hello
Za moment zaczną się finalne testy mapy Charków. Zdecydowaliśmy się na jeden z prototypów, który najpewniej doczeka się wprowadzenia do gry.
Jest to powiększona wersja mapy ( 1000 na 1000 m ) z mocno przerobioną otwartą częścią. Oprócz tego mapa została obrócona o 45 stopni w porównaniu do starej wersji, przez co układ ulic bardziej przypomina klasyczną siatkę a nie umieszczoną pod kątem, co tworzy wyraźne flanki, możliwe do wykorzystania przez różne rodzaje pojazdów.
• Bloki i plac centralny: staraliśmy się, by styl rozgrywki w tej części się nie zmienił. Ta strefa jest przeznaczona dla starć ciężko opancerzonych maszyn, ale także służy wyścigom o zajęcie jak najlepszej pozycji na placu. Niemniej, dodaliśmy trochę nowych elementów takich jak ambrazury, barykady czy podjazdy dostępne tylko z jednej strony itp. • Centralna część mapy stanowi nową strefę. Składa się na nią rów przeciwczołgowy na obrzeży miasta, leje po bombardowaniu i małe pola. Rów ma powstrzymać graczy przed szybkim, niemożliwym do skontrowania przeskokiem z tej części mapy do miasta i z powrotem. Możecie użyć tego rowu by podejść do bazy przeciwnika i podświetlić wrogów, ale uwaga: to niebezpieczna ścieżka, na której możecie się nadziać na przeważające siły przeciwnika. Ta centralna strefa faworyzuje szybkie i zwrotne pojazdy, mogące wykorzystać teren i kamuflaż na swoją korzyść. • Zachodnia część mapy jest górzysta, z kilkoma pozycjami których osłony można zniszczyć. Dobrze pasuje do mobilnych pojazdów i snajperów. Zdobycie tej strefy oznacza kontrolę niemal całej mapy, oferując dodatkowo możliwość wjechania na tyły przeciwnika.
W czasie nadchodzącej fazy Supertestu planujemy ostatecznie ocenić grywalność nowej wersji Charkowa i jeśli trzeba wprowadzić niewielkie zmiany w balansie. Kolejny etap będzie poświęcony dopieszczaniu wyglądu mapy, po którym mapa wejdzie na ścieżkę prowadzącą wprost do jej wypuszczenia.
ź: forum WoT