hello
W miarę wypełniania etapów Przepustki bitewnej zdobywa się wartościowe nagrody, takie jak unikalni członkowie załogi, style 2D i progresywne, naklejki, dni konta premium WoT, obligacje, kredyty, wolne doświadczenie, rezerwy osobiste, złoto, dyrektywy, narodowe i uniwersalne fragmenty, podręczniki dla załogi, miejsca w garażu, żetony, wyposażenie standardowe, z nagród i eksperymentalne.
Sezon: trzymiesięczny okres, w którym odbywa się Przepustka bitewna. Zasady i nagrody mogą się różnić w poszczególnych sezonach.
Postępy: sekwencja rozdziałów i etapów. Sezon Przepustki bitewnej składa się z trzech rozdziałów, a każdy z nich ma 50 etapów. Aby ukończyć etapy, należy aktywować jeden z rozdziałów i zdobywać punkty Przepustki bitewnej.
Rozdział: element postępów Przepustki bitewnej. Za ukończenie każdego głównego rozdziału zdobywa się dwie kluczowe nagrody: członka załogi i progresywny styl IV poziomu. Rozdziały Przepustki bitewnej można kończyć w dowolnej kolejności. Można też nieograniczoną liczbę razy zatrzymać postępy w bieżącym rozdziale i przełączyć się na inny.
Etap postępu: element postępów Przepustki bitewnej. Postępy w etapie można robić tylko po wybraniu rozdziału. Wszyscy gracze otrzymują nagrody za każdy ukończony etap. Jednakże posiadacze ulepszonej przepustki mogą otrzymać dodatkowe nagrody za ukończenie etapów. Etapy można kupować za złoto, jeśli ma się ulepszoną przepustkę. Takie etapy zostaną uznane za ukończone.
Punkty przepustki bitewnej: punkty wymagane do postępu w etapie. Aby przejść do kolejnego etapu głównego rozdziału, trzeba zdobyć 50 punktów. Zdobytych punktów nie można utracić. Punkty można zdobywać w bitwach standardowych, Natarciu, na Linii frontu oraz w Odrodzonym Stalowym łowcy. Po każdej bitwie tych trybów otrzymuje się punkty w liczbie zależnej od miejsca zajętego w drużynie pod względem zdobytych PD. Oprócz walk w tych trybach punkty można również zdobyć, wypełniając misje dzienne.
Limit punktów: maksymalna liczba punktów, które można zdobyć konkretnym pojazdem w bitwach losowych.
Pojazdy podstawowe: pojazdy, do których odnoszą się specjalne zasady zdobywania punktów Przepustki bitewnej, w tym zwiększone limity punktów. Pojazdy podstawowe zmieniają się co sezon.
Nagrody podstawowe: nagrody, które każdy może otrzymać po zakończeniu etapu.
Ulepszone nagrody: nagrody, które po zakończeniu etapu mogą otrzymać gracze posiadający ulepszoną przepustkę. Oprócz swoich ulepszonych nagród gracze z ulepszoną przepustką nadal będą otrzymywać nagrody podstawowe.
Ulepszona przepustka: specjalna przepustka w grze, umożliwiająca otrzymywanie dodatkowych nagród za wypełnienie etapów. Ulepszoną przepustkę można kupić w dowolnym momencie sezonu Przepustki bitewnej. Ulepszoną przepustkę można kupić dla określonego rozdziału za złoto lub użyć prawdziwych pieniędzy, aby kupić od razu wszystkie trzy rozdziały główne. Używając prawdziwych pieniędzy, aby kupić ulepszoną przepustkę dla wszystkich trzech głównych rozdziałów, można dużo zaoszczędzić w porównaniu do korzystania ze złota, aby kupić ulepszoną przepustkę dla każdego rozdziału z osobna.
Żetony: unikalna nagroda Przepustki bitewnej. Żetony można wymienić na wartościowe przedmioty w specjalnym dziale sklepu w grze.
Przedmioty za punkty: przedmioty, które można kupić za punkty Przepustki bitewnej po ukończeniu trzech głównych rozdziałów.
