hello
Odcinek pierwszy rozpocznie się 11 lutego o 06:00 CET (UTC+1) i będzie trwać przez jeden tydzień na serwerach EU1/EU2 do 18 lutego o 03:00 CET (UTC+1). Teraz jest Wasza szansa, by wziąć udział w epickich bitwach 30 na 30 graczy i wygrywać tony nagród, w tym pożądane czołgi-nagrody!
Dowiedzcie się więcej o szczegółach wydarzenia w naszym dedykowanym artykule „Linia frontu: Regulamin” poniżej!
Linia frontu nareszcie powraca do World of Tanks, poczynając od 11 lutego. Tym razem Linia frontu podległa pewnej reorganizacji, aby sprawiała jeszcze więcej radości niż kiedykolwiek wcześniej. Małą różnicą w porównaniu z zeszłym rokiem jest to, że Linia frontu w 2019 roku nie będzie już krótkotrwałym wydarzeniem. Zamiast tego będzie się składać z całej serii wydarzeń w ciągu całego roku. W każdym miesiącu kalendarzowym rozpocznie się wydarzenie Linia frontu, które będzie dostępne przez jeden tydzień. Przeczytajcie o nowej mechanice postępów i innych ważnych zmianach, które zajdą w Waszym ulubionym trybie!
Wybierzcie odpowiednią pozycję w rozwijanej liście typu bitwy, aby wejść do kolejki Linii frontu.Odcinek 1 | Odcinek 2 | Odcinek 3 | Odcinek 4 | Odcinek 5 | Odcinek 6 | Odcinek 7 | Odcinek 8 | Odcinek 9 | Odcinek 10 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Miesiąc | Luty | Marzec | Kwiecień | Maj | Czerwiec | Lipiec | Sierpień | Wrzesień | Październik | Listopad |
Początek | 11 o 05:00 (UTC) | 11 o 05:00 (UTC) | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? |
Koniec | 18 o 02:00 (UTC) | 11 o 02:00 (UTC) | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? |
Każda strefa w pierwszej i drugiej linii ma swoją bazę. Kiedy atakujący zajmą bazę, przejmują kontrolę nad całą strefą, a następna (pionowo) strefa staje się dostępna do zajmowania.
Przykładowo: po zajęciu bazy w strefie A, drużyna atakująca może zajmować strefę D.
Jeśli zostanie zajęta przynajmniej jedna strefa w drugiej linii, trzecia linia staje się dostępna i atakujący mogą podjąć próbę zniszczenia głównych celów (bunkrów).
Jeśli drużyna atakująca rozpocznie zajmowanie bazy, dzieje się to zgodnie ze standardowymi zasadami, ale z pewnymi drobnymi zmianami:
W przypadku utraty strefy obrońcy będą ją musieli opuścić w ciągu 1 minuty, po której zostanie na nią wezwane uderzenie z powietrza zadające wysokie uszkodzenia wszystkim znajdującym się w niej pojazdom obrońców.
Odpowiednio, jeśli pojazdy atakujących wjadą do strefy w drugiej linii obrony przed zajęciem strefy w pierwszej linii, ich pojazdy otrzymają znaczne uszkodzenia od nalotu w ciągu kilku sekund.
Gdy atakujący zajmą przynajmniej jedną strefę w drugiej linii, mogą niszczyć główne cele.
Główne cele to pięć dużych bunkrów wyposażonych w działa dużego kalibru:
Podstawowy czas trwania bitwy w trybie Linii frontu wynosi 12 minut. Ten czas może zostać przedłużony przez skuteczne działania drużyny atakującej.
Dogrywka kończy się, jeśli żaden atakujący nie zajmuje bazy.
W trybie Linii frontu będą dostępne: odradzanie, punkty uzupełnień, jak również rezerwy bojowe (które mogą pomóc wygrać nawet w beznadziejnej sytuacji).
Gracze nie będą mogli odrodzić się w strefach, w których walczy już 12 innych sojuszników. W jednej strefie może być najwyżej 1 działo samobieżne i jeśli już się w niej znajduje, to nie będziecie mogli odrodzić się w tej strefie w dziale samobieżnym.
Kiedy pojazd gracza zostanie zniszczony, a ma on dostępne odrodzenia, gracz zostanie przeniesiony na ekran odradzania, na którym może on wybrać odpowiedni pojazd i wybrać strefę odrodzenia spomiędzy stref kontrolowanych przez jego drużynę.
