Kapitanowie! Ze względu na instalację aktualizacji serwer będzie niedostępny:
Od: Cz. 09 Lip. 07:00 CEST (UTC+2) / Twój czas lokalny: Cz. 09 Lip. 07:00
Do: Cz. 09 Lip. 10:00 CEST (UTC+2) / Twój czas lokalny: Cz. 09 Lip. 10:00
Rozmiar aktualizacji: 3,2 GB
NIEMIECKIE LOTNISKOWCE
Niemieckie lotniskowce IV Rhein, VI Weser oraz VIII August von Parseval wkraczają do wczesnego dostępu! Aby je zdobyć, wypełnijcie misje bojowe, które mają określoną szansę na znalezienie się w kontenerach Niemieckie lotniskowce.
Nagrody z Dostaw codziennych oraz za wypełnianie dyrektyw: kontenery Niemieckie lotniskowce.
Nagrody z kontenerów: misje bojowe odblokowujące wczesny dostęp do niemieckich lotniskowców IV Rhein, VI Weser oraz VIII August von Parseval; jednorazowy kamuflaż „Czarny, biały, czerwony”; inne atrakcyjne nagrody.
Żetony niemieckie: możecie otrzymać żetony niemieckie za wypełnianie specjalnych łańcuchów misji bojowych. Przygotowaliśmy cztery takie łańcuchy, w których możecie otrzymać żetony niemieckie, a także stały kamuflaż Krzyż Żelazny dla okrętów IV Rhein, VI Weser oraz VIII August von Parseval.
Żetony niemieckie można również zdobyć poprzez wypełnienie specjalnych łańcuchów misji bojowych z zestawów dostępnych za dublony w Zbrojowni lub zestawów specjalnych w Sklepie premium.
Nagrody dostępne w ramach wymiany za żetony w Zbrojowni: stały kamuflaż Krzyż Żelazny dla okrętów X Großer Kurfürst, X Z-52, X Hindenburg oraz X Manfred von Richthofen; jednorazowe kamuflaże „Czarny, biały, czerwony”; kredyty; sygnały.
Uczestnicząc w oficjalnych streamach World of Warships, możecie zdobyć do pięciu dodatkowych kontenerów Niemieckie lotniskowce — aktywujcie kody bonusowe i wypełniajcie specjalne misje bojowe!
Cechy niemieckich lotniskowców
Samoloty mają dużą prędkość przelotową, ale dość małą pulę PW.
Samoloty szturmowe są wyposażone w nowy rodzaj amunicji — rakiety PP. Można dzięki nim zadać duże uszkodzenia cytadelom przeciwników. Istnieje jednak ryzyko, że atakując pod ostrymi kątami, rakiety zrykoszetują bądź nie przebiją pancerza. Trafienie cienkiego pancerza niszczycieli pod kątem 90 stopni często będzie skutkować przebiciem celu na wylot i zadaniem jedynie 1/10 uszkodzeń maksymalnych.
Torpedy wystrzeliwane przez niemieckie samoloty są szybkie, ale mają krótki zasięg i zadają umiarkowane uszkodzenia.
Niemieckie bombowce mają na pokładzie bomby przeciwpancerne. Eskadry latają na dużych wysokościach, a klucze atakujące przechodzą do nurkowania w sposób natychmiastowy. Dostosowanie miejsca zrzutu do pozycji przeciwnika podczas ataku jest dość trudne, dlatego niemieckie bombowce najlepiej sprawdzą się, obierając za cel wolniejsze jednostki.
Niemieckie lotniskowce są wyposażone w celne działa dodatkowe dalekiego zasięgu.
Cała linia niemieckich lotniskowców będzie dostępna do zbadania dla wszystkich graczy po premierze aktualizacji 0.9.7.