Główne cechy XI sezonu Przepustki bitewnej:
Żetony można wymieniać na przedmioty do 20 grudnia 2023 r. Po tej dacie wszystkie posiadane żetony zostaną zamienione na obligacje po kursie 1:100.
W sezonie XI Przepustki bitewnej status pojazdów podstawowych otrzymały trzy pojazdy.
Cechy pojazdów podstawowych:
Style progresywne to style 3D, które mają kilka różnych poziomów. Każdy nowy poziom to nowe elementy dostosowania wyglądu.
W tym sezonie można otrzymać trzy style progresywne, po jednym dla każdego z pojazdów podstawowych. Po wybraniu jednego z głównych rozdziałów otrzymuje się styl progresywny I poziomu. Wraz z postępami przez etapy styl będzie ulepszany. Maksymalnym poziomem jest poziom IV, jest on przyznawany na koniec rozdziału.
Każdy styl progresywny może być zastosowany tylko na odpowiadającym mu pojeździe.
Po wybraniu stylu progresywnego można go zobaczyć na ekranie Wygląd danego pojazdu. W przypadku, gdy nie ma odpowiedniego pojazdu w garażu, styl jest przechowywany w magazynie.
Jeśli podczas sezonu Przepustki bitewnej nie ulepszono stylu do maksymalnego poziomu, po jego zakończeniu dodatkowe poziomy stylu będzie można kupić na ekranie Wygląd. Uwaga: Nie można kupić stylu progresywnego I poziomu. Można będzie kupić wyłącznie brakujące poziomy, jeśli otrzymało się już poziom I.
Przykład: Gracz wybiera rozdział Idealna ofensywa, otrzymuje styl progresywny dla Type 5 Heavy i wypełnia 25 etapów w trakcie sezonu Przepustki bitewnej. A zatem po ukończeniu 10. etapu otrzymał II poziom stylu progresywnego dla Type 5 Heavy, ale nie otrzymał poziomów III ani IV. Te poziomy może kupić. Nie może kupić stylów progresywnych dla AMX 50 Foch B oraz T57 Heavy Tank, bo nie otrzymał tych stylów w czasie sezonu. |
Hanmā (Type 5 Heavy)
Églantier (AMX 50 Foch B)
Jak brat (T57 Heavy Tank)
Przepustka bitewna składa się z trzech głównych rozdziałów, a każdy z nich ma 50 etapów. Aby przejść z jednego etapu do kolejnego, trzeba zdobyć 50 punktów.
Etapy można też kupić. W ten sposób nie trzeba zdobywać punktów. Etapy można kupować, jedynie posiadając ulepszoną przepustkę.
Można wybierać kolejność, w której chce się kończyć rozdziały. Można też nieograniczoną liczbę razy zatrzymać postępy w bieżącym rozdziale i przełączyć się na inny. Postępy w zatrzymanym rozdziale nie zostaną zresetowane, co oznacza, że można powrócić do rozdziału i kontynuować postępy od momentu, w którym się go opuściło. Aby wybrać rozdział, należy kliknąć ikonę Przepustki bitewnej w garażu.
Kończenie etapów i zdobywanie nagród jest możliwe dopiero po wybraniu rozdziału. Dlatego też najlepiej aktywować rozdział od razu po rozpoczęciu sezonu. Uwaga: Rozdziały nie są aktywowane automatycznie. Po zakończeniu jednego z rozdziałów trzeba będzie samodzielnie wybrać kolejny.
Na koniec sezonu niewydane punkty zostaną usunięte bez rekompensaty.
Punktów zdobytych wcześniej w sezonie nie można użyć do postępów w tym rozdziale.
Punkty Przepustki bitewnej można zdobywać na następujące sposoby:
Można też otrzymać dodatkowe punkty po osiągnięciu maksymalnej liczby punktów dla wybranego pojazdu.
Bitwy losoweZdobytych punktów nie można utracić.
Punkty można otrzymać jedynie za grę pojazdami VI–X poziomu w bitwach losowych.
Liczba punktów zdobytych po każdej bitwie będzie zależeć od miejsca gracza w drużynie pod względem zdobytych PD. Nawet przy przegranej lub remisie punkty Przepustki bitewnej nadal będą przyznawane.
