PanzerNews - Q&A z deweloperami 12.12

Q&A z deweloperami 12.12

Najważniejsze informacje z dzisiejszego Q&A z Artemem Safronovem.

Amunicja OB

Zmianie ulegnie obliczanie obrażeń zadawanych przez pociski OB - większe znaczenie będzie miało gdzie pocisk uderzy, na jak gruby pancerz trafi, celowanie zacznie odgrywać dużą rolę, np. trafienie w ekrany czołgu może nie zadać żadnych obrażeń.

Wszystko zostanie najpierw przetestowane w piaskownicy, opinia graczy będzie najważniejsza.

Artyleria

Nowe typy pocisków:

  • Pierwszy typ OB zadaje duże obrażenia, ma duży okrąg rażenia odłamkami i powoduje ogłuszenie, ma też dużą krzywą balistyczną, pozwalającą strzelać w trudno dostępne miejsca.
  • Drugi typ OB zadaje większe uszkodzenia od poprzedniego, ale ma mniejszy zasięg rażenia odłamkami i nie powoduje ogłuszenia, krzywa balistyczna jest mniejsza.
  • Trzeci typ, to amunicja PP, jeszcze mniejsza krzywa balistyczna, ale pociski będą szybsze.

Zmiany te zmuszą graczy do dopasowania amunicji w zależności od sytuacji, większego skupienia na rozgrywce i zaangażowania w bitwę. Możliwe też, że czas przeładowania zmniejszy się, aby zachęcić gracza do przełączania między typami pocisków.

"Szósty zmysł artylerii" - gracz, do którego artyleria wystrzeliła, ma zobaczyć komunikat o nadlatującym pocisku. Może dać mu to sekundę na ukrycie się np. za kamieniem - jeśli gra mobilnym czołgiem - graczowi w Mausie niewiele to pomoże.

Dodanie trybu ostrzału dla artylerii (przełączanie pomiędzy ostrzałem, a trybem jazdy).

Dodatkowo łatwiej będzie określić gdzie artyleria strzela, na minimapę zostaną dodane znaczniki, w które miejsca uderzyła.

Grający artylerią otrzyma celownik, który będzie zmieniał kolory podpowiadając czy trafi się w cel, czy nie, używając różnych typów amunicji.

Oczywiście wszystko zostanie przetestowane na piaskownicy i nic bez opinii graczy nie wejdzie w życie.

Załoga 2.0

Nowe perki i umiejętności.

1

Szkolenie załogi, która będzie teraz jednością. Szósty zmysł będzie podstawowy, zerowy. Jedna załoga będzie przeznaczona na trzy czołgi tej samej nacji i klasy. Wprowadzeni zostaną również "instruktorzy", którzy będą dodatkowym wzmocnieniem załogi.

2

Przede wszystkim gracze nie stracą poziomu wyszkolenia dotychczasowych załóg, na które poświęcili wiele godzin w grze. Konwersja starej załogi na nową jest najważniejsza dla deweloperów, a zbieranie obecnie członków załogi w różnych wydarzeniach, jak najbardziej ma sens.

Również wszystko zostanie przetestowane wcześniej w piaskownicy i opinia graczy będzie najważniejsza.

Przepustka bitewna

Zajdą duże zmiany w przechodzeniu przez poziomy - podział na różne części, różne nagrody do wyboru w zależności od osiągniętego poziomu. Gracze będą mieli możliwość wybrania nagród pod swój styl gry i preferencje (typ maszyn), co da o wiele więcej swobody.

3

Teraz styl dostaje się na koniec Przepustki, w nowej odsłonie styl otrzyma się bardzo wcześnie i będzie on progresywny. Im wyższy poziom będzie się osiągać, tym styl będzie stawał się bardziej wyszukany, rozbudowany.

Do Przepustki zaczną liczyć się inne tryby gry, np. bitwy rankingowe.

Nowy system wyszukiwania graczy do plutonu

Będzie to duże ułatwienie dla graczy, którzy nie chcą/nie mają czasu na integrowanie się choćby na poziomie klanów i szukanie odpowiednich osób do plutonów. Dzięki nowemu menu będzie można zaznaczyć swoje preferencje i pokaże się kolejka graczy, które je spełniają.

4 5

Przyszłoroczne Starcie drużyn, nowi członkowie i emblematy do zdobycia

Do wydarzenia zostaną wprowadzone drobne poprawki, ulepszony system naliczania punktów, niedługo będzie więcej informacji na ten temat.

6 7

"Maps training"

Będzie to dedykowane miejsce do nauki map. Gracz będzie mógł poznać mapę, miejscówki dla danych typów pojazdów, krzaki, działanie poszczególnych drzew, ćwiczyć rozgrywkę. Obecnie pokój treningowy nie jest idealny, a nauka na randomach nie przynosi niczego dobrego dla drużyny. Będzie to duża pomoc w procesie nauki.

Nowe czołgi

Włoskie czołgi ciężkie z ulepszonym systemem ładowania. Ich wysoka alfa została okupiona kosztem celności.

8

Czechosłowackie czołgi ciężkie? Na tym etapie jeszcze brak szczegółów, ale tak.

Inne
  • Kontynuacja Stalowego łowcy, Linii frontu i Ostatniego Waffentragera w przyszłym roku.
  • Możliwe, że zostanie wprowadzony konwerter schematów, który umożliwi wybranie rodzaju, który chce się otrzymać.
  • Brak planów na wprowadzanie tierów powyżej 10, czy granatów dymnych.

Zapis dzisiejszego streama

Sekcja komentarzy
Loading comment form ...