Początek: Śr. 15 Lip. 13:30 CEST (UTC+2) / Twój czas lokalny: Śr. 15 Lip. 13:30
Koniec: Pon. 31 Sie. 05:30 CEST (UTC+2) / Twój czas lokalny: Pon. 31 Sie. 05:30
Format: bitwy 7 na 7, okręty VI poziomu
Nagrody: do 10 000 jedn. stali i wiele dodatkowych nagród
Mapy: Pętla ze zmniejszonym obszarem bitwy, Krąg, Wielki wyścig, Nowy Świt, Trójząb, Sąsiedzi oraz Riposta
BITWY RANKINGOWE
Początek: Śr. 22 Lip. 11:00 CEST (UTC+2) / Twój czas lokalny: Śr. 22 Lip. 11:00
Koniec: Wt. 18 Sie. 10:30 CEST (UTC+2) / Twój czas lokalny: Wt. 18 Sie. 10:30
Format: bitwy 7 na 7, okręty VIII poziomu
Nagrody: do 4 800 jedn. stali i wiele dodatkowych nagród
Mapy: Grecja, Wody Północy, Przystań, Pasmo górskie, Trójząb, Pętla oraz Gorący punkt
ZMIANY W ZAKŁADCE MODUŁY
Zakładka Moduły w Porcie została przerobiona. Konfigurowanie okrętów przed bitwą było wcześniej zbyt trudne i niewygodne ze względu na dużą liczbę jednostek i dostępnych dla nich ulepszeń. Proces dostosowania okrętu przed wejściem do bitwy jest teraz bardziej klarowny i zajmuje mniej czasu.
Zmieniono nazwę zakładki na „Wyposażenie.”
Możecie zarządzać ulepszeniami, sprzętem eksploatacyjnym i modułami okrętu w jednym oknie, bez konieczności przełączania się pomiędzy różnymi zakładkami.
Wygląd drzewa modułów został poprawiony. Zaktualizowaliśmy efekty wizualne statusów modułów:
niezbadanych,
niezakupionych,
dostępnych do zamontowania,
zamontowanych.
Możecie montować moduły pojedynczym kliknięciem. Moduły można zbadać i kupić za pomocą kliknięcia przycisku, podobnie jak kamuflaże, sygnały i flagi.
W nowym trybie „Podgląd okrętu” możecie oglądać wszystkie jednostki, których jeszcze nie kupiliście. Aby to zrobić, kliknijcie ikonę kamery w sekcji Moduły, w zakładce Wyposażenie lub przycisk w sekcji parametrów okrętu w Drzewie technologicznym.
Zależności pomiędzy modułami różnego rodzaju zostały usunięte, co uprościło proces badania ich. Wszystkie moduły są teraz kompatybilne.
Połączenia pomiędzy elementami drzewa modułów są podświetlane, jeśli do zbadania dostępny jest kolejny moduł lub okręt.
Każda eskadra lotniskowca wyświetlana jest w osobnym bloku z właściwym sobie uzbrojeniem i wyposażeniem.
W wyskakujących oknach dotyczących montowania i zastępowania ulepszeń nie są już wyświetlane integralne parametry.
ULEPSZENIA DŹWIĘKU
W aktualizacji 0.9.6 zaktualizowaliśmy wersję podsystemu audio Wwise oraz parametry dźwięku.
Lista zmian:
Poprawiono jakość dźwięku dla wszystkich ustawień.
Poprawiono jakość dźwięku dla systemów wielokanałowych (5.1, 7.1 i innych).
Zaktualizowano dźwięki silników okrętów. Dzielą się teraz one na dwa rodzaje o charakterystycznych brzmieniach — dla turbin parowych i silników diesla.
Zaktualizowano dźwięki silników samolotów.
Zaktualizowano dźwięki otoczenia przy wyborze opcji jakości dźwięku „Ultra”.
Suwak głośności efektów specjalnych został usunięty z ustawień dźwięku. Poprzednio służył on do kontrolowania wszelkich pozamuzycznych dźwięków w grze z wyjątkiem komunikatów głosowych. Suwak usunięto, gdyż duplikował on inny suwak umieszczony w zakładce ustawień dźwięku po prawej stronie ekranu.
Dodano nowy suwak „Głośność odgłosów uszkodzeń”. Służy on do kontrolowania dźwięków interakcji pocisków z wszelkimi powierzchniami i okrętami oraz wywieranych przez nie efektów.
Dodano opcję dostosowania głośności syreny, rozbrzmiewającej przy uruchomieniu gry. Można to zrobić przez suwak „Muzyka w Porcie”.
Nowe efekty dźwiękowe:
Gdy samolot przelatuje blisko kamery oraz gdy eskadra zbliża się do okrętu.
Przy obracaniu kamery oraz usuwaniu pożarów i zalań w trybie lornetki.
