PanzerNews - WoWs: aktualizacja 0.9.6

WoWs: aktualizacja 0.9.6

Niemieckie lotniskowce.
Kapitanowie! Ze względu na instalację aktualizacji serwer będzie niedostępny:
Od: Cz. 09 Lip. 07:00 CEST (UTC+2) / Twój czas lokalny: Cz. 09 Lip. 07:00
Do: Cz. 09 Lip. 10:00 CEST (UTC+2) / Twój czas lokalny: Cz. 09 Lip. 10:00
Rozmiar aktualizacji: 3,2 GB

NIEMIECKIE LOTNISKOWCE

Niemieckie lotniskowce IV RheinVI Weser oraz VIII August von Parseval wkraczają do wczesnego dostępu! Aby je zdobyć, wypełnijcie misje bojowe, które mają określoną szansę na znalezienie się w kontenerach Niemieckie lotniskowce.

Nagrody z Dostaw codziennych oraz za wypełnianie dyrektyw: kontenery Niemieckie lotniskowce.

Nagrody z kontenerów: misje bojowe odblokowujące wczesny dostęp do niemieckich lotniskowców IV RheinVI Weser oraz VIII August von Parseval; jednorazowy kamuflaż „Czarny, biały, czerwony”; inne atrakcyjne nagrody.

Żetony niemieckie: możecie otrzymać żetony niemieckie za wypełnianie specjalnych łańcuchów misji bojowych. Przygotowaliśmy cztery takie łańcuchy, w których możecie otrzymać żetony niemieckie, a także stały kamuflaż Krzyż Żelazny dla okrętów IV RheinVI Weser oraz VIII August von Parseval.

Żetony niemieckie można również zdobyć poprzez wypełnienie specjalnych łańcuchów misji bojowych z zestawów dostępnych za dublony w Zbrojowni lub zestawów specjalnych w Sklepie premium.

Nagrody dostępne w ramach wymiany za żetony w Zbrojowni: stały kamuflaż Krzyż Żelazny dla okrętów X Großer KurfürstX Z-52X Hindenburg oraz X Manfred von Richthofen; jednorazowe kamuflaże „Czarny, biały, czerwony”; kredyty; sygnały.

Uczestnicząc w oficjalnych streamach World of Warships, możecie zdobyć do pięciu dodatkowych kontenerów Niemieckie lotniskowce — aktywujcie kody bonusowe i wypełniajcie specjalne misje bojowe!

Cechy niemieckich lotniskowców

  • Samoloty mają dużą prędkość przelotową, ale dość małą pulę PW.
  • Samoloty szturmowe są wyposażone w nowy rodzaj amunicji — rakiety PP. Można dzięki nim zadać duże uszkodzenia cytadelom przeciwników. Istnieje jednak ryzyko, że atakując pod ostrymi kątami, rakiety zrykoszetują bądź nie przebiją pancerza. Trafienie cienkiego pancerza niszczycieli pod kątem 90 stopni często będzie skutkować przebiciem celu na wylot i zadaniem jedynie 1/10 uszkodzeń maksymalnych.
  • Torpedy wystrzeliwane przez niemieckie samoloty są szybkie, ale mają krótki zasięg i zadają umiarkowane uszkodzenia.
  • Niemieckie bombowce mają na pokładzie bomby przeciwpancerne. Eskadry latają na dużych wysokościach, a klucze atakujące przechodzą do nurkowania w sposób natychmiastowy. Dostosowanie miejsca zrzutu do pozycji przeciwnika podczas ataku jest dość trudne, dlatego niemieckie bombowce najlepiej sprawdzą się, obierając za cel wolniejsze jednostki.
  • Niemieckie lotniskowce są wyposażone w celne działa dodatkowe dalekiego zasięgu.

Cała linia niemieckich lotniskowców będzie dostępna do zbadania dla wszystkich graczy po premierze aktualizacji 0.9.7.