MIEJSCE W DRUŻYNIE WG ZDOBYTYCH PD | PUNKTY ZA ZWYCIĘSTWO ![]() |
PUNKTY ZA PORAŻKĘ LUB REMIS ![]() |
||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
TYPE 5 HEAVY | AMX 50 FOCH B | T57 HEAVY TANK | INNE POJAZDY | TYPE 5 HEAVY | AMX 50 FOCH B | T57 HEAVY TANK | INNE POJAZDY | |
Najlepsza 3 | 8 | 9 | 10 | 7 | 6 | 7 | 8 | 5 |
Najlepsza 5 | 6 | 7 | 5 | 5 | 4 | 5 | 3 | 3 |
Najlepsza 10 | 6 | 5 | 5 | 5 | 4 | 3 | 3 | 3 |
Punkty Przepustki bitewnej zbierane są dalej nawet po ukończeniu wszystkich etapów. Po ukończeniu wszystkich głównych rozdziałów punkty można wydać na przedmioty specjalne.
Na Linii frontu możecie zdobyć więcej punktów za bitwę niż w innych trybach. Liczba punktów zależy od Waszego miejsca w drużynie według doświadczenia i od wyników bitwy.
MIEJSCE W DRUŻYNIE WG ZDOBYTYCH PD | PUNKTY ZA ZWYCIĘSTWO ![]() |
PUNKTY ZA PORAŻKĘ LUB REMIS ![]() |
---|---|---|
Najlepsza 5 | 25 | 10 |
Najlepsza 20 | 10 | 5 |
Punkty Przepustki bitewnej zbierane są dalej nawet po ukończeniu wszystkich etapów. Po ukończeniu wszystkich głównych rozdziałów punkty można wydać na przedmioty specjalne.
WASZE MIEJSCE W WYNIKACH DRUŻYNY WG PUNKTÓW PRESTIŻU | PUNKTY ZA ZWYCIĘSTWO ![]() |
PUNKTY ZA PORAŻKĘ LUB REMIS ![]() |
---|---|---|
Najlepsza 2 | 5 | 3 |
Najlepsza 5 | 3 | 1 |
Najlepsza 7 | 1 | 0 |
Punkty Przepustki bitewnej zbierane są dalej nawet po ukończeniu wszystkich etapów. Po ukończeniu wszystkich głównych rozdziałów punkty można wydać na przedmioty specjalne.
Liczba punktów, którą otrzymacie w tym trybie, zależy od Waszego osobistego miejsca lub Waszego miejsca w plutonie na koniec bitwy.
OSOBISTE MIEJSCE | MIEJSCE W PLUTONIE | ZDOBYTE PUNKTY![]() |
---|---|---|
1–2 | 1 | 8 |
3–6 | 2–4 | 6 |
7–10 | 5–7 | 4 |
Punkty Przepustki bitewnej zbierane są dalej nawet po ukończeniu wszystkich etapów. Po ukończeniu wszystkich głównych rozdziałów punkty można wydać na przedmioty specjalne.
Punkty można otrzymać, wypełniając misje dzienne. Należy pamiętać, że misje dzienne można wypełniać pojazdem dowolnego poziomu.
Im trudniejsza misja, tym więcej punktów będzie do zdobycia.
MISJA | ZDOBYTE PUNKTY ![]() |
---|---|
Poziom I (łatwy) | 10 |
Poziom II (średni) | 15 |
Poziom III (trudny) | 20 |
Misja bonusowa | 25 |
Za każde ukończone 45 misji dziennych otrzymuje się dodatkowe 50 punktów Przepustki bitewnej.
Punkty Przepustki bitewnej zbierane są dalej nawet po ukończeniu wszystkich etapów. Po ukończeniu wszystkich głównych rozdziałów punkty można wydać na przedmioty specjalne.
Po osiągnięciu limitu punktów w wybranym pojeździe zostaną przyznane dodatkowe punkty. Liczba zdobytych dodatkowych punktów będzie zależeć od poziomu pojazdu. Uwaga: Liczba dodatkowych punktów, które można zdobyć w pojazdach podstawowych, nie zależy od poziomu tych pojazdów.