Wprowadziliśmy kolejną funkcjonalność ze względu na duży rozmiar mapy: pozwala ona na zmianę pasa w bitwie. Przykładowo: ta funkcjonalność może się przydać po zniszczeniu przez Was przeciwnika na którymś skrzydle i zajęciu ostatniej strefy, kiedy potrzebujecie się szybko przemieścić na inne skrzydło, aby wesprzeć swoich sojuszników. Po naciśnięciu klawisza J zostanie wyświetlony panel wyboru pojazdu. Pozwala to Wam wybrać inny pojazd i odrodzić się na innym skrzydle. W tym przypadku pierwszy pojazd ulegnie samozniszczeniu po zakończeniu odliczania, ale czasem takie działania prowadzą do zwycięstwa.
W trybie Linii frontu będzie dostępnych sześć rezerw bojowych, których można użyć w bitwie.
Każdy typ pojazdu ma określoną liczbę miejsc na rezerwy bojowe:
Taki rozkład zapewni każdemu typowi pojazdów wpływ na aktualną sytuację w bitwie – na przykład czołgi lekkie oprócz zwiadu będą koordynować swoje działania z drużyną, używając dużej liczby rezerw bojowych.
Rezerwy bojowe mogą być wybrane tylko w garażu przed wejściem do bitwy.
Miejsca na rezerwy bojowe są wyświetlane po lewej stronie od standardowych materiałów eksploatacyjnych.
Każda rezerwa bojowa ma 5 poziomów. Można je zwiększyć, używając punktów zaopatrzenia otrzymywanych za zdobywanie poziomów, które zostaną opisane poniżej.
Jak działają rezerwy bojowe (wartości skuteczności są podane dla najwyższego poziomu 5):
NalotWzywa bombowiec, który zrzuca 60 bomb na obszar wielkości 50 x 30 metrów. Pojazdy w bombardowanym obszarze otrzymują niewielkie uszkodzenia i zostają ogłuszone na 26 sekund. Nalot jest najskuteczniejszy przeciwko szybkim celom i dużym formacjom przeciwnika. Gracze zdobędą niewielką ilość doświadczenia za zadanie uszkodzeń za pomocą tej rezerwy bojowej. Gracze otrzymają także dodatkową nagrodę za ogłuszenie pojazdów przeciwnika. Za zadanie uszkodzeń za pomocą tej rezerwy bojowej zostaną przyznane doświadczenie i kredyty. |
Ostrzał artyleryjskiJednostka artylerii wystrzeliwuje 20 pocisków w ciągu 5 sekund na obszar o średnicy10 metrów. Pojazdy w centrum tego obszaru otrzymują znaczne uszkodzenia, a jednocześnie pojazdy na jego krawędzi są względnie bezpieczne. Uderzenie artylerii jest najskuteczniejsze przeciwko powolnym celom. Gracze zdobędą niewielką ilość doświadczenia za zadanie uszkodzeń za pomocą tej rezerwy bojowej. Za zadanie uszkodzeń za pomocą tej rezerwy bojowej zostaną przyznane doświadczenie i kredyty. |
InżynieriaZapewnia stałą premię +50% do prędkości uzupełniania zaopatrzenia i +50% do prędkości odnawiania punktów zaopatrzenia. Drużyna atakująca otrzymuje premię +100% do szybkości zajmowania bazy. Przy zadawaniu uszkodzeń atakującemu, obrońcy zablokują zajmowanie bazy na dodatkowe 10 sekund. Dodatkowo, obrońcy mogą blokować zajmowanie bazy, wjeżdżając do jej okręgu. Rezerwa bojowa Inżynieria jest najskuteczniejsza dla sojuszników podczas atakowania lub obrony bazy i przy częstym użyciu punktów uzupełniania zaopatrzenia. |
InspiracjaInspiracja poprawia wydajność załogi pojazdu i wszystkich sojuszników (+15% do głównych kwalifikacji) w promieniu 40 metrów na 60 sekund. Kiedy pojazd opuści ten obszar, efekt będzie się utrzymywać jeszcze przez 10 sekund. Inspiracja sumuje się z innymi bonusami załogi, co powoduje, że jest najskuteczniejsza w połączeniu z innymi materiałami eksploatacyjnymi i wyposażeniem premium (na przykład z Dodatkowymi racjami bojowymi i Ulepszoną wentylacją). Kiedy sojusznicy zadadzą uszkodzenia, będąc pod wpływem Waszej rezerwy bojowej, otrzymacie dodatkowe doświadczenie. Jeśli kilku graczy aktywuje tę rezerwę bojową jednocześnie, dodatek otrzyma pierwszy, który to zrobi. |
