hello
Ten system pozwoli Wam ulepszyć parametry Waszych ulubionych pojazdów, aby dostosować je do Waszego indywidualnego stylu gry i zaoferuje usprawnienia, które podniosą jakość rozgrywki.
Jeśli chcielibyście mieć w tym udział, pobierzcie klienta serwera testowego Piaskownicy i rozpocznijcie eksperymentowanie z nowym systemem. By test zakończył się pomyślnie potrzebne nam są Wasze opinie i wsparcie. Zanim jednak ruszycie do bitwy, chcielibyśmy najpierw wyjaśnić kilka szczegółów, rozwiać wszelkie obawy i odpowiedzieć na kilka najczęściej zadawanych pytań.
Oglądajcie Davida 'eekeeboo' Baggley'a i Lucasa Bourguignona, kierownika ds. produktu odpowiedzialnego za wprowadzenie Ulepszenia polowego w Europie, omawiających najnowsze funkcjonalności i sugerowane zmiany. Odpowiemy na wszystkie Wasze palące pytania i wyczerpująco omówimy kwestie związane z Ulepszeniem polowym w tym streamie (w języku angielskim). Dołączcie na Twitch lub YouTube 15 czerwca, korzystając z poniższego linku.
Wybór należy do Was. Jednak wspinanie się w górę drzewa technologicznego ma pozostać priorytetem, ponieważ daje dostęp do nowych pojazdów, a co za tym idzie, do nowych doświadczeń z gry i mechanik. Gdy już znajdziecie pojazd, którym lubicie grać i który opanowaliście, to będzie to najlepszy moment na zainteresowanie się Ulepszeniem polowym.
To także zależy od Was. Podczas gdy Ulepszenie polowe daje pewne premie do parametrów pojazdu, są one nieznaczne. Wszelkie potknięcia podczas bitwy będą miały większy wpływ na jej wynik niż ulepszenie kilku parametrów o 1%.
Najwięcej korzyści w ramach Ulepszenia polowego pochodzi z Dwojakich modyfikacji, które zwiększają jeden parametr kosztem drugiego. Ich wartość zwiększa parametry, które wybraliście zależnie od Waszego stylu gry, kosztem tych, które jesteście gotowi poświęcić. Ulepszenie polowe służy do przystosowania Waszego pojazdu tak, aby dopasować go do Waszego stylu rozgrywki, co jednak ma swoją cenę. Zatem oczywiście nie powinno ono być postrzegane jako obowiązkowy element każdego pojazdu, jaki posiadacie.
Uczestnictwo i odbieranie nagród jest proste. Podczas testu będziecie mieli dostęp do łańcucha prostych misji dziennych dla pojazdów z poziomów VI-X. Każda misja ma proste zasady - rozegrajcie 2 bitwy w określonym rodzaju pojazdu i znajdźcie się wśród najlepszych 12 graczy w swojej drużynie pod względem zdobytych PD. Ukończenie każdej misji da Wam 5 żetonów. Wypełnijcie 4 misje z 5, aby odblokować finalną i zarobić 20 żetonów.
Po ukończeniu pierwszego łańcucha, drugi zostanie udostępniony następnego dnia. Misje mają takie same zasady - rozegrać 2 bitwy w określonym rodzaju pojazdu i znaleźć się wśród najlepszych 12 graczy w swojej drużynie pod względem zdobytych PD. Po ukończeniu dwóch takich misji zgarniecie dodatkowe 20 żetonów. Wypełnianie misji jest opcjonalne, ale pamiętajcie, że każda z nich przyniesie dodatkowe żetony.
Niedługo po zakończeniu testów Piaskownicy żetony zostaną przeniesione na serwer główny, a gracze będą mogli je wydać w specjalnej sekcji sklepu w grze na nagrody.
Do ekranu Ulepszenia polowego można przejść z garażu - poprzez przycisk w prawym górnym rogu ekranu, nad sekcją z parametrami pojazdu. Opcjonalnie możecie dotrzeć do tej funkcjonalności z interfejsu drzewa technologicznego, służącego do badania modułów wybranego pojazdu. Pamiętajcie, że wyłącznie elitarne pojazdy, tj. te, które posiadają zbadane wszystkie moduły oraz następujące po nich pojazdy wyższego poziomu, będą miały dostęp do Ulepszenia polowego.
Ulepszenie polowe jest dostępne dla wszystkich pojazdów z poziomów VI–X (łącznie z kolekcjonerskimi, specjalnymi i premium), a z wyłączeniem jednostek do wypożyczenia, po zdobyciu przez nie statusu elitarnego. Status elitarny oznacza, że wszystkie moduły w danym pojeździe oraz wszystkie pojazdy z wyższego poziomu w linii, zostały zbadane.
Ulepszenie polowe używa jedynie dwóch najpowszechniejszych walut w grze - PD i kredytów. Możecie wykorzystać albo bojowe PD, albo wolne PD, aby zwiększyć poziomy Ulepszenia polowego swojego pojazdu, a kredytów aby kupić Dwojakie modyfikacje i przy-/przepisać kategorię dla drugiego miejsca na wyposażenie.
Zakupiona Dwojaka modyfikacja zostaje skasowana po tym, jak zostanie anulowana. W przeciwieństwie do wyposażenia nie zostaje zapisana w magazynie. Jeśli później zdecydujecie się na ponowne jej aktywowanie, będziecie musieli wydać kredyty.