Przy wyborze opcji jakości dźwięku „Ultra” możecie usłyszeć nowe efekty dźwiękowe podczas wybierania prędkości równych 1/2 oraz 1/4, osiągania wyznaczonych prędkości, a także, gdy w czasie poruszania się do przodu z pełną szybkością zmienią się biegi, by płynąć wstecz i na odwrót.
Dodano nowe efekty dźwiękowe dla trafień, zależnie od typu (rykoszet, przebicie, przebicie na wylot) i stopnia uszkodzeń zadanych lub przyjętych.
Po premierze aktualizacji 0.9.6 możliwe, że będziecie musieli ustawić parametry dźwięku w Ustawieniach gry. W osobnym artykule opowiemy Wam jak najlepiej je skonfigurować.
INNE ZMIANY
Więcej informacji dotyczących zmian związanych z balansem rozgrywki, zmianami w zawartości oraz dodatkach i usprawnieniach znajdziecie pod odpowiednimi nagłówkami.
Grając okrętami niskich poziomów (od I do V) w bitwach losowych, drużyny często wchodzą do bitwy w niepełnym składzie. Sytuacja taka może występować przez wzgląd na to, że najwięcej aktywności w naszej grze przeznaczonych jest dla jednostek wyższego poziomu. Teraz, jeśli pierwszy gracz w kolejce spędzi na oczekiwaniu powyżej 3 minut, pozostałe miejsca w drużynie zostaną wypełnione przez boty.
W bitwach I–IV poziomu boty są równie silne, co boty w bitwach kooperacyjnych.
W bitwach V poziomu boty wyposażono w poprawione SI, przez co ich poziom umiejętności odpowiada tym podczas operacji.
Zmiany w dobieraniu drużyn dla nowych graczy
Liczba bitew, którą gracz musi stoczyć, by zostać umieszczonym w ogólnej kolejce do bitew losowych, została zwiększona z 69 do 200. Dzięki temu nowy gracz zdobędzie więcej doświadczenia przed przejściem do ogólnych bitew losowych. Jeśli świeży rekruci zdecydują, że są gotowi stanąć w szranki z doświadczonymi graczami, będą mogli wejść do bitwy okrętami V poziomu:
Gracz, który stoczył 200 bitew lub mniej i wchodzi do bitwy okrętami I–IV poziomu, zostanie umieszczony w kolejce tylko dla nowych graczy.
Gracz, który stoczył 200 bitew lub mniej, ale wchodzi do bitwy okrętem co najmniej V poziomu, zostanie umieszczony w kolejce ogólnej.
Gracze, którzy stoczyli ponad 200 bitew, zawsze będą umieszczani w kolejce ogólnej.
Jeśli czas oczekiwania na bitwę przez pierwszego gracza w kolejce przekroczy 3 minuty, bitwa odbędzie się, nawet jeśli bot odpowiada tylko jednemu żywemu graczowi. W takim przypadku zarówno drużyna gracza, jak i przeciwna zostaną wypełnione botami, prowadzącymi okręty odzwierciedlające poziom i klasę jednostek z drugiej drużyny.
Zmiany w dobieraniu drużyn w niskopoziomowych bitwach losowych
W bitwach losowych I–V poziomu składy drużyn zostaną dopełnione botami, jeśli czas oczekiwania na grę pierwszego gracza w kolejce przekroczy 3 minuty. Bitwa zostanie utworzona tylko w przypadku, gdy w ogólnej kolejce jest para graczy prowadząca okręty tego samego poziomu.
Jeśli gracze mają okręty różnej klasy, to po 3 minutach oczekiwania w kolejce, zostaną oni zdublowani przez boty prowadzące jednostki tej samej klasy i poziomu, a składy drużyn zostaną uzupełnione botami według ograniczeń klas i poziomów okrętów dla danego poziomu bitwy. Oznacza to, że w każdej drużynie znajdzie się identyczna liczba botów.
Do ekranu ładowania bitwy dodano graficzne powiadomienie o maksymalnym czasie oczekiwania oraz możliwości uzupełnienia drużyn botami.
W aktualizacji 0.9.6, wprowadziliśmy zmiany w parametrach konkretnych okrętów na podstawie naszej analizy ich skuteczności bitewnej oraz opinii graczy. Zmiany te były potrzebne, by delikatnie zrównoważyć siłę wybranych okrętów. Kolejne poprawki zostaną w razie konieczności wprowadzone w ramach przyszłych aktualizacji.