Lot zwiadowczyPo aktywacji rozkazuje samolotowi zwiadowczemu obserwację obszaru 300 x 750 m. Lot zwiadowczy trwa 15 sekund i wykrywa pojazdy w zasięgu widzenia samolotu, które pozostają widoczne przez 30 sekund. Lot zwiadowczy będzie najskuteczniejszy po użyciu niedaleko pojazdu gracza, który nie ma wsparcia pojazdów zwiadowczych. Wszelkie informacje o wykrytych przeciwnikach zostaną dostarczone bezpośrednio graczowi, który aktywował tę rezerwę bojową, ale zostaną też przekazane do innych graczy w zasięgu jego sygnału radiowego. Gracz otrzyma doświadczenie za uszkodzenia zadane przez sojuszników wykrytym pojazdom. Za uszkodzenia zadane pojazdom przeciwnika wykrytym przez samolot zwiadowczy zostaną przyznane doświadczenie i kredyty. |
Zasłona dymnaPięć granatów dymnych jest wystrzeliwanych na wskazany obszar (200 x 50 m). Zasłona dymna utrzymuje się przez 50 sekund; blokuje ona widok i ukrywa pojazdy w określonej strefie. Pojazdy w środku zasłony dymnej mają 2/3 wartości zasięgu widzenia. Zasłona dymna jest najskuteczniejsza w ukrywaniu sojuszników przed ogniem przeciwnika lub zapewnianiu bezpiecznej pozycji do przeprowadzenia zwiadu. Gracze otrzymają doświadczenie, kiedy ukryci sojusznicy zadadzą uszkodzenia pojazdom przeciwnika. |
Oprócz bazy każda strefa ma punkt uzupełniania zaopatrzenia. Punkty uzupełniania zaopatrzenia odnawiają amunicję i przywracają wytrzymałość pojazdu, uszkodzone moduły i rannych członków załogi.
Po zakończeniu bitwy gracze będą musieli ponieść pełen koszt przywróconej wytrzymałości, ale nie więcej niż 100% wytrzymałości pojazdu.
Przykłady:
Gracz zapłaci za pełen koszt uzupełnionych pocisków.
W tym przypadku, jeśli liczba zużytych pocisków przekroczy pojemność składu amunicji, koszt zostanie odjęty od kredytów zarobionych w bitwie.
Materiały eksploatacyjne działają podobnie jak w bitwach losowych – będą odjęte, jeśli zostaną użyte przynajmniej raz, niezależnie od łącznej liczby użyć.
UWAGA: Wszystkie wypożyczone czołgi będą dostępne tylko w trybie Linia frontu; nie można użyć ich w Bitwach losowych lub innych trybach
Aby grać na Linii frontu, wystarczy posiadać przynajmniej jeden pojazd VIII poziomu.
Ale dla wygodnej gry, warto mieć trzy lub więcej pojazdów, gdyż po zniszczeniu czołgu staje się on niedostępny do odrodzenia przez kilka minut. Aby szybko powrócić do bitwy, po prostu wybierzcie inny pojazd i ruszajcie!
Jeśli nie macie w garażu wystarczającej liczby odpowiednich pojazdów, lub w ogóle nie macie pojazdów VIII poziomu, możecie wypożyczyć pojazdy. Wypożyczone pojazdy będą dostępne na jeden odcinek lub od razu na wszystkie pozostałe odcinki.
Wszystkie czołgi są replikami istniejących pojazdów z takimi samymi charakterystykami i właściwościami.
W każdym odcinku będą dostępne do wypożyczenia trzy pojazdy. Łącznie będzie dostępnych do wypożyczenia 11 pojazdów.
Bazowym pojazdem do wypożyczenia jest replika standardowego radzieckiego czołgu średniego T-44. Ten czołg będzie dostępny we wszystkich odcinkach i nie zostanie zastąpiony przez żaden inny pojazd.
Pozostałe dziesięć pojazdów będzie replikami istniejących czołgów premium.
