PanzerNews - WoWs: aktualizacja 0.9.4

WoWs: aktualizacja 0.9.4

Krążowniki ZSRR.
Kapitanowie! W związku z instalacją aktualizacji serwery będą niedostępne:
Od: Cz. 14 Maj 07:00 CEST (UTC+2) / Twój czas lokalny: Cz. 14 Maj 07:00
Do: Cz. 14 Maj 10:00 CEST (UTC+2) / Twój czas lokalny: Cz. 14 Maj 10:00
Rozmiar aktualizacji: 3,1 GB

Radzieckie krążowniki ciężkie VIII–IX poziomu wkraczają we wczesny dostęp!

Cechy nowej gałęzi w drzewie technologicznym

  • Skuteczne pociski PP o wyśmienitych zdolnościach penetracji pancerza, niezłej balistyce, rzadszym przebiciu na wylot oraz poprawionych kątach rykoszetowania.
  • Stosunkowo długi czas przeładowania oraz specjalne ustawienia celności: okręty nowej gałęzi mają większą elipsę rozrzutu na większych odległościach, w porównaniu do innych krążowników.
  • Połączenie ich ustawień celności oraz wykorzystanie sprzętu Radar dozorowania o zasięgu działania równym 12 km pozwoli najlepiej zaprezentować się nowym krążownikom w potyczkach na średnim dystansie.

Wraz z wprowadzeniem aktualizacji 0.9.5 X Moskwa oraz V Kirow będą zastąpione w drzewie technologicznym przez okręty X Aleksander Niewski oraz V KotowskijVIII TallinnIX Riga oraz X Pietropawłowsk udostępnimy do zbadania w aktualizacji 0.9.6.

  • Wczesny dostęp do radzieckich krążowników VIII Tallinn oraz IX RigaV Mikojan, a także stały kamuflaż „Radziecki” będą dostępne w zestawach, które zdobędziecie za żetony radzieckie. Zestawy są otwierane po kolei.
  • Żetony radzieckie znajdziecie w kontenerach z wydarzenia, które można nabyć za wypełnianie dyrektyw lub otrzymać z Dostaw codziennych. Dodatkowo możecie zdobyć żetony radzieckie za zwycięstwa za sterami krążowników VIII Piotr BagrationVIII Oczakow i V Mikojan.
  • Wypełnienie wszystkich czterech dyrektyw zostanie wynagrodzone stałym kamuflażem Radziecki dla V Mikojan.
  • VIII Piotr Bagration oraz VIII Oczakow są dostępne w Zbrojowni w zamian za dublony.

Dowiedz się więcej>>>

Port w Noworosyjsku

Port Czarnomorski został zaktualizowany i otrzymał nową nazwę — Port w Noworosyjsku.

BITWA OKRĘTÓW PODWODNYCH

Początek: Śr. 27 Maj 06:00 CEST (UTC+2) / Twój czas lokalny: Śr. 27 Maj 06:00
Koniec: Śr. 24 Cze. 06:00 CEST (UTC+2) / Twój czas lokalny: Śr. 24 Cze. 06:00

Nadciągają okręty podwodne i będzie można pograć za ich sterami w osobnym trybie! To pozwoli nam na dalsze testy nowej klasy okrętu, jednocześnie dostosowując balans oraz mechanikę na zwykłym serwerze poprzez zaangażowanie większej liczby uczestników i nie wpływając na inne tryby bitew. Dopiero gdy wykonamy wszystkie te kroki, będziemy mogli zdecydować o ostatecznym losie jednostek nowej klasy.

Gracze otrzymają możliwość wejścia do bitew okrętów podwodnych za sterami okrętów podwodnych oraz okrętów VI poziomu.

Okręty podwodne są delikatnymi, lecz podstępnymi łowcami, które mogą podróżować nie tylko w poziomie, lecz również zanurkować w morską toń. Głębokość zanurzenia okrętów podwodnych wpływa na ich wykrywalność, zasięg widzenia oraz możliwość interakcji z pozostałymi okrętami podwodnymi oraz innymi klasami okrętów.

