcie, że w przypadku nielegalnych działań oficerów klanu lub włamań na konta, niektóre mechaniki w wydarzeniu, które są nieodwracalne, mogą wpłynąć na postęp klanu, Prosimy o poważne potraktowanie kwestii bezpieczeństwa i rozważenie następujących wskazówek przed rozpoczęciem wydarzenia:
  • Dla dowódców klanów: bądźcie ostrożni przy wyborze graczy mających dostęp do uprawnień oficerów i działań na mapie. Dobrym pomysłem jest ograniczenie liczby takich graczy na czas trwania wydarzenia.
  • Nigdy nie przekazujcie swojego konta osobom trzecim. Jest to niebezpieczne i narusza zasady gry.
  • Zalecamy zmianę hasła na koncie przed rozpoczęciem wydarzenia i włączenie dwuetapowego uwierzytelniania, aby jeszcze lepiej zabezpieczyć swoje konto.

14.3.1. W zależności od miejsca klanu w klasyfikacji klanów, suma obligacji graczy w danym klanie jest mnożona przez następujący współczynnik:

OD DO MNOŻNIK KLANU
0% 1% 7
1% 2% 6,5
2% 3% 6
3% 5% 5,5
5% 10% 5
10% 15% 4
15% 20% 3
20% 25% 2,5
25% 50% 2
50% 75% 1
75% 100% 1

W ten sposób, jeśli gracz znajdzie się wśród 7% najlepszych graczy pod względem osobistych punktów sławy, a jego klan jest wśród 7% najlepszych klanów, to gracz otrzyma 800 obligacji (według klasyfikacji osobistej) *5 (mnożnik klanu) = 4000 obligacji.

14.3.2. Gracz otrzyma mnożnik klanu jedynie z klanu, do którego należy w chwili zakończenia wydarzenia oraz jeśli stoczył co najmniej 5 bitew w wydarzeniu jako członek wybranego klanu, licząc od ostatniego podania o przyjęcie do tego klanu.

14.3.3. W przeciwieństwie do innych nagród, złoto w grze będzie rozdzielone w oparciu o konkretne miejsce, a nie o odsetek (%) graczy. Całkowita pula nagród wyniesie 8 415 000 szt. złota i zostanie rozdzielona pomiędzy klanami według następującego schematu:

Miejsca 1—10
MIEJSCE NAGRODA
1 200 000 złota
2 150 000 złota
3 100 000 złota
4 95 000 złota
5 90 000 złota
6 85 000 złota
7 80 000 złota
8 75 000 złota
9 70 000 złota
10 65 000 złota
Miejsca 11—20
MIEJSCE NAGRODA
11 64 000 złota
12 63 000 złota
13 62 000 złota
14 61 000 złota
15 60 000 złota
16 59 000 złota
17 58 000 złota
18 57 000 złota
19 56 000 złota
20 55 000 złota
Miejsca 21—330
MIEJSCE NAGRODA
21 54 000 złota
22 53 000 złota
23 52 000 złota
24 51 000 złota
25—45 50 000 złota
46—75 40 000 złota
76—135 30 000 złota
136—195 20 000 złota
196—330 10 000 złota

15. Aukcja obligacji

Gracze, którzy dostali się do Alei Sław, ale nie zdobyli liczby punktów sławy wystarczającej na wymianę na pojazd, mogą wziąć udział w aukcji obligacji i starać się o wygranie pojazdu-nagrody X poziomu.

15.1. Aukcja rozpoczyna się wraz z otwarciem okna wymiany osobistych punktów sławy na premie-nagrody w dniu 16 lipca, 2020 (10:00 CEST).

Uwaga: data rozpoczęcia aukcji może ulec zmianie. Koniec: 30 lipca, 2020, (10:00 CEST).

15.2. Gracze, którzy dostali się do Alei Sław, ale nie zdobyli liczby punktów sławy wystarczającej na wymianę na pojazd, mogą wziąć udział w aukcji obligacji i złożyć ofertę w wysokości przynajmniej 5000 obligacji.

Prosimy zauważyć, że osobiste punkty sławy można wymienić na obligacje i użyć w aukcji.

15.3. Gracz może wycofać swoją ofertę w dowolnym momencie i złożyć inną ofertę.

15.4. Po zakończeniu aukcji gracze, którzy złożyli 1000 najwyższych ofert otrzymają pojazd, który wybrali podczas trwania aukcji. Pojazdy zostaną nadane 31 lipca 2020 roku. Jednak ta data może ulec zmianie.

15.5. W przypadku, gdy kilku graczy złoży najniższą ofertę wśród przyjętych, tylko oferty złożone najwcześniej zapewnią otrzymanie pojazdu.

15.6. Złożone oferty, które nie wygrały, zostaną zwrócone składającym je graczom.

Sekcja komentarzy
Loading comment form ...