W każdym odcinku będą dostępne do wypożyczenia dwa pojazdy, a po piątym odcinku wszystkie pary wypożyczanych pojazdów będą dostępne ponownie.
Odc. 1 Odc. 6 | Odc. 2 Odc. 7 | Odc. 3 Odc. 8 | Odc. 4 Odc. 9 | Odc. 5 Odc. 10 | |
---|---|---|---|---|---|
Pojazd podstawowy | T-44 FL | ||||
Czołg ciężki premium | T34 FL | 112 FL | Löwe FL | AMX M4 49 FL | IS-6 FL |
Czołg średni premium | Pz. 58 FL | FV4202 FL | T-54 mod.1 FL | T26E4 SP FL | M4A1 Rev. FL |
Wypożyczane czołgi są oferowane wraz ze swoimi „wirtualnymi” miejscami i pozostaną na Waszym koncie do momentu ich ręcznego usunięcia.
System wypożyczania jest dostępny nawet, jeśli macie już oryginalną wersję wypożyczanego pojazdu. Możecie więc przykładowo mieć na swoim koncie dwa identyczne czołgi (replikę i istniejący pojazd) – T-44 oraz T-44 FL.
Nie jest możliwe wypożyczenie tego samego pojazdu dwukrotnie. Na przykład, możecie mieć tylko jeden czołg T34 FL na konto.
Nie ma ograniczeń na całkowitą liczbę pojazdów, więc możecie mieć na koncie do 11 wypożyczonych pojazdów.
Nie jest możliwe wypożyczenie tego samego pojazdu dwukrotnie. Na przykład, możecie mieć tylko jeden czołg T34 FL na konto.
Nie ma ograniczeń na całkowitą liczbę pojazdów, więc możecie mieć na koncie do 11 wypożyczonych pojazdów.
Istnieją 4 rodzaje wypożyczenia pojazdów:
*Ta opcja nie jest dostępna począwszy od odcinka 6 dla czołgu T-44 FL lub od odcinka 8 dla pozostałych pojazdów.
Ta oferta powinna najlepiej służyć tym, którzy wolą grać dużo w weekendy.
Wypożyczenie na tydzień | Odnowienie na tydzień | Cały sezon 2019* | |
---|---|---|---|
Т-44 | 240 000 srebra | 120 000 srebra | 1 500 złota |
Czołg ciężki premium | 800 złota | 600 złota | 4 000 złota |
Czołg średni premium | 500 złota | 400 złota | 2 500 złota |
*Koszt na początku sezonu. Z każdym odcinkiem koszt maleje o 10%. Na przykład w 6. odcinku koszt wypożyczenia czołgu ciężkiego będzie wynosić 2000 szt. złota.
T-44 jest przyznawany z załogą wyszkoloną w 75% w przypadku wypożyczenia tygodniowego i z załogą wyszkoloną w 100% w przypadku wypożyczenia na cały sezon.
Pojazdy premium są przyznawane z darmową załogą wyszkoloną w 100%.
Jeśli trzeba, możecie przenieść swoją załogę do wypożyczonego pojazdu.
Po upłynięciu tygodniowego okresu wypożyczenia czołg pozostaje w Waszym garażu i nie może być użyty w bitwach.
Możecie usunąć wypożyczony czołg ze swojego garażu lub przedłużyć jego wypożyczenie. Aby to zrobić, kliknijcie prawym przyciskiem myszy na czołgu i wybierzcie odpowiednią pozycję z menu. Możecie również to zrobić w Magazynie (kliknijcie PPM na czołgu i wybierzcie odpowiednią opcję).
Jest możliwe wypożyczenie czołgu nawet, jeśli nie jest dostępny do pierwszego wypożyczenia w aktualnym odcinku.
Tak więc, do 5. odcinka możecie mieć na swoim koncie wszystkie 11 wypożyczonych pojazdów.
Całe złoto wydane na wypożyczenie będzie zebrane w specjalnym funduszu, który będzie można wykorzystać, by zdobyć zniżki na zakup oryginalnych wersji każdego z wypożyczonych czołgów premium.
Niezależnie od tego, które pojazdy i na jak długo wypożyczyliście, całe złoto jest sumowane w funduszu.
Wysokość zniżki zależy od następujących czynników:
Zniżka jest obliczana na podstawie ilości złota, jaką wydano na wypożyczenie. Im więcej złota wydaliście, tym większa będzie zniżka. Zniżka dotyczyć będzie tylko ceny w złocie.