Głównym uzbrojeniem okrętów podwodnych są torpedy z naprowadzaniem akustycznym. Możecie przypuścić atak z dowolnej głębokości, a dzięki mechanice unikatowej dla okrętów podwodnych — impulsów sonaru — zwiększycie potencjalną skuteczność swojej salwy torpedowej. Obserwujcie poziom naładowania akumulatorów i mądrze korzystajcie z impulsów sonaru. Torpedy mogą wynurzać się i trafiać we wrogie jednostki tylko przy aktywnym efekcie impulsu sonaru. Jeśli skończy się Wam moc w akumulatorach, będziecie zmuszeni zmniejszyć prędkość do 1/4 lub wynurzyć się na powierzchnię, żeby je naładować.

Miejcie oko na niszczyciele i krążowniki drużyny przeciwnej. Wszystkie niszczyciele, a także krążowniki VI DallasVI BudionnyVI Leander i VI Perth posiadają bomby głębinowe. To skuteczna broń, którą można trafić okręty podwodne ukrywające się pod powierzchnią wody.

Więcej szczegółów o nowym wydarzeniu, cechach okrętów podwodnych, a także jak sobie z nimi radzić, możecie przeczytać w specjalnym artykule.

ULEPSZONY SPRZĘT EKSPLOATACYJNY

Ulepszony sprzęt eksploatacyjny stanie się darmowy, natomiast standardowy sprzęt eksploatacyjny zostanie całkowicie usunięty. Co za tym idzie, wszystkie bitwy będą toczyły się z wykorzystaniem ulepszonego sprzętu eksploatacyjnego, a gracze nie będą musieli dłużej wydawać na niego kredytów.

Ulepszony sprzęt eksploatacyjny zamontowany na okrętach i trzymany w inwentarzu zostanie automatycznie wymieniony na kredyty po kursie 1:22 500 kredytów. Kontenery „Więcej sprzętu eksploatacyjnego” nie będą już dostępne, a jeśli posiadacie kontenery tego typu na swoich kontach, to zostaną one automatycznie wymienione na kredyty po cenie 160 000 kredytów za sztukę. Jeśli chodzi o inne nagrody, to ulepszony sprzęt eksploatacyjny zostanie zamieniony na sygnały.

Ponieważ lotniskowce nie posiadają żadnego ulepszonego sprzętu, ich parametry nie ulegną zmianie, a koszt ich obsługi został skorygowany, aby dopasować go do innych klas okrętów. Na przykład koszt obsługi lotniskowców X poziomu zostanie zmniejszony z 240 000 do 180 000 kredytów.

BITWY RANKINGOWE

Początek: Śr. 20 Maj 11:00 CEST (UTC+2) / Twój czas lokalny: Śr. 20 Maj 11:00
Koniec: Wt. 16 Cze. 10:30 CEST (UTC+2) / Twój czas lokalny: Wt. 16 Cze. 10:30
Format: 7 na 7 za sterami okrętów VII poziomu Nagrody: do 4 700 jedn. stali oraz wiele nagród dodatkowych Mapy: Archipelag, Krąg, Wielki wyścig, Nowy Świt, Trójząb, Sąsiedzi i Riposta.

Szczegóły sezonu opiszemy w specjalnym artykule.

INTERFEJS, GRAFIKA I DŹWIĘK

  • Zaktualizowano wygląd zakładki Moduły. Pod tą zakładką znajdziecie teraz wszystkie ulepszenia i sprzęt eksploatacyjny dla dowolnego, jeszcze niezdobytego okrętu.
  • Okręty mogą być badane i zdobywane przez ekran drzewa technologicznego. Kliknijcie okręt raz, aby otworzyć stronę ze specyfikacją i przyciskami Kup/Zbadaj. Kliknijcie okręt dwukrotnie, a ukaże się zakładka Moduły. Kliknięcie niezagospodarowanego obszaru w drzewie technologicznym ukryje stronę ze specyfikacją.
  • Zaktualizowaliśmy ikony sprzętu eksploatacyjnego i uzbrojenia.
  • Mapy Zorza polarna, Rozbicie, Śpiący olbrzym, Pętla, Grecja i Złomowisko Alpha zostały przystosowane do nowego modelu oświetlenia i ulepszonej technologii HDR.
  • Od teraz wyświetlana jest specjalna animacja, gdy pocisk odbije się rykoszetem.
  • Poprawiliśmy wygląd poręczy, a także olinowania, zarówno w Portach, jak i na mapach.
  • Poprawiono podkład głosowy dla okrętów polskich, holenderskich i austro-węgierskich. Obecność podkładów głosowych dla unikalnych dowódców jest teraz brana pod uwagę, gdy wybrany jest tryb „Narodowe+”.