POZIOM POJAZDU | LIMIT PUNKTÓW | DODATKOWE PUNKTY |
---|---|---|
VI | 100 ![]() |
15 ![]() |
VII | 250 ![]() |
20 ![]() |
VIII | 400 ![]() |
25 ![]() |
IX | 550 ![]() |
30 ![]() |
X | 700 ![]() |
35 ![]() |
Pojazdy podstawowe | 1000 ![]() |
35 ![]() |
Przykład: W pojeździe IS-3 VIII poziomu można zdobyć maksymalnie 400 punktów. Po zdobyciu maksymalnej liczby punktów otrzymuje się dodatkowe 25 punktów ponad limit, co daje łącznie 425 punktów. |
Limit punktów jest brany pod uwagę tylko dla punktów zdobywanych w bitach losowych oraz Natarciu.
Punkty zdobywa się również pojazdami wypożyczonymi VI–X poziomu. Jeśli wypożyczyło się pojazd, a następnie kupiło go na stałe, punkty zdobyte tym pojazdem w okresie wypożyczenia zostaną zachowane.
Przykład: Gracz wypożyczył czołg 50TP prototyp VIII poziomu, którym można zdobyć maksymalnie 400 punktów. Podczas okresu wypożyczenia zdobył tym czołgiem 100 punktów. Później zdecydował się kupić ten czołg na stałe. Po zakupie gracz może zdobyć kolejne 300 punktów na 50TP prototyp przed osiągnięciem limitu punktów i zdobyciem dodatkowych 25 punktów. |
Wszystkie pojazdy są automatycznie wyświetlane na panelu pojazdów w garażu. Aby zobaczyć tylko pojazdy, których nadal można użyć do zdobywania punktów, należy włączyć filtrowanie pojazdów, a następnie zaznaczyć
Pojazdy Przepustki bitewnej.
W panelu pojazdów wszystkie pojazdy, których można użyć w Przepustce bitewnej, są oznaczone specjalnym znacznikiem pokazującym liczbę punktów zgromadzonych przez dany pojazd, a także jego limit punktów. Pojazdy, które osiągnęły już swój limit punktów, nie będą wyświetlane po zastosowaniu tego filtra.
Po ukończeniu każdego etapu otrzymuje się wartościowe nagrody. Są dwa typy nagród: nagrody podstawowe i nagrody ulepszone. Tylko gracze mający ulepszoną przepustkę otrzymają ulepszone nagrody.
Ulepszoną przepustkę można kupić dla określonego rozdziału za złoto lub użyć prawdziwych pieniędzy, aby kupić od razu wszystkie trzy rozdziały główne.
Zestawy z ulepszoną przepustką będą niedostępne po kupieniu ulepszonej przepustki na jeden lub więcej rozdziałów przy użyciu złota.
W dowolnym momencie w trakcie sezonu można użyć złota, aby kupić ulepszoną przepustkę dla określonego rozdziału.
Od razu po kupieniu ulepszonej przepustki dla rozdziału gracz otrzyma wszystkie ulepszone nagrody za ukończone już etapy tego rozdziału.
Przykład: Gracz kończy rozdział Idealna ofensywa i rozpoczyna rozdział Ukryta wiadomość. Następnie decyduje się na zakup ulepszonej przepustki dla drugiego rozdziału. Po jej zakupie od razu otrzymuje ulepszone nagrody za wszystkie ukończone etapy rozdziału Ukryta wiadomość. Później za każdy ukończony etap tego rozdziału otrzyma zarówno podstawowe, jak i ulepszone nagrody. Aby otrzymać ulepszone nagrody za rozdział Idealna ofensywa, trzeba kupić ulepszoną przepustkę również dla tego rozdziału. |
Aby kupić ulepszoną przepustkę dla rozdziału, należy wykonać poniższe kroki:
Po nabyciu ulepszonej przepustki można będzie kupić dowolną liczbę etapów, ale tylko w rozdziale objętym tą ulepszoną przepustką.
Natychmiast otrzymuje się wszystkie podstawowe i ulepszone nagrody za kupione etapy, a same etapy będą uważane za ukończone. Jeden etap kosztuje 250 złota.
Etapy można kupować na ekranie Przepustki bitewnej. Można kupić tyle etapów, ile potrzeba, aż do ukończenia rozdziału.
