Ten niemiecki niszczyciel czołgów IX poziomu z trybem ostrzału i stożkowatym kadłubem na pierwszy rzut oka przypomina szwedzkiego niszczyciela czołgów wysokiego poziomu. Niemniej jednak KPz 3 Projekt 07 HK gra się zupełnie inaczej: w przeciwieństwie do Szwedów może skutecznie w trybie przemieszczania zadawać uszkodzenia przeciwnikom i jest dość mobilny w trybie ostrzału. To daje szerokie możliwości taktyczne, a jeśli nauczycie się je wykorzystywać, wyzwolicie pełen potencjał tego wyjątkowego pojazdu.
Wyświetlone parametry dotyczą pojazdu, w którym każdy członek załogi ma poziom głównej kwalifikacji wyszkolony w 100%. Niektóre charakterystyki pojazdu można ulepszyć jeszcze bardziej dzięki premii dowódcy do poziomu głównej kwalifikacji, atutom i umiejętnościom załogi, a także specjalnym przedmiotom w grze.
W trybie ostrzału bazowa celność KPz 3 wynosi 0,25, a bazowy czas celowania to 1,5 s. To nam daje snajpera, szczególnie że bazowy pocisk APCR wystrzelony z działa kal. 105 mm podróżuje z prędkością 1480 m/s, a wartości maskowania pojazdu prezentują się wyśmienicie. Co więcej, zasadzkowicz z łatwością może zmienić pozycję. W trybie ostrzału jego prędkość maksymalna w przód i w tył wynosi odpowiednio 20 km/h i 18 km/h, a są to jedynie wartości podstawowe.
W trybie przemieszczania działo KPz 3 jest mniej celne (0,35), lecz może strzelać szybciej, przeładowując w ciągu 6,8 s w porównaniu do9,5 s w trybie ostrzału. Prędkości maksymalne zwiększają się do odpowiednio 65 km/h oraz 25 km/h przy ruchu w przód i w tył.
Ten niszczyciel czołgów jest jak pudełko z narzędziami wypełnione przydatnymi instrumentami, które pomogą sprostać każdemu zadaniu, z jakim możecie się zmierzyć. Ma też specjalną amunicję HEAT z przebiciem wynoszącym 320 mm, który rozbija grube pancerze. Przy miększych bokach zastosujcie pociski odłamkowo-burzące zadające 460 PW uszkodzeń i przebijające 120 mm, co stanowi wartość unikatową wśród tego rodzaju pocisków. Choć ma jedynie grubość 45 mm, pancerz przedni jest ekstremalnie nachylony, co sprawia, że może odbijać nieprzyjacielskie pociski. Pamiętajcie o zasadzie „trzech kalibrów”: sztuczka z rykoszetem nie zadziała przeciwko działom o kalibrze 150 mm i większym. Na koniec, w trybie ostrzału maksymalne opuszczenie działa to -12°, co pozwoli Wam prowadzić ogień z pozycji, z których nikt inny by nie mógł.
Macie pełną kontrolę na tym używaniem tego wielofunkcyjnego pojazdu o dwóch trybach bojowych. Zdrowy rozsadek podpowiada by przejść w tryb ostrzału, jeśli znajdujemy się daleko od przeciwnika i przełączyć się na tryb przemieszczania na koniec bitwy, by wybić oponentów na bliskim zasięgu (prawdopodobnie za pomocą autocelowania). Jednakże z kilkoma poprawkami co do wyposażenia i ustawieniami ulepszenia polowego można przełączyć się na tryb przemieszczania i użyć wysokich wartości uszkodzeń na minutę na średnim zasięgu oraz ekstremalnej wartości opuszczania broni w trybie ostrzału przy wykorzystaniu ukształtowania terenu w zagrywce. Cała zabawa z KPz 3 polega na dokonywaniu interesujących wyborów w garażu i na polu bitwy.
Dobry plan to podstawa!
O ile BZ-58-2 kosztuje 24 żetony, to aby nabyć KPz 3 Projekt 07 HK, wydacie już 27 żetonów. Lecz nie ma powodów do zmartwień: możecie zdobyć 21 żetonów w ramach nagród podstawowych i ulepszonych za postępy w sezonie X oraz zdobyć 3 kolejne żetony, kompletując kolekcję. Zatem zdecydowanie możecie postawić sobie za cel zdobycie BZ-58-2 w tym sezonie. Alternatywnie, ponieważ żetony można zbierać przez cały rok, możecie zachować wszystkie żetony i zgarnąć KPz 3 zaraz po rozpoczęciu kolejnego sezonu.
Ustawcie kurs na nowe nagrody w postaci pojazdów IX poziomu, Dowódcy!
ź: WoT