MAPY I TRYBY GRY

Przeprojektowano następujące mapy:
  • Pętla: zaktualizowano położenie wysp. Ułatwi to dotarcie do stref kluczowych i manewrowanie w ich obrębie.
  • Atlantyk: wyspa znajdująca się w kwadracie A7 na krawędzi mapy została usunięta.
Loop1 Loop2 Atlantic1 Atlantic2

Początkowa liczba punktów w trybie Dominacji w bitwach kooperacyjnych została zwiększona:

  • z 300 do 400 punktów w trybie z 3 strefami kluczowymi;
  • z 200 do 300 punktów w trybie z 4 strefami kluczowymi.

Pozwoli to na zmniejszenie liczby bitew, które kończą się kiedy liczba punktów jednej z drużyn jest równa zeru.

POZOSTAŁE ZMIANY

Dodatkowe informacje o zmianach dotyczących balansu, zmianach w zawartości i dodatkach, a także o pozostałych usprawnieniach znajdziecie poniższych wysuwanych spoilerach.

W aktualizacji 0.9.4 przeprowadziliśmy zmiany parametrów niektórych okrętów na podstawie naszej analizy ich wydajności bojowej oraz informacji zwrotnej od graczy. Takie zmiany były potrzebne, aby ostrożnie skorygować balans wybranych okrętów wojennych. W przyszłych aktualizacjach mogą pojawić się dalsze zmiany, o ile zajdzie taka potrzeba.

Europejski niszczyciel VIII poziomu Öland:

  • Skrócono standardowy czas przeładowania wyrzutni torped z 70 do 59 sek.

Amerykański krążownik VIII poziomu Cleveland:

  • Do miejsca z Radarem dozorowania dodano sprzęt eksploatacyjny Myśliwiec.

Amerykańskie krążowniki Seattle IX poziomu oraz Worcester X poziomu:

  • Do miejsca z Radarem dozorowania dodano sprzęty eksploatacyjne Myśliwiec i Samolot zwiadowczy.

Amerykański pancernik VIII poziomu North Carolina:

  • Zwiększono grubość pancerza pokładu z 37 do 38 mm.

Niszczyciele Nicholas, Farragut, Mahan, Benson, Fletcher oraz Ogniewoj:

  • Sprzęt eksploatacyjny Obrona przeciwlotnicza można teraz zamontować na każdym kadłubie.

Radziecki krążownik III poziomu Aurora:

  • Zwiększono prędkość obrotu dział z 5,3 do 5,5 stopnia na sekundę.

Radziecki pancernik IV poziomu Gangut:

  • Zwiększono bazowy zasięg ognia dział baterii głównej z 12,3 do 12,4 km.

Brytyjski niszczyciel III poziomu Valkyrie:

  • Wydłużono czas przeładowania dział baterii głównej z 5,4 do 5,6 sek.

Brytyjski niszczyciel IX poziomu Jutland:

  • Wydłużono czas przeładowania dział baterii głównej z 4,2 do 4,3 sek.
  • Wydłużono czas przeładowania wyrzutni torped 124 do 125 sek.

Brytyjski niszczyciel X poziomu Daring:

  • Wydłużono czas przeładowania dział baterii głównej z 2,7 do 2,8 sek.
  • Wydłużono czas przeładowania wyrzutni torped 124 do 125 sek.

Brytyjski krążownik II poziomu Weymouth:

  • Dodano sprzęt eksploatacyjny Grupa naprawcza.
  • Wydłużono czas przeładowania dział baterii głównej z 8,57 do 8,9 sek.

Brytyjski krążownik V poziomu Hawkins:

  • Skrócono czas przeładowania dział baterii głównej z 13,5 do 13 sek.