Przykład: Gracz kupuje ulepszoną przepustkę dla rozdziału Idealna ofensywa, kończy 25 etapów i kupuje 10. Następnie kończy 8 etapów i kupuje 7, kończąc w ten sposób rozdział. W sumie dokonał dwóch zakupów – łącznie 17 etapów. |
Przedmioty Przepustki bitewnej można znaleźć w dziale Nagrody wydarzenia w Sklepie w grze. Wszystkie przedmioty są podzielone na dwie kategorie: te, które można kupić za żetony i te, które można kupić za punkty. Przedmioty za punkty można kupować dopiero po ukończeniu głównych rozdziałów.
Po ukończeniu określonych etapów zdobywa się żetony, które można wymienić na wartościowe przedmioty w sklepie w grze.
Podczas sezonu można zdobyć do 21 żetonów: 12 w ramach nagród podstawowych i 9 w ramach nagród ulepszonych.
Jeśli zdobyliście już wystarczająco dużo żetonów w poprzednich sezonach Przepustki bitewnej, będziecie mogli kupić najlepsze pojazdy w tym sezonie –IX
BZ-58-2 za 24 żetony lub
IX
KPz 3 Projekt 07 HK za 27 żetonów.
Zebranie całej kolekcji przedmiotów dekoracyjnych może zapewnić nawet 3 dodatkowe żetony.
Te żetony można wymienić na cenne zasoby w grze i unikalne pojazdy IX poziomu.
Żetony można zbierać przez wszystkie sezony Przepustki bitewnej 2023. Przedmioty za żetony można kupić do 20 grudnia 2023 roku. Po tym terminie zostaną one wymienione na rekompensatę w wysokości 100 obligacji za każdy niewydany żeton.
W miarę przechodzenia przez rozdziały i ich wypełniania zdobywane punkty można wydawać na specjalne przedmioty, takie jak kluczowe nagrody z poprzednich sezonów lub pakiety z obligacjami. W 2023 roku będzie można otrzymać nagrody z VII oraz IX sezonu Przepustki bitewnej.
Po rozpoczęciu sezonu będzie można zobaczyć wszystkie dostępne przedmioty. Przedmioty te będą jednak dostępne tylko do zakończenia sezonu i będzie je można kupić dopiero po ukończeniu wszystkich trzech głównych rozdziałów. W kolejnym sezonie przed kupnem przedmiotów za punkty trzeba będzie ponownie ukończyć wszystkie główne rozdziały.
Niektóre z tych przedmiotów za punkty obejmują style progresywne. Kupując jeden z tych stylów, automatycznie otrzymuje się wersję IV poziomu stylu progresywnego, który jest poziomem maksymalnym.
Uwaga: Nagród za przedmioty otrzymanych w poprzednich sezonach nie można kupić za punkty Przepustki bitewnej.
Przykład: Jeśli w V sezonie gracz otrzymał II poziom stylu progresywnego Lancelot dla FV217 Badger, nie może kupić brakujących poziomów za punkty w Sklepie w grze, ale nadal może kupić je za złoto na ekranie Wygląd. |
Na koniec sezonu niewydane punkty zostaną usunięte bez rekompensaty.
Za ukończenie etapów otrzymuje się cenne nagrody. Każdy główny rozdział zapewnia członka załogi, naklejkę, nowy styl 2D, styl progresywny i jeszcze więcej zasobów niż kiedykolwiek wcześniej.
Więcej informacji o dostępnych nagrodach znajduje się w dziale Przepustka bitewna na portalu.
Interaktywna grafika na oficjalnej stronie WoT
Jednak niektóre nagrody zasługują na specjalne wyróżnienie.
Specjalne przedmioty dekoracyjne otrzymane w tym wydarzeniu są teraz umieszczone w osobnym dziale, aby można było łatwiej je śledzić. Pomogą Wam one jeszcze bardziej zanurzyć się w atmosferze i fabule wydarzenia, a także posłużą jako pamiątka Waszych osiągnięć bojowych. Poza tym, zapewnią Wam też trochę dodatkowych nagród. Dostęp do nich będzie możliwy z ekranu Przepustki bitewnej.