Lista zmian:
Uszkodzenia od bomb przeciwpancernych samolotów lotniskowca zostały zmniejszone średnio o 17%:
Lotniskowiec/Samolot
Wcześniej
Teraz
IV Hōshō
3000
2500
VI Ryūjō: standardowe bombowce
5500
4600
VI Ryūjō: możliwe do zbadania bombowce
VIII Shōkaku: standardowe bombowce
6100
5100
VIII Shōkaku: możliwe do zbadania bombowce
7600
6200
X Hakuryū: możliwe do zbadania i standardowe bombowce
8200
6800
VIII Enterprise
5900
4900
VIII Graf Zeppelin, VIII Graf Zeppelin B
7000
5800
Bomby PP wymagają większych umiejętności niż bomby OB, ale przy odpowiednim użyciu ich efektywność jest wyższa. Przerobione lotniskowce to względnie młoda klasa okrętów i większość graczy dopiero niedawno nauczyła się efektywnie z nich korzystać. Ze względu na to, że zadawane przez nie uszkodzenia stały się zbyt duże, zdecydowaliśmy, by systematycznie zmniejszać uszkodzenia maksymalne zadawane bombami PP, bez zmniejszania ich możliwości przebijania pancerza.
Japoński lotniskowiec VIII poziomu Shōkaku
Penetracja pancerza bomb zrzucanych przez możliwe do zbadania bombowce zwiększona o 8%.
Niemieckie lotniskowce VIII poziomu Graf Zeppelin oraz Graf Zeppelin B
Prędkość celowania bombowców zwiększona o 15%.
Amerykańskie niszczyciele V–X poziomu Nicholas, Farragut, Mahan, Benson, Fletcher oraz Gearing
Premia do stałych uszkodzeń przeciwlotniczych zapewnianych przez sprzęt eksploatacyjny Obrona przeciwlotnicza zwiększona z +50% do +75%.
Włoski krążownik X poziomu Venezia
Wartość kąta wykorzystywana jako punkt startowy przy sprawdzaniu rykoszetów w przypadku trafień pociskami PPO zmniejszona z 75 do 70 stopni.
Czas przeładowania baterii głównej zwiększony z 20 do 20,5 s.
Czas przestawiania steru zwiększony z 11,6 do 12,6 s.
Ulepszenie Modyfikacja doładowania silnika 1
Premia do czasu działania sprzętu eksploatacyjnego zmniejszona z +50% do +40%.
W przypadku niektórych okrętów występowały rozbieżności pomiędzy faktycznymi wartościami ich promieni skrętu a wartościami przedstawionymi w sekcji parametrów okrętu.
Bazując na stopniu różnic pomiędzy tymi wartościami, a także na aktualnej skuteczności danych okrętów i ich cechach, zmieniliśmy promień skrętu niektórych jednostek, sprowadzając go do wartości podanych w sekcji parametrów. W przypadku innych okrętów poprawiliśmy dane przedstawione w ich sekcjach parametrów.
Okręt
Rzeczywisty promień skrętu przed zmianą
Wartość promienia skrętu pokazana w sekcji parametrów
Ostateczna wartość promienia skrętu
X Midway
836,36
1230
1230
VII Nueve de Julio
813,35
690
690
X Conqueror
938,19
820
940
X Thunderer
938,19
820
940
X Minotaur
754,29
660
750
VII Fiji
666,01
590
670
II Weymouth
559,78
500
560
IX Neptune
793,24
710
790
VI Leander
713,38
640
710
IX Dmitri Donskoj
967,58
870
970
III Caledon
585,44
530
580
VI Perth
704,38
640
700
V Emerald
736,41
670
730
I Black Swan
351,55
320
350
IX Iowa
1009,46
920
920
IV Danae
590,87
540
590
VII Belfast
736,38
680
730
VIII Edinburgh
736,26
680
730
V Texas
648,34
600
650
IX Missouri
994,12
920
990
X Audacious
1123,1
1040
1040
X Montana
1025,78
950
950
V New York
557,44
600
600
VII Sinop
893,26
960
960
VII Vauquelin
713,23
670
690
VI New Mexico
599,06
640
600
IV Phoenix
665,97
630
630
VIII Le Fantasque
650,9
690
690
VII Colorado
604,24
640
610
W przypadku okrętów, dla których rozbieżności pomiędzy rzeczywistym promieniem skrętu a wartością przedstawioną w parametrach były nieznaczne, wprowadziliśmy zmiany, które sprowadziły wartości faktyczne do poziomu tych z sekcji parametrów.