Niemiecki niszczyciel V poziomu Т-22:

  • Dodano w osobne miejsce Sondę hydroakustyczną.

Niemiecki niszczyciel VI poziomu Ernst Gaede:

  • Na standardowym kadłubie można zamontować Sondę hydroakustyczną.

Samoloty:

  • Zasięg wykrywania wszystkich samolotów został zmniejszony z 17 do 16 km (zasięg wykrywania jest parametrem, który określa dystans, z jakiego samolot może wykryć wrogi cel).
Zbrojownia ma teraz do zaoferowania kontenery z kolekcji „Stanowczo i gwałtownie”. Kontenery można nabyć w zamian za 6000 jedn. węgla. Nagrodą za skompletowanie całej kolekcji jest unikalny, włoski dowódca historyczny, Luigi Sansonetti.

Wraz z wprowadzeniem wersji 0.9.4 wszystkie żetony europejskie zostaną wymienione na kredyty po kursie 1:7500.

Stały kamuflaż Dzień zwycięstwa, który jest dostępny w zamian za dublony, został dodany do zakładki Kamuflaż w sekcji Wygląd dla następujących okrętów: VIII AlabamaV TexasVII New OrleansVII Duke of YorkVIII ImplacableVI AigleVII Minsk oraz V Oktiabrskaja Rewolucja. Dodano następujące kamuflaże jednorazowe: Stacja rekrutacyjna, Trofeum, Nagrodzony, Zasłużony i Triumfalny. Więcej informacji o sposobie na zdobycie wspomnianych przedmiotów opublikujemy później. Następujące okręty zostały dodane do testów przez deweloperów, supertesterów oraz współtwórców społeczności: IV RheinVI WeserVIII August von ParsevalX Manfred von RichthofenVIII Z-35 oraz VIII V. I. Lenin.
  • Przyśpieszono ładowanie klienta gry, gdy w Porcie obecna jest duża liczba dowódców.
  • Zmieniono nazwy poziomów konta na poziomy dostępu. Osiągnięciu nowego poziomu towarzyszy teraz podkład głosowy.
  • Wykrywalność okrętu z powietrza jest teraz równa zasięgowi dział obrony przeciwlotniczej okrętu przez dwie sekundy od zaprzestania ognia z tychże dział. Wpływa to na wykrywalność wyłącznie w sytuacji, kiedy wrogie samoloty są w zasięgu Waszej obrony przeciwlotniczej.
  • Zaktualizowano algorytm, który wybiera rekomendowane klany, a także zaktualizowano wygląd zakładki Rekomendacje w sekcji Klany.
  • Przeprojektowano animację stożka celowniczego torped. Obecnie stożek celowniczy porusza się płynniej w pobliżu obranego celu.
  • Słowo „flaga” zostało usunięte z nazw flag.
  • Naprawiono błędy w opisach cech gałęzi okrętów w drzewie technologicznym.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że grubość pancerza pionowego rufowego oraz dziobowego przegród VIII Graf Zeppelin oraz VIII Graf Zeppelin B wynosiła 20 mm. Obecnie grubość części tych przegród wynosi 60 mm.
  • Wprowadzono niewielkie poprawki w teksturach i modelach następujących okrętów: VIII MainzVI GuépardVII SkåneX SmålandX VeneziaVIII WładywostokX DaringX HayateX OhioIX BrindisiI EritreaX HallandVI TrentoIX GeorgiaVII SimsVIII AmalfiVII ZaraX MinotaurV VisbyVIII SiliwangiV Raimondo MontecuccoliX MarceauII Enseigne GaboldeVIII Lightning oraz IX Östergötland.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że strumień świateł dla stałego kamuflażu Nowy Rok na lotniskowcach rozjaśniał się od dzioba do rufy, zamiast od rufy po dziób.
  • Naprawiono błąd, który powodował wyświetlanie X Smolenska jako okrętu premium, nie zaś jako specjalnego.
  • Naprawiono błędy na mapach Archipelag, Estuarium, Biegun, Przystań oraz Łzy pustyni; a także w portach Nowy Jork, Marsylia oraz Fiordy.
  • Naprawiono błąd, który powodował ucięcie tekstu po wpisaniu tekstu zawierającego znaki <> lub ^ w wiadomości na czacie w Porcie. Te znaki zostaną teraz usunięte.