Kolekcja XI sezonu powstała w oparciu o dzienniki bojowe bohaterów, w których znajdziemy notatki, odręczne szkice i fotografie. Dzięki tym elementom kolekcji dowiecie się więcej o pochodzeniu bohaterów i ich przygodach w odległych krainach.
Przez cały XI sezon zdobywanie pewnych nagród etapu (zarówno podstawowych, jak i ulepszonych) zwiększa Wasze postępy w kolekcji. Te nagrody obejmują style 2D, skompletowane style progresywne, naklejki, członków załogi i medal.
W miarę czynienia postępów w kolekcji, zostaniecie nagradzani elementami, które stanowią nagrody fabularne, nadające głębi fabule XI sezonu. Wśród nich są:
Na kolekcję XI sezonu składa się 13 elementów. Osiągnięcie określonej liczby elementów kolekcji zapewni Wam dodatkowe nagrody:
7 elementów: 1 żeton
9 elementów: 6 naklejek Skuter (na obrazku)
11 elementów: 1 żeton
13 elementów: 1 żeton
Pamiętajcie jednak, że dodatkowe żetony są przyznawane tylko za zebranie elementów kolekcji w przypisanym im sezonie.
Jako nagrodę podstawową za ukończenie pierwszego etapu każdego głównego rozdziału otrzymuje się jeden z trzech stylów 2D. Każdy styl jest wielosezonowy, niehistoryczny i można go użyć na pojazdach dowolnego poziomu.
Idealna ofensywa
Ukryta wiadomość
Burza z zachodu
Po ukończeniu finałowego etapu każdego głównego rozdziału otrzymuje się członka załogi z atutem Braterstwo broni wyszkolonym w 100%, a także wystarczającą ilością PD, by wyszkolić dwa dodatkowe atuty.
Otrzymanego członka załogi można zwerbować przez nieograniczony czas w dziale Rekruci w koszarach.
Dla każdego członka załogi można też wybrać kwalifikację. Nie można jednak zmienić ich danych osobowych, takich jak imię, nazwisko i wygląd. Ci członkowie załogi nie mają unikalnych podkładów głosowych.
Syn oficera australijskiej armii, który rzadko otrzymywał pochwały od ojca, co sprawiło, że od dzieciństwa we wszystkim był perfekcjonistą. Jest osobą towarzyską, uważaną przez przyjaciół za faceta, do którego można pójść po pomoc, chociaż może być irytująco sumienny, zawsze co do joty trzymając się przepisów wojskowych. Jest trochę narcystyczny, ale nigdy się do tego nikomu nie przyzna – nawet samemu sobie.
Colette dorastała na wsi i wie z pierwszej ręki, czym jest ciężka praca – ale również, jak zorganizować imprezę. Nigdy nie starała się być kobieca, ani delikatna, a jeśli kiedykolwiek chodzi z torebką, to tylko po to, by schować w niej swój pistolet Ruby. Sprzeciwia się ustalonym zasadom i zawsze mówi to, co myśli, dlatego wciąż jest porucznikiem. Jednak dopóki dowodzi swoją załogą, nie wydaje się tym przejmować.
Nie wygląda na twardego dowódcę. Nie potrzebuje chwały, uznania, ani nagród. Mimo to Adaszkiewicz zawsze wykonuje swoje misje z najwyższą odpowiedzialnością. Nie ma w zwyczaju dzielić się swoimi planami, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że przynoszą one dokładnie odwrotny skutek: jako prawdziwy patriota swojego kraju jest zmuszony służyć z dala od ojczyzny, a jego jedyny przyjaciel zaginął niedawno podczas misji, która miała trwać osiem godzin. W chwilach desperacji Stefan nieświadomie nuci swoją ulubioną piosenkę o czerwonych makach, chociaż jego głos nie jest już taki jak dawniej.
Naklejki są przyznawane jako nagrody ulepszone za ukończenie 30. etapu każdego głównego rozdziału.