Złoto nieużyte na uzyskanie zniżki pozostaje w funduszu i można je nadal zbierać, aby uzyskać kolejne zniżki.
W przypadku, gdy ilość złota z funduszu nie została wykorzystana do uzyskania zniżki, straci ona ważność po zakończeniu sezonu.
*Jeśli chcielibyście kupić oryginalną wersję Pz. 58 FL, Pz. 58 Mutz zostanie przyznany na Wasze konto.
Możliwość aktywowania zniżki nie będzie dostępna od razu, ale w jednym z kolejnych odcinków. Jednakże złoto w funduszu będzie gromadzone od początku.
Proste, ale ważne aspekty: sposób zdobywania doświadczenia/kredytów i sposób obliczania kosztu napraw i amunicji.
Chcemy zachęcić graczy do uczciwej walki do końca, niezależnie od aktualnej sytuacji w bitwie. Z tego względu współczynnik dostosowujący dochód będzie działać tylko dla graczy, którzy pozostaną w bitwie do samego końca.
Jeśli opuścicie bitwę, zanim się zakończy, dostosowanie dochodu zostanie anulowane i poniesiecie pełen koszt wszystkich napraw. Gracze, którzy opuszczą bitwę, będą mieli szansę na powrót do niej w ciągu 5 minut od wyjścia. W tym przypadku nie zostanie zastosowane wyzerowanie współczynnika dostosowującego dochód.
Po pierwszym wprowadzeniu Linii frontu w zeszłym roku zebraliśmy i uważnie rozpatrzyliśmy Wasze opinie dotyczące wyłączenia ognia od sojuszników. Wykazały one jasno, że spodobała się Wam nasza sugestia i jej wpływ na rozgrywkę. Dlatego w sezonie 2019, ogień od sojuszników pozostanie wyłączony na Linii frontu.
Siły okupacyjne | Żelazna tarcza | Generał armii | Najlepsze działo | Mała armia |
---|---|---|---|---|
Jako atakujący zdobądź łącznie 100 punktów zajęcia bazy lub zniszcz wrogi główny cel. | Jako obrońca zadaj 1800 punktów uszkodzeń pojazdom przeciwnika w strefach baz lub w promieniu 150 m od głównych celów. | Bądź na koniec bitwy najlepszym graczem pod względem zdobytych bazowych PD, a do tego osiągnij stopień generała. | Przyznawany graczom, którzy zadali i asystowali w zadaniu największej liczby uszkodzeń w czasie bitwy (przynajmniej 10 000). | Przyznawany plutonowi, który zniszczył w jednej bitwie przynajmniej 20 pojazdów przeciwnika. Ten tytuł otrzymuje każdy członek plutonu. |
Tym razem Linia frontu nie jest wydarzeniem krótkoterminowym, ale pełnoprawnym sezonem rozgrywek, które będą trwały przez cały 2019 rok.
Dobre wyniki na linii frontu zapewnią Wam całe stosy nagród: kredyty, materiały eksploatacyjne, dyrektywy, rezerwy osobiste, odznaki i medale, jak również obligacje i złoto.
Najbardziej aktywni i skuteczni gracze otrzymają za zasługi czołgi-nagrody, w tym unikalny i tajny pojazd IX poziomu.
Linia frontu będzie dostępna przez jeden tydzień kalendarzowy w każdym miesiącu kalendarzowym od lutego do listopada 2019 roku. Tygodnie, w których Linia frontu będzie dostępna, będą nazywane „odcinkami”, a pomiędzy odcinkami Linia frontu będzie niedostępna. W sezonie 2019 będzie zatem 10 odcinków, z których każdy potrwa jeden tydzień.
Harmonogram epizodów będzie ogłaszany stopniowo w ciągu sezonu. Będziecie mogli zobaczyć rozkład aktualnego i kolejnego odcinka, co pozwoli Wam zaplanować rozgrywkę z wyprzedzeniem.
Na Linii frontu zastosowany jest system stopni. Jest sześć stopni, od szeregowca do generała. Zwiększenie Waszego stopnia zależy od tego, ile doświadczenia zdobędziecie w bitwie, w połączeniu ze skutecznością Waszych działań bojowych. Wasze główne zadania polegają na zdobywaniu / utrzymaniu stref i niszczeniu głównych celów. Brane pod uwagę jest całe doświadczenie zdobyte przez Was w bitwie we wszystkich czołgach, które w niej uczestniczyły. Im więcej doświadczenia zdobędziecie, tym wyższy stopień otrzymacie.