Przeczytaj więcej>>>

Zaktualizowano Port w Hamburgu.

BITWY KLANOWE: PĘTLA

Początek: Śr. 15 Lip. 13:30 CEST (UTC+2) / Twój czas lokalny: Śr. 15 Lip. 13:30
Koniec: Pon. 31 Sie. 05:30 CEST (UTC+2) / Twój czas lokalny: Pon. 31 Sie. 05:30

Format: bitwy 7 na 7, okręty VI poziomu Nagrody: do 10 000 jedn. stali i wiele dodatkowych nagród Mapy: Pętla ze zmniejszonym obszarem bitwy, Krąg, Wielki wyścig, Nowy Świt, Trójząb, Sąsiedzi oraz Riposta

BITWY RANKINGOWE

Początek: Śr. 22 Lip. 11:00 CEST (UTC+2) / Twój czas lokalny: Śr. 22 Lip. 11:00
Koniec: Wt. 18 Sie. 10:30 CEST (UTC+2) / Twój czas lokalny: Wt. 18 Sie. 10:30

Format: bitwy 7 na 7, okręty VIII poziomu Nagrody: do 4 800 jedn. stali i wiele dodatkowych nagród Mapy: Grecja, Wody Północy, Przystań, Pasmo górskie, Trójząb, Pętla oraz Gorący punkt

ZMIANY W ZAKŁADCE MODUŁY

Zakładka Moduły w Porcie została przerobiona. Konfigurowanie okrętów przed bitwą było wcześniej zbyt trudne i niewygodne ze względu na dużą liczbę jednostek i dostępnych dla nich ulepszeń. Proces dostosowania okrętu przed wejściem do bitwy jest teraz bardziej klarowny i zajmuje mniej czasu.

  • Zmieniono nazwę zakładki na „Wyposażenie.”
  • Możecie zarządzać ulepszeniami, sprzętem eksploatacyjnym i modułami okrętu w jednym oknie, bez konieczności przełączania się pomiędzy różnymi zakładkami.
  • Wygląd drzewa modułów został poprawiony. Zaktualizowaliśmy efekty wizualne statusów modułów:
    • niezbadanych,
    • niezakupionych,
    • dostępnych do zamontowania,
    • zamontowanych.
  • Możecie montować moduły pojedynczym kliknięciem. Moduły można zbadać i kupić za pomocą kliknięcia przycisku, podobnie jak kamuflaże, sygnały i flagi.
  • W nowym trybie „Podgląd okrętu” możecie oglądać wszystkie jednostki, których jeszcze nie kupiliście. Aby to zrobić, kliknijcie ikonę kamery w sekcji Moduły, w zakładce Wyposażenie lub przycisk w sekcji parametrów okrętu w Drzewie technologicznym.
  • Zależności pomiędzy modułami różnego rodzaju zostały usunięte, co uprościło proces badania ich. Wszystkie moduły są teraz kompatybilne.
  • Połączenia pomiędzy elementami drzewa modułów są podświetlane, jeśli do zbadania dostępny jest kolejny moduł lub okręt.
  • Każda eskadra lotniskowca wyświetlana jest w osobnym bloku z właściwym sobie uzbrojeniem i wyposażeniem.
  • W wyskakujących oknach dotyczących montowania i zastępowania ulepszeń nie są już wyświetlane integralne parametry.

ULEPSZENIA DŹWIĘKU

W aktualizacji 0.9.6 zaktualizowaliśmy wersję podsystemu audio Wwise oraz parametry dźwięku.

