PanzerNews - supertest: mapa Rzeka Perłowa, cz.II

supertest: mapa Rzeka Perłowa, cz.II

Ideą przyświecającą przeprojektowaniu mapy jest chęć usunięcia liniowości i wprowadzenia większej różnorodności rozgrywki. W oparciu o powyższą koncepcję trwają obecnie prace nad dwoma wersjami mapy.

Opcja 1: Common 1• Przeprojektowano centralne wzgórze z domami z zamiarem uczynienia z niego jednego z głównych punktów na mapie. Można teraz je zająć i zapewnić sobie kontrolę nad sporą częścią terenu. • Domy znajdujące się u stóp wzgórza zostały usunięte albo przesunięte na szczyt, dzięki czemu na tej linii gracze nie są od siebie znacząco oddzieleni. • Cała strona południowo-zachodnia została otwarta i umożliwia przeprowadzanie szybkich ataków i manewrów oskrzydlających, a także ukrycie się. • Góry w pobliżu baz stają się teraz punktami obronnymi. Common 2 1.1 1.2 2.1 2.2 3.1 3.2 Opcja 2: Common 1• Na mapie nie ma już zarośli, a ukryć można się wyłącznie za drzewami. • Dodano łączącą skrzydło z centrum drogę dla czołgów ciężkich, a także prowadzące do baz bezpieczniejsze ścieżki wzdłuż krawędzi mapy. • Od teraz można częściowo przejechać góry w pobliżu baz i wykorzystać te miejsca do obrony. • Można zniszczyć wszystkie budynki znajdujące się w centrum wioski. • Teren został wyrównany, co umożliwia bezpieczniejszy odwrót. • Można teraz wjechać na górę, która była wcześniej nieprzejezdna. Common 2 1.1 1.2 2 2.2 3.1 3.2 4 5.1 5.2 6 Jak zawsze plany modyfikacji mapy Rzeka Perłowa mogą ulec zmianom w zależności od wyników prowadzonych testów.
Sekcja komentarzy
Loading comment form ...