Stopnie są uaktualniane od razu w czasie bitwy, więc możecie łatwo śledzić swoje postępy.
W zależności od otrzymanego przez Was stopnia, otrzymujecie mnożnik do Waszego doświadczenia.
Stopień | Szeregowy | Sierżant | Porucznik | Kapitan | Major | Generał |
Postępy poziomu: | - | +150 | +350 | +550 | +775 | +1000 |
Premia do PD: | - | +10% | +25% | +50% | +100% | +200% |
Mnożnik doświadczenia jest stosowany po bitwie do całkowitego doświadczenia zdobytego przez Was we wszystkich czołgach, w których wyjechaliście do walki.
Zdobywacie stopnie (od szeregowca do generała) już w czasie bitew. Na koniec bitwy, w zależności od zdobytego przez Was stopnia, zostanie Wam przyznane doświadczenie Linii frontu. Używa się go do zwiększania poziomu Linii frontu i Waszych postępów w sezonie 2019.
Jest dostępnych łącznie 30 poziomów Linii frontu. Za osiągnięcie każdego z nich otrzymacie nagrody.
W sezonie 2019, każdy gracz będzie mógł wygrać szeroki wachlarz nagród. Zapewniliśmy:
Punkty prestiżu zebrane za osiągnięcie każdego poziomu prestiżu możecie wymienić na czołgi-nagrody. Będą dostępne w sumie 4 pojazdy-nagrody.
Szczegółowe informacje na temat charakterystyk czołgu Emil 1951 i tajnego pojazdu zostaną ogłoszone w czasie sezonu, w jednym z odcinków.
Każdy czołg ma swoją własną wartość. Im większe postępy zrobicie, tym atrakcyjniejszy czołg możecie zdobyć.
Koszt w punktach prestiżu | Pierwsza możliwość wymiany | |
---|---|---|
STA-2 | 6 | 4. poziom prestiżu |
WZ-111 | 10 | 6. poziom prestiżu |
Emil 1951 | 12 | 7. poziom prestiżu |
Tajny poziom IX | 15 | 10. poziom prestiżu |
Jeśli posiadacie już STA-2 lub WZ-111 na swoim koncie, nie będziecie mogli kupić ich za punkty prestiżu.
Po zakończeniu sezonu, punkty prestiżu pozostałe po wymianie na czołgi będzie można wymienić na niewielkie ilości obligacji i złota. Wymiana będzie dostępna jedynie, jeśli nie będzie możliwa wymiana na żaden z czołgów-nagród.
Zastanówcie się dobrze nad wyborem. Punkty prestiżu, które zdobędziecie, pozwolą Wam na wybranie maksymalnie dwóch pojazdów!
Oprócz nagród za każdy osiągnięty poziom, gracze będą otrzymywać specjalne punkty zaopatrzenia bojowego potrzebne do ulepszania rezerw bojowych.
W przeciwieństwie do automatycznych awansów w ramach poziomów, gracze będą musieli sami odblokować i ulepszać rezerwy bojowe.
W nowym sezonie mapa będzie również zoptymalizowana, by zapewnić stabilną grę. Doświadczycie znaczący wzrost liczby klatek na sekundę na komputerach w niemal każdej konfiguracji. Nadal jednak Linia frontu będzie wymagać większych zasobów, niż zwykłe bitwy losowe. Jest to związane z kilkoma elementami właściwymi dla Linii frontu, między innymi dużym rozmiarem mapy, sporą liczbą obiektów i pojazdów, które się na niej znajdują , oraz z aktywacją rezerw bojowych.
Przez to w pewnych przypadkach można się spodziewać spadku liczby klatek na sekundę i problemów związanych z teksturami.
Sezon 2019 Linii frontu to długotrwałe wydarzenie, które związane jest z wieloma mechanikami, ustawieniami balansu i innych zmiennych. Aby zagwarantować Wam jak najlepszą rozrywkę w trakcie sezonu, będziemy wprowadzać potrzebne zmiany i poprawki. Będziemy Was o tym informować z wyprzedzeniem, a wszelkie wprowadzone zmiany do Linii frontu będą wymienione w dedykowanych artykułach. Bądźcie czujni!