Lista zmian:

  • Poprawiono jakość dźwięku dla wszystkich ustawień.
  • Poprawiono jakość dźwięku dla systemów wielokanałowych (5.1, 7.1 i innych).
  • Zaktualizowano dźwięki silników okrętów. Dzielą się teraz one na dwa rodzaje o charakterystycznych brzmieniach — dla turbin parowych i silników diesla.
  • Zaktualizowano dźwięki silników samolotów.
  • Zaktualizowano dźwięki otoczenia przy wyborze opcji jakości dźwięku „Ultra”.
  • Suwak głośności efektów specjalnych został usunięty z ustawień dźwięku. Poprzednio służył on do kontrolowania wszelkich pozamuzycznych dźwięków w grze z wyjątkiem komunikatów głosowych. Suwak usunięto, gdyż duplikował on inny suwak umieszczony w zakładce ustawień dźwięku po prawej stronie ekranu.
  • Dodano nowy suwak „Głośność odgłosów uszkodzeń”. Służy on do kontrolowania dźwięków interakcji pocisków z wszelkimi powierzchniami i okrętami oraz wywieranych przez nie efektów.
  • Dodano opcję dostosowania głośności syreny, rozbrzmiewającej przy uruchomieniu gry. Można to zrobić przez suwak „Muzyka w Porcie”.

Nowe efekty dźwiękowe:

  • Gdy samolot przelatuje blisko kamery oraz gdy eskadra zbliża się do okrętu.
  • Przy obracaniu kamery oraz usuwaniu pożarów i zalań w trybie lornetki.
  • Przy wyborze opcji jakości dźwięku „Ultra” możecie usłyszeć nowe efekty dźwiękowe podczas wybierania prędkości równych 1/2 oraz 1/4, osiągania wyznaczonych prędkości, a także, gdy w czasie poruszania się do przodu z pełną szybkością zmienią się biegi, by płynąć wstecz i na odwrót.
  • Dodano nowe efekty dźwiękowe dla trafień, zależnie od typu (rykoszet, przebicie, przebicie na wylot) i stopnia uszkodzeń zadanych lub przyjętych.
  • Po premierze aktualizacji 0.9.6 możliwe, że będziecie musieli ustawić parametry dźwięku w Ustawieniach gry. W osobnym artykule opowiemy Wam jak najlepiej je skonfigurować.

INNE ZMIANY

Więcej informacji dotyczących zmian związanych z balansem rozgrywki, zmianami w zawartości oraz dodatkach i usprawnieniach znajdziecie pod odpowiednimi nagłówkami.

Grając okrętami niskich poziomów (od I do V) w bitwach losowych, drużyny często wchodzą do bitwy w niepełnym składzie. Sytuacja taka może występować przez wzgląd na to, że najwięcej aktywności w naszej grze przeznaczonych jest dla jednostek wyższego poziomu. Teraz, jeśli pierwszy gracz w kolejce spędzi na oczekiwaniu powyżej 3 minut, pozostałe miejsca w drużynie zostaną wypełnione przez boty.

  • W bitwach I–IV poziomu boty są równie silne, co boty w bitwach kooperacyjnych.
  • W bitwach V poziomu boty wyposażono w poprawione SI, przez co ich poziom umiejętności odpowiada tym podczas operacji.

Zmiany w dobieraniu drużyn dla nowych graczy

  • Liczba bitew, którą gracz musi stoczyć, by zostać umieszczonym w ogólnej kolejce do bitew losowych, została zwiększona z 69 do 200. Dzięki temu nowy gracz zdobędzie więcej doświadczenia przed przejściem do ogólnych bitew losowych. Jeśli świeży rekruci zdecydują, że są gotowi stanąć w szranki z doświadczonymi graczami, będą mogli wejść do bitwy okrętami V poziomu:
    • Gracz, który stoczył 200 bitew lub mniej i wchodzi do bitwy okrętami I–IV poziomu, zostanie umieszczony w kolejce tylko dla nowych graczy.
    • Gracz, który stoczył 200 bitew lub mniej, ale wchodzi do bitwy okrętem co najmniej V poziomu, zostanie umieszczony w kolejce ogólnej.
    • Gracze, którzy stoczyli ponad 200 bitew, zawsze będą umieszczani w kolejce ogólnej.
  • Jeśli czas oczekiwania na bitwę przez pierwszego gracza w kolejce przekroczy 3 minuty, bitwa odbędzie się, nawet jeśli bot odpowiada tylko jednemu żywemu graczowi. W takim przypadku zarówno drużyna gracza, jak i przeciwna zostaną wypełnione botami, prowadzącymi okręty odzwierciedlające poziom i klasę jednostek z drugiej drużyny.

