hello
W głównej wersji testowej obejmującej szereg ogólnych zmian i eksperymentalnej wersji pola bitwy ze zmienionymi strefami starć w kwadratach H1–K4 i F3–G3.
Minimapy: Zmiany eksperymentalne:
Rozmieszczenie zmian:
Ogólny widok: Ogólny widok obejmujący zmiany eksperymentalne:
Opis zmian:
1. Obniżyliśmy wzgórze w kwadracie H8, co pozwoli dolnej drużynie szybciej zająć pozycje snajperskie. Zamknęliśmy pozycje do ostrzału wzdłuż linii 9 i 0.






2. Dodaliśmy pośrednie osłony na skrzyżowaniach w kwadratach F9–F0 i E9–E0, co pozwoli na bezpieczniejszy przejazd pojazdów do dolnej bazy. Usunęliśmy niezbalansowaną pozycję przy nabrzeżu w kwadracie E0.






3. Dodaliśmy podwyższone pozycje i osłony dla obu drużyn w kwadratach E9 i B6, które pozwalają na potyczki na średnim i długim dystansie.








4. Zmieniliśmy obszar starć czołgów ciężkich w kwadratach C7, D7 i D8: przemodelowaliśmy ukształtowanie terenu, dodaliśmy nowe osłony i poszerzyliśmy strefę rozgrywki.






5. Zmieniliśmy część góry w kwadratach H6–H7 i usunęliśmy tam roślinność, aby zapewnić wąski sektor ostrzału z uniesionej pozycji snajperskiej w kwadracie H8 na pojazdy przeciwnika w kwadratach J3–J4 (przez analogię do górnej bazy).




6. Zmieniliśmy uniesioną pozycję i obszary wokół niej w kwadratach G5–H6, aby zwęzić sektor, w którym pojazdy z dolnej drużyny są wystawione na ostrzał przeciwnika oraz, aby dodać nowe pozycje do ostrzału ze średniego dystansu.






7. Zmieniliśmy uniesioną pozycję i obszary wokół niej w kwadratach D2–E3, aby zwęzić sektor, w którym pojazdy z górnej drużyny są wystawione na ostrzał przeciwnika oraz, aby dodać nowe pozycje do ostrzału ze średniego dystansu.






8. Poszerzyliśmy obszar rozgrywki w kwadratach E2–G1 i dodaliśmy uniesioną pozycję oraz pośrednie osłony, które pozwalają dolnej drużynie wyprowadzić ataki w kierunku górnej bazy.






9. Dodaliśmy nowe osłony w kwadracie F4.




10. Dodaliśmy skałę w kwadracie D4, aby powstrzymać pojazdy na pozycji snajperskiej w kwadracie C3 od ostrzału pojazdów przejeżdżających przez most.




11. Zmieniliśmy obszar obok mostu od strony dolnej drużyny w kwadratach E6–F7: poszerzyliśmy obszar rozgrywki i dodaliśmy nowe dogodne pozycje pozwalające graczom na ostrzał wzdłuż mostu w starciach na średnim i dużym dystansie.






12. Całkowicie zmieniliśmy strefę starcia w kwadratach H1–K4 . Przesunęliśmy uniesioną pozycję w kwadratach H3–H4 w lewo. Usunęliśmy część góry w kwadratach F3–G3, aby zapewnić sektory ostrzału z uniesionej pozycji w innych kierunkach. Obie drużyny zyskały nowe dogodne pozycje i osłony do ostrzału ze średniego dystansu. Zbalansowaliśmy czas dojazdu drużyn do strefy starcia.
















Wprowadziliśmy kilka mniejszych zmian: usunęliśmy nadmiarową roślinność wraz z niewielkimi kamieniami wzdłuż różnych przejazdów, aby poprawić rozgrywkę na mapie.
Zmieniliśmy punkty pojawiania się pojazdów dla obu drużyn, aby zbalansować czasy dojazdów na początku bitwy.