hello
Poniższe zmiany są oparte na przeróbkach sprawdzonych w toku poprzednich testów. Ponieważ jednak testy te zostały przeprowadzone dość dawno temu, zmiany są porównywane z obecną wersją.
Minimapa1. Krawędź mapy została przesunięta, a przejścia do zabudowy blokowej w pobliżu placu są teraz otwarte.
Cel: Zapewnić dogodny teren dla ciężko opancerzonych pojazdów i walk na krótkim dystansie.
2. Rzeka została osuszona, nasyp nieco przerobiony i dodano przejście przez bród (między brzegami). Osunięto listowie drzew (oprawa mapy zostanie zmieniona z letniej na wiosenną lub jesienną).
Cel: umożliwić pojazdom szybsze i bezpieczniejsze poruszanie się między pasami, przy jednoczesnym uproszczeniu nawigowania po mapie.
3. Dodano wzgórza obok alei i usunięto ogrodzenie.
Cel: Sprawić, aby ten obszar dostarczał więcej możliwości rozgrywki / był bardziej interesujący dla pojazdów zwrotnych i jednocześnie ułatwiał celowanie / strzelanie w poprzek alei.
4. Ten obszar został poddany znacznym zmianom: dodano plac budowy metra, ukształtowanie terenu zostało zmienione, konstrukcja cyrkowa została przesunięta, a odległe przejście przy obrzeżach mapy zostało zamknięte.
Cel: Przesunąć obszar starć dla czołgów średnich bliżej środka mapy (odsunąć go od dziedzińca w lewym obszarze zabudowanym) i zapewnić połączenie pomiędzy tą uliczką a resztą mapy (aleją a pozycjami niszczycieli czołgów w parku).
Dodatkowe (nieznaczne) zmiany
W niektórych miejscach na mapie część krzewów/drzew została przeniesiona (głównie w celu oczyszczenia widoku między głównymi miejscami). Dodano niewielkie punkty osłony w pobliżu baz (cel: nieznacznie ułatwić zdobywanie bazy). Przesunięta granica mapy zapewnia dodatkowe przejście za budynkami w dolnej części mapy. Przejście pozostawiono otwarte, ponieważ jego wpływ jest nieznaczny, choć w niektórych przypadkach może być wykorzystane do wielu celów.