Zmiany w dobieraniu drużyn w niskopoziomowych bitwach losowych

  • W bitwach losowych I–V poziomu składy drużyn zostaną dopełnione botami, jeśli czas oczekiwania na grę pierwszego gracza w kolejce przekroczy 3 minuty. Bitwa zostanie utworzona tylko w przypadku, gdy w ogólnej kolejce jest para graczy prowadząca okręty tego samego poziomu.
  • Jeśli gracze mają okręty różnej klasy, to po 3 minutach oczekiwania w kolejce, zostaną oni zdublowani przez boty prowadzące jednostki tej samej klasy i poziomu, a składy drużyn zostaną uzupełnione botami według ograniczeń klas i poziomów okrętów dla danego poziomu bitwy. Oznacza to, że w każdej drużynie znajdzie się identyczna liczba botów.
  • Do ekranu ładowania bitwy dodano graficzne powiadomienie o maksymalnym czasie oczekiwania oraz możliwości uzupełnienia drużyn botami.

W aktualizacji 0.9.6, wprowadziliśmy zmiany w parametrach konkretnych okrętów na podstawie naszej analizy ich skuteczności bitewnej oraz opinii graczy. Zmiany te były potrzebne, by delikatnie zrównoważyć siłę wybranych okrętów. Kolejne poprawki zostaną w razie konieczności wprowadzone w ramach przyszłych aktualizacji.

Lista zmian:

Uszkodzenia od bomb przeciwpancernych samolotów lotniskowca zostały zmniejszone średnio o 17%:

Lotniskowiec/Samolot Wcześniej Teraz
IV Hōshō 3000 2500
VI Ryūjō: standardowe bombowce 5500 4600
VI Ryūjō: możliwe do zbadania bombowce VIII Shōkaku: standardowe bombowce 6100 5100
VIII Shōkaku: możliwe do zbadania bombowce 7600 6200
X Hakuryū: możliwe do zbadania i standardowe bombowce 8200 6800
VIII Enterprise 5900 4900
VIII Graf ZeppelinVIII Graf Zeppelin B 7000 5800

Bomby PP wymagają większych umiejętności niż bomby OB, ale przy odpowiednim użyciu ich efektywność jest wyższa. Przerobione lotniskowce to względnie młoda klasa okrętów i większość graczy dopiero niedawno nauczyła się efektywnie z nich korzystać. Ze względu na to, że zadawane przez nie uszkodzenia stały się zbyt duże, zdecydowaliśmy, by systematycznie zmniejszać uszkodzenia maksymalne zadawane bombami PP, bez zmniejszania ich możliwości przebijania pancerza.

Japoński lotniskowiec VIII poziomu Shōkaku

  • Penetracja pancerza bomb zrzucanych przez możliwe do zbadania bombowce zwiększona o 8%.

Niemieckie lotniskowce VIII poziomu Graf Zeppelin oraz Graf Zeppelin B

  • Prędkość celowania bombowców zwiększona o 15%.

Amerykańskie niszczyciele V–X poziomu Nicholas, Farragut, Mahan, Benson, Fletcher oraz Gearing

  • Premia do stałych uszkodzeń przeciwlotniczych zapewnianych przez sprzęt eksploatacyjny Obrona przeciwlotnicza zwiększona z +50% do +75%.

Włoski krążownik X poziomu Venezia

  • Wartość kąta wykorzystywana jako punkt startowy przy sprawdzaniu rykoszetów w przypadku trafień pociskami PPO zmniejszona z 75 do 70 stopni.
  • Czas przeładowania baterii głównej zwiększony z 20 do 20,5 s.
  • Czas przestawiania steru zwiększony z 11,6 do 12,6 s.