  • Naprawiono błąd, który powodował brak automatycznego odłączenia od serwera po 3 godzinach bezczynności.
  • Naprawiono wyświetlanie wskazówek po najechaniu na przyciski „Gotowy” i „Niegotowy” w pokoju treningowym oraz na ekranie dywizjonu.
  • Naprawiono błąd, który powodował nazwanie trybu bitwy w pokoju treningowym „typem bitwy”.
  • Naprawiono błąd, który powodował niepoprawną zmianę rozmiarów okien, gdy wartość ustawienia Zwiększ skalę interfejsu wynosiła ponad 100%.
  • Naprawiono błąd, który powodował wyłączenie klienta gry po naciśnięciu przycisku ESC podczas otwierania okna z naszywkami.
  • Naprawiono błąd, który powodował nachodzenie na siebie ikon talentu i umiejętności w oknie Akt osobowych dowódcy Günthera Lütjensa.
  • Naprawiono błąd, który powodował wyświetlanie niepoprawnych informacji na celowniku o gotowości dział do wystrzału, gdy włączona była opcja Zmniejsz tempo odśw. interfejsu graficznego.
  • Naprawiono błąd, który powodował wyłączenie autopilota po przeciągnięciu punktów kursu jeden na drugi.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał przełączenie z jednego działa na inne tego samego typu z kamery ogólnej w Porcie.
  • Naprawiono błąd, który powodował częściowe rozmycie tekstu interfejsu.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wyświetlanie wskaźnika dział dodatkowych/przeciwlotniczych, informacji o zablokowaniu dział oraz czasomierza pożaru i zalania po ponownym wejściu do bitwy.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał nanoszenie ścieżki autopilota na określonym obszarze na mapie taktycznej.
  • Naprawiono błąd, który powodował wydłużenie czasu odnowienia o sekundę, gdy czas przeładowania wynosił więcej niż minutę.
  • Naprawiono błąd, który powodował przesunięcie w dół ikony ukończonej misji kampanii po najechaniu nań myszą.
  • Naprawiono błąd, przez który umożliwiał ostrzał wroga przez sojuszniczy okręt za pomocą dział uzbrojenia dodatkowego.
  • Naprawiono błąd, który umożliwiał potwierdzenie statusu „Gotowy” w dywizjonie w bitwach klanowych, mimo wybrania nieodpowiedniego okrętu.
  • Naprawiono błąd, przez który wskaźniki alarmu torpedowego, kolizji oraz radiolokacji nie pozwalały graczom na wybór celu priorytetowego dla uzbrojenia dodatkowego.
  • Naprawiono błąd, który powodował wyświetlanie boj wyznaczających granice stref kluczowych wyłącznie na małych odległościach.
  • Naprawiono błąd, przez który celownik eskadry przed rozpoczęciem ataku nie był wyświetlany w miejscu, na które był nakierowany.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczom zamontowanie ulepszenia Modyfikacja 1 sprzętu eksploatacyjnego okrętu na jednostkach VII Belfast oraz VII Z-39.
  • Naprawiono niepoprawne nazewnictwo dział przeciwlotniczych na okręcie III Romulus.
  • Naprawiono błąd, przez który nazwy przedmiotów w kolekcjach były pisane wielkimi literami.
  • Naprawiono błąd, który powodował wyświetlenie znacznika nad torpedą, zanim ta została uzbrojona.
  • Naprawiono błąd z okrętami i polem „Wkrótce”, przez który przełączenie na inny okręt powodowało wyświetlenie pola „Okręt testowy”.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał eskadrom atak natychmiast po starcie.
  • Naprawiono błąd, przez który w oknie Kampanie ikony niedostępnych misji były niepoprawnie wyświetlane przy rozdzielczości 1366x768.
  • Naprawiono błąd, przez który bomby lotnicze zadawały uszkodzenia później, niż w momencie trafienia celu.
Sekcja komentarzy
Loading comment form ...