Klasztor
Po ukończeniu określonych etapów gracz będzie mógł wybrać nagrody, które chce otrzymać. Wśród nich znajdują się fragmenty narodowe, podręczniki dla załogi i wyposażenie. Nie trzeba wybierać nagrody, aby przejść do kolejnych etapów i rozdziałów. Otrzymane nagrody można odebrać w dowolnym momencie w sezonu. Aby to zrobić, należy kliknąć ODBIERZ NAGRODĘ na ekranie Przepustki bitewnej.
Jeśli gracz nie odbierze nagród przed końcem sezonu, otrzyma domyślne nagrody przy pierwszym zalogowaniu do gry po zakończeniu sezonu.
Po ukończeniu określonych etapów można będzie wybrać w nagrodę element wyposażenia. W czasie wydarzenia Przepustka bitewna można otrzymać nie tylko wyposażenie standardowe, ale również wyposażenie z nagród i eksperymentalne.
Wyposażenie standardoweWyposażenie standardowe jest przyznawane jako ulepszona nagroda w każdym głównym rozdziale w postaci przedmiotu 1. klasy dla pojazdów VIII–X poziomu.
Wyposażenie standardowe można wybrać z następujących kategorii:
ETAP ROZDZIAŁU | KATEGORIA |
---|---|
39 | Mobilność i zwiad |
49 | Siła ognia i żywotność |
Powyższe nie stosuje się do wyposażenia, które nie jest podzielone na klasy lub nie posiada wersji klasy 1. Do wyboru jest również następujące wyposażenie:
Jeden element wyposażenia z nagród jest przyznawany jako ulepszona nagroda za ukończenie ostatniego etapu każdego głównego rozdziału.
Można wybrać dowolny typ wyposażenia z nagród dostępnego w grze.
Jeden element wyposażenia eksperymentalnego jest przyznawany jako podstawowa nagroda po ukończeniu etapów 5, 24, 36 i 44 każdego rozdziału.
System kontroli ognia za rozdział Idealna ofensywa
Zestaw poprawiający żywotność za rozdział Ukryta wiadomość
Zestaw poprawiający mobilność za rozdział Burza z zachodu
Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej na temat wyposażenia w grze, zajrzyjcie do naszego przewodnika.
Oto czego się spodziewać na koniec tego sezonu Przepustki bitewnej:
Jeśli aktywowano rozdział i ukończono etapy, ale w trakcie sezonu nie odebrano nagród, przy pierwszym logowaniu do gry po zakończeniu etapu otrzymuje się domyślne nagrody za ukończone etapy. Jeśli kupiono ulepszoną przepustkę, zostaną przyznane zarówno podstawowe, jak i ulepszone nagrody.
ROZDZIAŁ | DOMYŚLNE NAGRODY | |
---|---|---|
Podstawowe | Ulepszone | |
Idealna ofensywa | Etapy 6, 17, 26, 37 – książeczka szkoleniowa (Japonia) Etap 47 – przewodnik szkoleniowy (Japonia) | Etapy 6, 17, 26, 37 – przewodnik szkoleniowy (Japonia) Etapy 8, 18, 28, 38, 48 – fragment narodowy (Japonia) Etap 39 – Ulepszony mechanizm obracania (klasa 1) Etap 49 – Ulepszony system naprowadzania (klasa 1) Etap 50 – System naprowadzania z nagród |
Ukryta wiadomość | Etapy 6, 17, 26, 37 – książeczka szkoleniowa (Francja) Etap 47 – przewodnik szkoleniowy (Francja) | Etapy 6, 17, 26, 37 – przewodnik szkoleniowy (Francja) Etapy 8, 18, 28, 38, 48 – fragment narodowy (Francja) Etap 39 – Turbosprężarka (klasa 1) Etap 49 – Ulepszone wzmocnienie (klasa 1) Etap 50 – Turbosprężarka z nagród |
Burza z zachodu | Etapy 6, 17, 26, 37 – książeczka szkoleniowa (USA) Etap 47 – przewodnik szkoleniowy (USA) | Etapy 6, 17, 26, 37 – przewodnik szkoleniowy (USA) Etapy 8, 18, 28, 38, 48 – fragment narodowy (USA) Etap 39 – Turbosprężarka (klasa 1) Etap 49 – Ulepszona wentylacja (klasa 1) Etap 50 – Celowanie z nagród |