Okręt
Rzeczywisty promień skrętu przed zmianą
Wartość promienia skrętu pokazana w sekcji parametrów
Ostateczna wartość promienia skrętu
VI Warspite
572,66
550
550
IV Langley
700,1
730
730
I Hashidate
280,65
270
270
IX Friedrich der Große
906,23
940
940
IV Myōgi
706,19
730
730
V KongōV ARP KongōV ARP HieiV ARP KirishimaV ARP Haruna
745,32
770
770
IX Kitakaze
752,84
730
730
VII Gneisenau
805,52
830
830
III Turenne
495,17
510
510
X Marceau
760,91
740
740
X Kléber
760,83
740
740
VIII Prinz Eugen
748,63
770
770
VI Mołotow
883,39
860
860
IV Arkansas Beta
575,05
590
590
IV Bourrasque
546,32
560
560
V Murmańsk
604,19
590
590
III Kawachi
547,06
560
560
IX Roon
797,69
780
780
V Iron Duke
635,36
650
650
IX Fletcher
572,54
560
560
VII Jervis
603,04
590
590
VIII Admiral Hipper
723,72
740
740
X Großer Kurfürst
1027,37
1050
1050
V Minekaze
561,49
550
550
VIII Alabama
724,71
710
710
V König
607,29
620
620
VIII Baltimore
744,21
730
730
IV Imperator Nikołaj I
647,16
660
660
X Shimakaze
703,06
690
690
VI Bayern
618,1
630
630
VI Fusō
726,49
740
740
IV Kaiser
589,36
600
600
X Zaō
854,56
840
840
VII New Orleans
671,31
660
660
IV Kuma
629,2
640
640
VIII ARP Takao
802,99
790
790
VIII AtagoVIII Atago B
802,97
790
790
X Des Moines
782,05
770
770
VIII TirpitzVIII Tirpitz B
862,48
850
850
X Hindenburg
788,51
800
800
X Moskwa
1063,22
1050
1050
IX Lion
819,6
830
830
Chcielibyśmy podziękować użytkownikowi AprilWhiteMouse, uczestnikowi naszego programu promotorów społecznych, który zwrócił nam uwagę na ten problem.
Krążowniki VIII Tallinn, IX Riga oraz X Pietropawłowsk są już dostępne do zbadania dla wszystkich graczy. Żetony radzieckie zostały wymienione na kredyty po kursie 1:9 000 kredytów. Żetony podwodne zostały wymienione na kredyty po kursie 1:15 000 kredytów.
Zmieniono ikony, opisy i nazwy niektórych typów sprzętów eksploatacyjnych ze specjalnymi parametrami. Na przykład dla Wytwornic dymu o krótszych czasach przeładowania oraz rozproszenia zasłony dymnej w porównaniu do okrętów innych nacji, zamontowanych na brytyjskich niszczycielach od poziomu VII wzwyż.
Okręty: VI Admirał Makarow, VIII Mainz, VIII Champagne, VIII Cheshire, VIII Oczakow, VIII Piotr Bagration, VIII Orkan, VII Kalifornia, VI London, V Mikojan oraz V Kirow.
50 jednorazowych kamuflaży: Łowca, Znak zwycięstwa, Niebieska laguna, Sztorm, Radosnego Dnia Liczby Pi, gamescom Niebieski, Księżycowy wojownik, Regia Marina oraz Europejski.
Zmieniono wymagania otrzymania emblematu Dowódca lotniskowca na wszystkich poziomach. Pomimo faktu, że średnie uszkodzenia zadawane w bitwie przez lotniskowce były inne, niż dla krążowników i pancerników, to wymagania co do zdobycia były większe niż w przypadku obu tych klas. Nowe wymagania zostały dostosowane do średnich uszkodzeń zadawanych przez lotniskowce w bitwie. Od teraz, by zdobyć te emblematy, należy zadać średnio 60 000/71 000/84 000/113 000 pkt. uszkodzeń na bitwę w ostatnich 100 bitwach. Emblematy otrzymają wszyscy gracze spełniający nowe warunki.
Projekty emblematów Kolekcjoner zostały zaktualizowane, by odróżnić od siebie emblematy różnych poziomów.