Obecnie próbujemy przypisać różne ceny dla pojazdów różnych poziomów. Dla pojazdów niższych poziomów koszt modyfikacji w PD i kredytach będzie niższy. Jednak pamiętajcie, że ceny na serwerze bieżącej Piaskownicy są umowne i przypuszczalnie zostaną zmienione po wprowadzeniu tej funkcjonalności.
Wartości procentowe w tym systemie odnoszą się do wartości parametrów pojazdu, przed zastosowaniem na nim efektów działania załogi, materiałów eksploatacyjnych i wyposażenia. Zostają one dodane lub odjęte od łącznych wartości parametrów, na które wpływają. W tym systemie nie istnieją mnożniki współczynników.
Standardowe modyfikacje są automatycznie stosowane na pojazdach na poziomach II, IV, V, VII i VIII Ulepszenia polowego. Dają one małą premię do jednego z głównych parametrów, zależnie od typu i roli pojazdu i zawsze są aktywne. Standardowe modyfikacje na wyższych poziomach tego systemu zazwyczaj dają nieznacznie większe premie. Można je traktować jako nagrody za osiąganie nowych poziomów Ulepszenia polowego.
Głównym celem Dwojakich modyfikacji jest rearanżacja parametrów pojazdu tak, aby ulepszyć te, których najbardziej potrzebujecie, zależnie od stylu gry, kosztem tych, które nie są dla Was tak istotne.
Co więcej, gdy będziecie decydować o wyborze Dwojakiej modyfikacji, weźcie pod uwagę skumulowany efekt wszystkich poprzednich i następujących modyfikacji, załogi, wyposażenia i materiałów eksploatacyjnych. Wartości poświęcone na rzecz innych mogą zostać zrekompensowane innym elementem wyposażenia pojazdu.
Pamiętajcie też, że niewybranie żadnego z dwóch parametrów także może być dobrym rozwiązaniem. Nie zablokuje to Wam dostępu do dalszych poziomów Ulepszenia polowego.
Możecie wybrać dwie kategorie (z czterech) dla drugiego miejsca na wyposażenie:
Typ pojazdu | Domyślna kategoria | Przeciwna kategoria | Kategorie dostępne dla drugiego miejsca |
Czołg lekki | Zwiad | Żywotność | Siła ognia / mobilność |
Czołg średni | Mobilność | Siła ognia | Żywotność / zwiad |
Czołg ciężki | Żywotność | Zwiad | Siła ognia / mobilność |
Niszczyciel czołgów | Siła ognia | Mobilność | Żywotność / zwiad |
Działo samobieżne | Siła ognia | Mobilność | Żywotność / zwiad |
Kategorię dla drugiego miejsca można zmienić za kredyty.
Podczas 30-sekundowego odliczania przed rozpoczęciem bitwy. Po rozpoczęciu bitwy nie będzie już można zmieniać wyposażenia.
Nie. Kara ta redukuje przyspieszenie / prędkość maksymalną ze względu na uszkodzony silnik, a także szybkość przeładowania, ze względu na uszkodzenia magazynu amunicji.
Dotyczy ona jedynie czasu przeładowania między magazynkami.
Na razie nie planujemy takiego rozwiązania.
Nie, tak nie jest. Ta wartość poprawia szybkość obrotu działa na poziomym łuku celowania pojazdu.
Wykonajcie te 4 proste kroki:
Nie, jeśli graliście w World of Tanks przed 18 maja, 2021 roku, na serwerze Piaskownicy będzie zapisana kopia Waszego konta z tamtego czasu. Oznacza to, że jeśli dany pojazd był przedtem w Waszym garażu, będzie on dla Was dostępny w Piaskownicy, wraz z jego załogą i wyposażeniem. W ten sposób chcemy się upewnić, że cały dostępny czas spędzicie na testowaniu, a nie na odtwarzaniu konfiguracji pojazdu ze swojego konta na serwerze głównym.
Bez obaw - zadbaliśmy o to. Każdy gracz, który zaloguje się na serwer Piaskownicy otrzyma następujące ilości zasobów dla tego serwera:
To powinno wystarczyć na pokrycie wszystkich Waszych wymagań testowych.
Ankieta pojawi się w głównym kliencie gry. Niektórzy gracze, którzy stoczyli określoną liczbę bitew, otrzymają ankietę w fazie testów. Wszyscy pozostali uczestnicy, którzy brali udział w więcej niż pięciu bitwach, otrzymają ankietę w ostatnich dniach testu lub bezpośrednio po jego zakończeniu. Jeżeli nie otrzymacie ankiety od razu, prosimy o cierpliwość. Aby zmniejszyć obciążenie techniczne, roześlemy ją partiami.
Jeśli nie chcecie wypełnić ankiety od razu po jej udostępnieniu, możecie ją zamknąć, a potem ponownie otworzyć przez Centrum powiadomień w kliencie gry. Pamiętajcie, że Wasze odpowiedzi nie zostaną zapisane, jeśli zamkniecie ankietę przed jej ukończeniem, zatem jeśli zamkniecie ją po podaniu tylko wybranych odpowiedzi, będziecie musieli na nie ponownie odpowiedzieć w późniejszym czasie. Jeśli zamkniecie klienta gry przed ponownym otwarciem ankiety, nie będzie ona już dostępna.