Ulepszenie Modyfikacja doładowania silnika 1

  • Premia do czasu działania sprzętu eksploatacyjnego zmniejszona z +50% do +40%.

W przypadku niektórych okrętów występowały rozbieżności pomiędzy faktycznymi wartościami ich promieni skrętu a wartościami przedstawionymi w sekcji parametrów okrętu.

Bazując na stopniu różnic pomiędzy tymi wartościami, a także na aktualnej skuteczności danych okrętów i ich cechach, zmieniliśmy promień skrętu niektórych jednostek, sprowadzając go do wartości podanych w sekcji parametrów. W przypadku innych okrętów poprawiliśmy dane przedstawione w ich sekcjach parametrów.

Okręt Rzeczywisty promień skrętu przed zmianą Wartość promienia skrętu pokazana w sekcji parametrów Ostateczna wartość promienia skrętu
X Midway 836,36 1230 1230
VII Nueve de Julio 813,35 690 690
X Conqueror 938,19 820 940
X Thunderer 938,19 820 940
X Minotaur 754,29 660 750
VII Fiji 666,01 590 670
II Weymouth 559,78 500 560
IX Neptune 793,24 710 790
VI Leander 713,38 640 710
IX Dmitri Donskoj 967,58 870 970
III Caledon 585,44 530 580
VI Perth 704,38 640 700
V Emerald 736,41 670 730
I Black Swan 351,55 320 350
IX Iowa 1009,46 920 920
IV Danae 590,87 540 590
VII Belfast 736,38 680 730
VIII Edinburgh 736,26 680 730
V Texas 648,34 600 650
IX Missouri 994,12 920 990
X Audacious 1123,1 1040 1040
X Montana 1025,78 950 950
V New York 557,44 600 600
VII Sinop 893,26 960 960
VII Vauquelin 713,23 670 690
VI New Mexico 599,06 640 600
IV Phoenix 665,97 630 630
VIII Le Fantasque 650,9 690 690
VII Colorado 604,24 640 610

W przypadku okrętów, dla których rozbieżności pomiędzy rzeczywistym promieniem skrętu a wartością przedstawioną w parametrach były nieznaczne, wprowadziliśmy zmiany, które sprowadziły wartości faktyczne do poziomu tych z sekcji parametrów.

Okręt Rzeczywisty promień skrętu przed zmianą Wartość promienia skrętu pokazana w sekcji parametrów Ostateczna wartość promienia skrętu
VI Warspite 572,66 550 550
IV Langley 700,1 730 730
I Hashidate 280,65 270 270
IX Friedrich der Große 906,23 940 940
IV Myōgi 706,19 730 730
V Kongō V ARP Kongō V ARP Hiei V ARP Kirishima V ARP Haruna 745,32 770 770
IX Kitakaze 752,84 730 730
VII Gneisenau 805,52 830 830
III Turenne 495,17 510 510
X Marceau 760,91 740 740
X Kléber 760,83 740 740
VIII Prinz Eugen 748,63 770 770
VI Mołotow 883,39 860 860
IV Arkansas Beta 575,05 590 590
IV Bourrasque 546,32 560 560
V Murmańsk 604,19 590 590
III Kawachi 547,06 560 560
IX Roon 797,69 780 780
V Iron Duke 635,36 650 650
IX Fletcher 572,54 560 560
VII Jervis 603,04 590 590
VIII Admiral Hipper 723,72 740 740
X Großer Kurfürst 1027,37 1050 1050
V Minekaze 561,49 550 550
VIII Alabama 724,71 710 710
V König 607,29 620 620
VIII Baltimore 744,21 730 730
IV Imperator Nikołaj I 647,16 660 660
X Shimakaze 703,06 690 690
VI Bayern 618,1 630 630
VI Fusō 726,49 740 740
IV Kaiser 589,36 600 600
X Zaō 854,56 840 840
VII New Orleans 671,31 660 660
IV Kuma 629,2 640 640
VIII ARP Takao 802,99 790 790
VIII Atago VIII Atago B 802,97 790 790
X Des Moines 782,05 770 770
VIII Tirpitz VIII Tirpitz B 862,48 850 850
X Hindenburg 788,51 800 800
X Moskwa 1063,22 1050 1050
IX Lion 819,6 830 830