Ze względu na uproszczenie procesu badań, następujące moduły zostały usunięte z gry:
Moduł torped H8 na okręcie IV Karlsruhe oraz moduł torped Mk15 mod.3 na VI Monaghan. Ulepszone torpedy będą teraz montowane na tych okrętach wraz z kadłubem (B).
Kadłub (C) na okrętach VI Farragut, VII Mahan, VIII Benson i VI Nürnberg
Jeśli posiadasz już którekolwiek z usuniętych modułów, zwrócimy Ci PD wydane na jego badanie.
Jeśli którykolwiek z usuniętych modułów znajduje się w Twoim Inwentarzu, zwrócimy Ci jego równowartość w kredytach.
Jeśli posiadasz którykolwiek z usuniętych modułów zamontowanych na swoich okrętach, zostanie on zastąpiony poprzednim modułem i usunięty z konta. Otrzymasz rekompensatę w kredytach.
Jeśli moduł, na który ma zostać dokonana wymiana, dostępny jest w Twoim Inwentarzu, otrzymasz jego równowartość w kredytach. Ponieważ podstawowy moduł torped IV Karlsruhe dostępny jest domyślnie, otrzymasz 30 000 kredytów.
Jeśli moduł, na który ma zostać dokonana wymiana, nie jest dostępny w Twoim Inwentarzu, otrzymasz go za darmo. Jeśli moduł nie jest zbadany, zostanie zbadany automatycznie.
Uwaga: rekompensata nie będzie przyznana w przypadku VI Monaghan, ponieważ jego modułów nie trzeba badać ani kupować.
Samoloty szturmowe VIII Lexington i X Midway badane są w określonej kolejności. Pierwszy moduł do zbadania to samoloty szturmowe z rakietami HVAR 127 mm, następny — z rakietami Tiny Tim.
Jeśli nie posiadasz zbadanych samolotów szturmowych z rakietami Tiny Tim, nie otrzymasz rekompensaty.
Jeśli posiadasz już zbadane samoloty szturmowe z rakietami Tiny Tim, ale nie zbadałeś samolotów z rakietami HVAR 127 mm, wtedy samoloty szturmowe będą zastąpione automatycznie.
Jeśli zbadane są oba typy samolotów szturmowych, otrzymasz 18 000 PD okrętu dla VIII Lexington i 38 000 PD dla X Midway.
Zaktualizowano następujące Porty, by dostosować je do nowego modelu oświetlenia i usprawnionej technologii HDR: Baza morska, Azur Lane, Smok oraz Baza Sarushima.
Zwiększono jakość grafiki przy maksymalnych ustawieniach.
Poprawiono jakość odbić na wodzie przy niskich ustawieniach.
Dodano animowane podpowiedzi w Drzewie technologicznym z opisami klas okrętów dla nowych graczy.
Przy nazwach stałych kamuflażach jest teraz wyświetlany poziom okrętu, na który można je nałożyć.
Poprawiono geometrię i tekstury następujących okrętów: VI Västerås, V Kongō, IX Izumo, VIII Tallinn, III Kawachi, IX Drake, X Goliath, VI London, VIII Cheshire, VIII Albemarle, III Romulus, VIII Roma, VI Anshan, VI Fushun, X Hakuryū, VI Aigle, VII Minsk, V Oktiabrskaja Rewolucja, VIII Shōkaku, VIII Admiral Hipper, VII Vauquelin oraz VI Warspite.
W oknie podpowiedzi dla niektórych talentów dowódców dodano wzmiankę o tym, że talenty te nie dotyczą sprzętu eksploatacyjnego grup powietrznych.
Żółta baretka nie jest już wyświetlana w przypadku unikalnych dowódców bez ulepszonych umiejętności i talentów.
Usunięto dodatkowy separator w oknie ustawień minimapy w bitwie, podczas dowodzenia lotniskowcem.
Zmieniono opis podpowiedzi wyskakującej po najechaniu na baner Zbrojowni na okręcie towarowym.
Zmieniono kolejność wyświetlania ikon klasy okrętu oraz opisów podpowiedzi w pokoju treningowym.
Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie emblematu sezonu rankingowego po wybraniu statystyk dla wszystkich sezonów.
Naprawiono błąd powodujący, że pomimo znacznej odległości od lądu pojawiały się kolizje z wyspami na mapie Trójząb.
