hello
Kapitanowie! W związku z instalacją aktualizacji serwery będą niedostępne:Rozmiar aktualizacji: 3,1 GB
Radzieckie krążowniki ciężkie VIII–IX poziomu wkraczają we wczesny dostęp!
Wraz z wprowadzeniem aktualizacji 0.9.5 X Moskwa oraz V Kirow będą zastąpione w drzewie technologicznym przez okręty X Aleksander Niewski oraz V Kotowskij. VIII Tallinn, IX Riga oraz X Pietropawłowsk udostępnimy do zbadania w aktualizacji 0.9.6.
Nadciągają okręty podwodne i będzie można pograć za ich sterami w osobnym trybie! To pozwoli nam na dalsze testy nowej klasy okrętu, jednocześnie dostosowując balans oraz mechanikę na zwykłym serwerze poprzez zaangażowanie większej liczby uczestników i nie wpływając na inne tryby bitew. Dopiero gdy wykonamy wszystkie te kroki, będziemy mogli zdecydować o ostatecznym losie jednostek nowej klasy.
Gracze otrzymają możliwość wejścia do bitew okrętów podwodnych za sterami okrętów podwodnych oraz okrętów VI poziomu.
Okręty podwodne są delikatnymi, lecz podstępnymi łowcami, które mogą podróżować nie tylko w poziomie, lecz również zanurkować w morską toń. Głębokość zanurzenia okrętów podwodnych wpływa na ich wykrywalność, zasięg widzenia oraz możliwość interakcji z pozostałymi okrętami podwodnymi oraz innymi klasami okrętów.
Głównym uzbrojeniem okrętów podwodnych są torpedy z naprowadzaniem akustycznym. Możecie przypuścić atak z dowolnej głębokości, a dzięki mechanice unikatowej dla okrętów podwodnych — impulsów sonaru — zwiększycie potencjalną skuteczność swojej salwy torpedowej. Obserwujcie poziom naładowania akumulatorów i mądrze korzystajcie z impulsów sonaru. Torpedy mogą wynurzać się i trafiać we wrogie jednostki tylko przy aktywnym efekcie impulsu sonaru. Jeśli skończy się Wam moc w akumulatorach, będziecie zmuszeni zmniejszyć prędkość do 1/4 lub wynurzyć się na powierzchnię, żeby je naładować.
Miejcie oko na niszczyciele i krążowniki drużyny przeciwnej. Wszystkie niszczyciele, a także krążowniki VI Dallas, VI Budionny, VI Leander i VI Perth posiadają bomby głębinowe. To skuteczna broń, którą można trafić okręty podwodne ukrywające się pod powierzchnią wody.
Więcej szczegółów o nowym wydarzeniu, cechach okrętów podwodnych, a także jak sobie z nimi radzić, możecie przeczytać w specjalnym artykule.
Ulepszony sprzęt eksploatacyjny stanie się darmowy, natomiast standardowy sprzęt eksploatacyjny zostanie całkowicie usunięty. Co za tym idzie, wszystkie bitwy będą toczyły się z wykorzystaniem ulepszonego sprzętu eksploatacyjnego, a gracze nie będą musieli dłużej wydawać na niego kredytów.
Ulepszony sprzęt eksploatacyjny zamontowany na okrętach i trzymany w inwentarzu zostanie automatycznie wymieniony na kredyty po kursie 1:22 500 kredytów. Kontenery „Więcej sprzętu eksploatacyjnego” nie będą już dostępne, a jeśli posiadacie kontenery tego typu na swoich kontach, to zostaną one automatycznie wymienione na kredyty po cenie 160 000 kredytów za sztukę. Jeśli chodzi o inne nagrody, to ulepszony sprzęt eksploatacyjny zostanie zamieniony na sygnały.
Ponieważ lotniskowce nie posiadają żadnego ulepszonego sprzętu, ich parametry nie ulegną zmianie, a koszt ich obsługi został skorygowany, aby dopasować go do innych klas okrętów. Na przykład koszt obsługi lotniskowców X poziomu zostanie zmniejszony z 240 000 do 180 000 kredytów.
Szczegóły sezonu opiszemy w specjalnym artykule.
Początkowa liczba punktów w trybie Dominacji w bitwach kooperacyjnych została zwiększona:
Pozwoli to na zmniejszenie liczby bitew, które kończą się kiedy liczba punktów jednej z drużyn jest równa zeru.
Dodatkowe informacje o zmianach dotyczących balansu, zmianach w zawartości i dodatkach, a także o pozostałych usprawnieniach znajdziecie poniższych wysuwanych spoilerach.