Chcielibyśmy podziękować użytkownikowi AprilWhiteMouse, uczestnikowi naszego programu promotorów społecznych, który zwrócił nam uwagę na ten problem.

Krążowniki VIII TallinnIX Riga oraz X Pietropawłowsk są już dostępne do zbadania dla wszystkich graczy. Żetony radzieckie zostały wymienione na kredyty po kursie 1:9 000 kredytów. Żetony podwodne zostały wymienione na kredyty po kursie 1:15 000 kredytów.

Zmieniono ikony, opisy i nazwy niektórych typów sprzętów eksploatacyjnych ze specjalnymi parametrami. Na przykład dla Wytwornic dymu o krótszych czasach przeładowania oraz rozproszenia zasłony dymnej w porównaniu do okrętów innych nacji, zamontowanych na brytyjskich niszczycielach od poziomu VII wzwyż.

Zaktualizowaliśmy zawartość superkontenerów. Dodano następujące przedmioty:

  • Okręty: VI Admirał MakarowVIII MainzVIII ChampagneVIII CheshireVIII OczakowVIII Piotr BagrationVIII OrkanVII KaliforniaVI LondonV Mikojan oraz V Kirow.
  • 50 jednorazowych kamuflaży: Łowca, Znak zwycięstwa, Niebieska laguna, Sztorm, Radosnego Dnia Liczby Pi, gamescom Niebieski, Księżycowy wojownik, Regia Marina oraz Europejski.

Zmieniono wymagania otrzymania emblematu Dowódca lotniskowca na wszystkich poziomach. Pomimo faktu, że średnie uszkodzenia zadawane w bitwie przez lotniskowce były inne, niż dla krążowników i pancerników, to wymagania co do zdobycia były większe niż w przypadku obu tych klas. Nowe wymagania zostały dostosowane do średnich uszkodzeń zadawanych przez lotniskowce w bitwie. Od teraz, by zdobyć te emblematy, należy zadać średnio 60 000/71 000/84 000/113 000 pkt. uszkodzeń na bitwę w ostatnich 100 bitwach. Emblematy otrzymają wszyscy gracze spełniający nowe warunki.

Projekty emblematów Kolekcjoner zostały zaktualizowane, by odróżnić od siebie emblematy różnych poziomów.

Ze względu na uproszczenie procesu badań, następujące moduły zostały usunięte z gry:

  • Moduł torped H8 na okręcie IV Karlsruhe oraz moduł torped Mk15 mod.3 na VI Monaghan. Ulepszone torpedy będą teraz montowane na tych okrętach wraz z kadłubem (B).
  • Kadłub (C) na okrętach VI FarragutVII MahanVIII Benson i VI Nürnberg
  • Jeśli posiadasz już którekolwiek z usuniętych modułów, zwrócimy Ci PD wydane na jego badanie.
  • Jeśli którykolwiek z usuniętych modułów znajduje się w Twoim Inwentarzu, zwrócimy Ci jego równowartość w kredytach.
  • Jeśli posiadasz którykolwiek z usuniętych modułów zamontowanych na swoich okrętach, zostanie on zastąpiony poprzednim modułem i usunięty z konta. Otrzymasz rekompensatę w kredytach.
  • Jeśli moduł, na który ma zostać dokonana wymiana, dostępny jest w Twoim Inwentarzu, otrzymasz jego równowartość w kredytach. Ponieważ podstawowy moduł torped IV Karlsruhe dostępny jest domyślnie, otrzymasz 30 000 kredytów.
  • Jeśli moduł, na który ma zostać dokonana wymiana, nie jest dostępny w Twoim Inwentarzu, otrzymasz go za darmo. Jeśli moduł nie jest zbadany, zostanie zbadany automatycznie.