Naprawiono błąd powodujący, że nie wyświetlał się zmniejszony czas przeładowania broni w bitwie po aktywowaniu odpowiednich talentów unikalnych dowódców.
Naprawiono błąd zwiększający zużycie pamięci wideo po zmianie rozmiaru okna klienta.
Naprawiono błąd powodujący, że nie był wyświetlany pasek PW sojuszniczego okrętu podczas obserwowania bitwy.
Naprawiono błąd zamienionych nazw przednich i tylnych płyt wież baterii głównej na krążownikach VII Gorizia oraz VII Zara.
Naprawiono błąd sprawiający, że zablokowane cele nie były wyświetlane na mapie taktycznej.
Naprawiono błąd polegający na tym, że na banerach z nagrodami za osiągnięcie poziomów dostępu nie była wyświetlana kolejna nagroda.
Naprawiono błąd pozwalający na otrzymanie zaproszenia do dywizjonu od gracza z czarnej listy.
Naprawiono błąd powodujący, że niektóre kamuflaże nie były wyświetlane na liście kamuflaży w Dzienniku Kapitana.
Naprawiono błąd powodujący, że określone specjalne kamuflaże dla okrętów z Czarnego piątku były wyświetlane niewłaściwie w przypadku systemu MacOS oraz systemów bez pełnego wsparcia dla DirectX 11.
Naprawiono błąd powodujący, że tekst pod ikoną konta premium Warships w wyskakującym oknie oferty osobistej był wyświetlany niewłaściwie.
Naprawiono błąd powodujący, że przycisk „BITWA” na ekranie statystyk bitwy znikał po ponownym uruchomieniu klienta podczas bitwy.
Naprawiono błąd powodujący odtwarzanie dźwięku silnika po wystąpieniu zalania w przypadku okrętów z kamuflażami kosmicznymi.
Naprawiono błąd powodujący zamknięcie klienta gry przy zmianie sprzętu eksploatacyjnego po opuszczeniu bitwy okrętem, na którego obsługę gracz nie ma wystarczającej liczby kredytów.
Naprawiono błąd powodujący zmniejszenie wykrywalności płonącego okrętu po wystrzale z dział baterii głównej.
Naprawiono błąd powodujący, że część interfejsu Stoczni była wyświetlana w Porcie po opuszczeniu Stoczni.
Grę można teraz uruchomić tylko przy działającej aplikacji Wargaming.net Game Center.
Do Drzewa technologicznego dodano opis cech bocznej gałęzi radzieckich krążowników VIII Tallinn — X Pietropawłowsk.
Naprawiono błąd powodujący, że wartość mocy silnika okrętu VII Surrey była wyświetlana nieprawidłowo.
Naprawiono błąd powodujący, że na ekranie statystyk bitwy w operacjach nie były wyświetlane gwiazdki.
Naprawiono błąd powodujący niezgodne z prawdą wyświetlanie niektórych ulepszeń na niezbadanych okrętach jako zamontowane.
Naprawiono błąd powodujący, że sekcja parametrów okrętu migała po przełączeniu na zakładkę Badania.
Naprawiono błąd powodujący, że przycisk przenoszący graczy do listy misji bojowych był wyświetlany na ekranie statystyk bitwy w przypadku braku postępów w misjach bojowych.
Naprawiono błąd polegający na tym, że podczas tworzenia dywizjonu w bitwach klanowych w oknie dywizjonu nie były wyświetlane ograniczenia co do klas okrętu.
Naprawiono błąd powodujący, że przypisanie sprzętu eksploatacyjnego do wybranego przycisku nie wpływało na sprzęt eksploatacyjny eskadr lotniskowców.
Naprawiono błąd powodujący błędne wyświetlanie ukończonego łańcucha misji na ekranie statystyk bitwy jako łańcucha nieukończonego.
Naprawiono błąd powodujący, że na klan czatu wysyłana była dwukrotnie ta sama wiadomość przy ustaleniu okna czasowego.
Naprawiono błąd powodujący, że przycisk ESC nachodził na tytuł okna dotyczącego kupowania i montowania modułów.
Z opisu Inwentarza w Poziomach dostępu usunięto fragment o możliwości sprzedawania sprzętu eksploatacyjnego.
Naprawiono błąd powodujący, że przycisk z opisem cech gałęzi radzieckich krążowników nie był wyświetlany w Drzewie technologicznym.