Uwaga: rekompensata nie będzie przyznana w przypadku VI Monaghan, ponieważ jego modułów nie trzeba badać ani kupować.

Samoloty szturmowe VIII Lexington i X Midway badane są w określonej kolejności. Pierwszy moduł do zbadania to samoloty szturmowe z rakietami HVAR 127 mm, następny — z rakietami Tiny Tim.

  • Jeśli nie posiadasz zbadanych samolotów szturmowych z rakietami Tiny Tim, nie otrzymasz rekompensaty.
  • Jeśli posiadasz już zbadane samoloty szturmowe z rakietami Tiny Tim, ale nie zbadałeś samolotów z rakietami HVAR 127 mm, wtedy samoloty szturmowe będą zastąpione automatycznie.
  • Jeśli zbadane są oba typy samolotów szturmowych, otrzymasz 18 000 PD okrętu dla VIII Lexington i 38 000 PD dla X Midway.
  • Zaktualizowano następujące Porty, by dostosować je do nowego modelu oświetlenia i usprawnionej technologii HDR: Baza morska, Azur Lane, Smok oraz Baza Sarushima.
  • Zwiększono jakość grafiki przy maksymalnych ustawieniach.
  • Poprawiono jakość odbić na wodzie przy niskich ustawieniach.
  • Dodano animowane podpowiedzi w Drzewie technologicznym z opisami klas okrętów dla nowych graczy.
  • Przy nazwach stałych kamuflażach jest teraz wyświetlany poziom okrętu, na który można je nałożyć.
  • Poprawiono geometrię i tekstury następujących okrętów: VI VästeråsV KongōIX IzumoVIII TallinnIII KawachiIX DrakeX GoliathVI LondonVIII CheshireVIII AlbemarleIII RomulusVIII RomaVI AnshanVI FushunX HakuryūVI AigleVII MinskV Oktiabrskaja RewolucjaVIII ShōkakuVIII Admiral HipperVII Vauquelin oraz VI Warspite.
  • W oknie podpowiedzi dla niektórych talentów dowódców dodano wzmiankę o tym, że talenty te nie dotyczą sprzętu eksploatacyjnego grup powietrznych.
  • Żółta baretka nie jest już wyświetlana w przypadku unikalnych dowódców bez ulepszonych umiejętności i talentów.
  • Usunięto dodatkowy separator w oknie ustawień minimapy w bitwie, podczas dowodzenia lotniskowcem.
  • Zmieniono opis podpowiedzi wyskakującej po najechaniu na baner Zbrojowni na okręcie towarowym.
  • Zmieniono kolejność wyświetlania ikon klasy okrętu oraz opisów podpowiedzi w pokoju treningowym.
  • Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie emblematu sezonu rankingowego po wybraniu statystyk dla wszystkich sezonów.
  • Naprawiono błąd powodujący, że pomimo znacznej odległości od lądu pojawiały się kolizje z wyspami na mapie Trójząb.
  • Naprawiono błąd powodujący, że nie wyświetlał się zmniejszony czas przeładowania broni w bitwie po aktywowaniu odpowiednich talentów unikalnych dowódców.
  • Naprawiono błąd zwiększający zużycie pamięci wideo po zmianie rozmiaru okna klienta.
  • Naprawiono błąd powodujący, że nie był wyświetlany pasek PW sojuszniczego okrętu podczas obserwowania bitwy.
  • Naprawiono błąd zamienionych nazw przednich i tylnych płyt wież baterii głównej na krążownikach VII Gorizia oraz VII Zara.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że zablokowane cele nie były wyświetlane na mapie taktycznej.
  • Naprawiono błąd polegający na tym, że na banerach z nagrodami za osiągnięcie poziomów dostępu nie była wyświetlana kolejna nagroda.
  • Naprawiono błąd pozwalający na otrzymanie zaproszenia do dywizjonu od gracza z czarnej listy.
  • Naprawiono błąd powodujący, że niektóre kamuflaże nie były wyświetlane na liście kamuflaży w Dzienniku Kapitana.
  • Naprawiono błąd powodujący, że określone specjalne kamuflaże dla okrętów z Czarnego piątku były wyświetlane niewłaściwie w przypadku systemu MacOS oraz systemów bez pełnego wsparcia dla DirectX 11.
  • Naprawiono błąd powodujący, że tekst pod ikoną konta premium Warships w wyskakującym oknie oferty osobistej był wyświetlany niewłaściwie.
  • Naprawiono błąd powodujący, że przycisk „BITWA” na ekranie statystyk bitwy znikał po ponownym uruchomieniu klienta podczas bitwy.
  • Naprawiono błąd powodujący odtwarzanie dźwięku silnika po wystąpieniu zalania w przypadku okrętów z kamuflażami kosmicznymi.
  • Naprawiono błąd powodujący zamknięcie klienta gry przy zmianie sprzętu eksploatacyjnego po opuszczeniu bitwy okrętem, na którego obsługę gracz nie ma wystarczającej liczby kredytów.
  • Naprawiono błąd powodujący zmniejszenie wykrywalności płonącego okrętu po wystrzale z dział baterii głównej.
  • Naprawiono błąd powodujący, że część interfejsu Stoczni była wyświetlana w Porcie po opuszczeniu Stoczni.
  • Grę można teraz uruchomić tylko przy działającej aplikacji Wargaming.net Game Center.
  • Do Drzewa technologicznego dodano opis cech bocznej gałęzi radzieckich krążowników VIII Tallinn — X Pietropawłowsk.
  • Naprawiono błąd powodujący, że wartość mocy silnika okrętu VII Surrey była wyświetlana nieprawidłowo.
  • Naprawiono błąd powodujący, że na ekranie statystyk bitwy w operacjach nie były wyświetlane gwiazdki.
  • Naprawiono błąd powodujący niezgodne z prawdą wyświetlanie niektórych ulepszeń na niezbadanych okrętach jako zamontowane.
  • Naprawiono błąd powodujący, że sekcja parametrów okrętu migała po przełączeniu na zakładkę Badania.
  • Naprawiono błąd powodujący, że przycisk przenoszący graczy do listy misji bojowych był wyświetlany na ekranie statystyk bitwy w przypadku braku postępów w misjach bojowych.
  • Naprawiono błąd polegający na tym, że podczas tworzenia dywizjonu w bitwach klanowych w oknie dywizjonu nie były wyświetlane ograniczenia co do klas okrętu.
  • Naprawiono błąd powodujący, że przypisanie sprzętu eksploatacyjnego do wybranego przycisku nie wpływało na sprzęt eksploatacyjny eskadr lotniskowców.
  • Naprawiono błąd powodujący błędne wyświetlanie ukończonego łańcucha misji na ekranie statystyk bitwy jako łańcucha nieukończonego.
  • Naprawiono błąd powodujący, że na klan czatu wysyłana była dwukrotnie ta sama wiadomość przy ustaleniu okna czasowego.
  • Naprawiono błąd powodujący, że przycisk ESC nachodził na tytuł okna dotyczącego kupowania i montowania modułów.
  • Z opisu Inwentarza w Poziomach dostępu usunięto fragment o możliwości sprzedawania sprzętu eksploatacyjnego.
  • Naprawiono błąd powodujący, że przycisk z opisem cech gałęzi radzieckich krążowników nie był wyświetlany w Drzewie technologicznym.
Sekcja komentarzy
Loading comment form ...